ateistek

Kako premagati močnejšega?

pro-israel-330x240 Pravi odgovor tiči v penisu. Bolj kot bodo Izraelci tolkli po Palestincih, hitreje se bodo ti razmnoževali. In prav delajo. Ne vem, kaj bodo Izraelci naredili, ko bodo enkrat ugotovili, da so postali manjšina v lastni državi. Bodo “po Adolfu” preprosto pobili ali ponovno pregnali toliko Palestincev, da bodo spet večina?

Moje simpatije so na palestinski strani, ker so šibkejši, bolj preprosti, bolj pristni in manj spletkarski. Nekoč bodo le zmagali in zadali Izraelu končen udarec v obliki natalitete. Če je bila Srbija prisiljena odreči se Kosovu zaradi natalitete Albancev, upam, da bo nekoč v to prisiljen tudi Izrael, ko bodo na njem Palestinci spet številčnejši. Tako, kot so bili 100 let nazaj. Če se že ne znajo vojskovati, naj jih vsaj premagajo na tak način.

Upam, da bom dočakal dan, da bo judovski egoistični plan imenovan Izrael, ki je v rokah ekstremistov popolnoma zanemaril Arabce, dočakal svoj potop. Edino to bi bilo tudi pravično. Izrael je zmaličena oblika Herzlovih sanj, prilaščena od konservativne struje judovskih skrajnežev, ki so svoj ekstremizem rehabilitirali s tem, da sedijo na institucionaliziranih stolčkih države, zgrajene na zločinu.

Kaj imajo judje od tega, da imajo državo, ki je obdana s 5 metrskim zidom, da se je zaradi nje spet razpasel antisemitizem po celem svetu, da morajo za svoj mir kar naprej pobijati civiliste, se neprestano oboroževati do zob, kar naprej živeti v nekem strahu in NIKOLI v miru ter se predajati sovražnosti? Območje njihove države je eno izmed najnestabilnejših območij na svetu. So si to želeli? Je to njihov svetopisemski Izrael?

Če bi bil jaz jud, bi mi prav viselo za Izrael, sploh ob predpostavki, da bi zaradi moje države in omamnem predajanja kolektivnemu egoizmu nekdo v neposredni bližini živel v mizeriji. Kaj ni bolje živeti v Evropi ali ZDA kot v neki bedni puščavi zgolj zaradi pijanega dopovedovanja o lastni lojalnosti judovstvu in življenju v “svoji” svetopisemski državi. Življenje je le eno in ne bom nikoli razumel, zakaj ga tako veliko ljudi podreja temu bebavemu cilju od katerega pravzaprav nimajo čisto nič. Razen prelivanja krvi. Drugih, seveda.

Kot kaže, se izraelska vlada zelo dobro zaveda, da je vse več Izraelcev, ki si ne želijo več živeti v taki bedni državi in jim ponuja denar, da ostajajo. Koliko časa jim bo uspevalo, ne vem. Izrael se tudi trudi z apartheidno oz. rasistično politiko čim bolj izključiti milijon Palestincev, ki imajo izraelsko državljanstvo. V Izraelu recimo ni cestnih znakov v arabskem jeziku. Ravno tako zakon prepoveduje nekomu, ki se poroči z Arabcem, ki ima izraelsko državljanstvo, da bi le tega dobil tudi sam, če je arabskega porekla. Zase radi rečejo, da so edina demokracija na tistem delu sveta. Res, imajo sicer stranke, vendar so te omejene le na en narod, imajo policijo, ki skrb samo za en narod. Skratka, od demokracije ni ostala na koncu niti črka d.

Izrael pravzaprav sploh ni država ampak neka militantna, okupatorska in rasistična tvorba za katero bi bila žalitev reči, da je država, saj bi s tem žalili pomen pravih, resnih držav po svetu. Judje so imeli krasno priložnost ustvariti državo, kjer bi vsi, ne glede na nacionalno pripadnost, živeli v miru ampak so jo zapravili zaradi lastnega pohlepa.

Poleg judov samih, bi tudi v krščanskem svetu našel veliko ljudi, ki dejansko mislijo, da so judje “nekaj več”, ker so svojo rasistično večvrednost opravičili s “svetostjo” Biblije in da morajo, ne glede na tako krvave okoliščine, imeti državo. Podobno je z večvrednostjo kalkuliral tudi Hitler za nek drug narod in z neko drugo knjigo, vendar je k sreči hitro zgubil vernike. Naj zato citiram Alberta Einsteina, pametnega juda, ki je dolgo nazaj vedel, da je zdajšnji Izrael, okužen z religijo, obsojen na propad in je zavrnil ponujeno mesto predsednika Izraela:
“”Zame je židovska religija kakor vse ostale, inkarnacija najbolj otročjega praznoverja. In židovski narod, h kateremu sem vesel, da pripadam in s katerim imam globoke mentalitetne podobnosti, po mojem mnenju nima nekih kvalitet, ki bi se razlikovale od drugih narodov. Na osnovi izkušenj lahko rečem, da oni niso nič boljši kot ostale skupine ljudi…””

9 januarja, 2009 - Posted by | V razmislek

60 komentarjev »

  1. Toliko sovraštva v enem tekstu. Neverjetno. Pa da bi vsaj enakovredno zastopal obe strani.

    S takšno rastjo prebivalstva bodo samo povzročili, da bodo neskončno v bedi, plačevati pa bomo mogli mi zahodnjaki. Tudi ostale arabske regije palestinskih beguncev nočejo jemati ravno zaradi razmnoževanja.

    Palestinci manj spletkarski? Kdo se skriva po šolah, bolnicah, mošejah, kjer so otroci živi ščit? Potem pa po vseh svetovnih medijih kažejo samo boge otroke, ki so pri tem umrli. Da pa so bili zlorabljeni v medijsko propagando, pa nobene besede.

    Komentar od pijanec | 10 januarja, 2009 | Odgovori

  2. @pijanec:
    ——Pa da bi vsaj enakovredno zastopal obe strani.——–

    Vsi judje, ki pristajajo na koncept države Izrael ne glede na ceno, si ne zaslužijo mojega zastopanja.

    —–S takšno rastjo prebivalstva bodo samo povzročili, da bodo neskončno v bedi, plačevati pa bomo mogli mi zahodnjaki.—-

    Namesto pomoči jim bomo plačali šole, da se izobražujejo in bo tako tudi nataliteta padla. V pogojih kot vladajo sedaj, pa je visoka nataliteta edina možna rešitev. Bolj kot jih tolčejo, bolj naj se razmnožujejo.

    ——–Palestinci manj spletkarski? Kdo se skriva po šolah, bolnicah, mošejah, kjer so otroci živi ščit?——-

    Ravno da verjameš v to servirano laž, pomeni, da si padel na izraelske spletke. Bombardiranja OZN poslopij, vozil in pobijanje delavcev Rdečega Križa kaže na to, kdo se tukaj laže. Razen, če ne misliš, da so Hamasu dopustili tudi slednji, da se skriva za njimi, lol…

    Komentar od ateistek | 10 januarja, 2009 | Odgovori

  3. Sori, a tu te pa res ne razumem… da izrabo otrok (razmnoževanje) opravičuješ kot strategijo v boju proti sovražniku?

    In ker ste manjšina, se obnašajte kot manjšina bi pomenilo kaj?

    Komentar od PF | 11 januarja, 2009 | Odgovori

  4. @PF:
    Palestinci hitro razmnoževanje razumejo kot recept za preživetje naroda in ne kot mi, reprodukcijo nove revščine. Ta jim je drugotnega pomena. Po svoje razumljivo.

    Komentar od ateistek | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  5. Oslarija^2 à la vse ateistkove.

    Pri $600 (ne manjka nobena ničla), kolikor uradno znaša letni BDP per capita Gaza Stripa (izraelski je 40x višji in znaša $23.578), bo prej in verjetno veliko bolj res, da nimajo denarja za kontracepcijo. 😉 (prosto po Occamovem rezilu je najpreprostejši razlog verjetno najpravilnejši)
    http://sl.wikipedia.org/wiki/Occamova_britev

    Komentar od bf | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  6. Meni je že jasno, da Palestinci otroke jemljejo kot sredstvo (gledam posnetke z bojišč in otroci na ulicah? Kaj za vraga delajo otroci sredi streljanja?? Pa ne mi govoriti spet o židovski zaroti…), ne razumem, kako je tebi lahko zloraba otrok v določenih primerih smotrna.

    Komentar od PF | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  7. Zanj je vse, kar je usmerjeno proti ZDA in Izraelu, smotrno. 100% predvidljivo kot Pavlov refleks; prej omenjeni cilj za takšne bedake posvečuje VSA sredstva. Vsi, ki so na drugi strani interesov tema dvema dvema državama (Palestinci, Chavez, Ahmadinejad, crazy Russians etc.), so zato od njega avtomatično deležni razumevanja in naklonjenosti za VSE, kar počnejo. Glej njegovo pisanje skozi to perspektivo in boš videla, kako je 100% predvidljiv in piše same neumnosti.

    Komentar od bf | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  8. Sama nataliteta Palestincev ne bo rešila njihovega problema, za katerega pa niti ne bi toliko krivil Izraelsko državo (mar ne stremijo vse državne tvorbe k istemu), temveč mednarodno skupnost, ki tovrstno segregacijo dovoljuje, in ne ukrepa; recimo z gospodarskimi sankcijami, kot je ukrepala v Južni Afriki, ali v Srbiji…

    Tudi Južno afriški domorodcev je bilo mnogo več, kot njihovih belskih Afrikaanerjev, pa so kljub temu potrebovali stoletja, da so si izborili enake pravice in končno zavladali svojemu ozemlju… skratka, nihče se ni odrekel “svojemu” ozemlju zgolj zaradi natalitete…

    Kosovo je tu bolj kot ne izjema, čigar zgodba se pa tudi ni 100% še končala.

    Komentar od dalimili | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  9. @bf:
    Gaza, obdana s 5 metrskim zidom in check-pointi, kjer nimaš prav nobenega dostojanstva pred vojaškimi pregledi, sploh nima možnosti za kakršnokoli ekonomijo.
    Tvoj Pavlov zvonček zazvoni vsakič, ko slišiš za Ruse, Chaveza, Severno Korejo ali Palestince, čeprav je jasno, da je vsaka zgodba drugačna. Ne moreš primerjati problema Palestincev s Chavezom ali Rusi itd…Ampak, ti seveda lahko.

    @PF:
    Verjetno ne veš, da je povprečna starost na območje Gaze in Zahodnega Brega ena izmed najnižjih na svetu. Tam je pravzaprav ena izmed največjih koncentracij tinejđžerjev na svetu, saj je življenjska doba zaradi izraelske okupacije zelo nizka. Arabci so na tistih področjih živeli 100 let nazaj občutno dlje, kot živijo danes. Verjetno si ne predstavljaš pod kakšnimi travmami živijo vsi ti ljudje, natlačeni v, lahko bi rekel, hleve, ob vsakodnevnem strahu pred izraelsko vojsko, medtem, ko je v neposredni bližini, za 5 metrskim zidom, Izrael, kjer se judovski tinejdžeri v idiličnih naseljih igrajo z videoigricami in srkajo Coca-Colo….Veš, to ni moja “židovska zarota”, kot verjetno dojemaš vsako moje pisanje o tej tematiki, ampak dejansko stanje, ki sem ga videl na terenu in nisem nek rdečkarski FDV-jevski nakladač iz fotelja.

    Upam, da mi ne želiš dopovedovati, da Palestinci nalašč nastavljajo svoje otroke izraelskim vojakom zgolj zato, ker tebe preganja občutek, da so otroci sredi streljanja. Ne bi me prav nič čudilo, če bi kdo iz Zahoda Palestincem (oz. podganam, kot jim radi rečejo v Izraelu) očital, da sploh nimajo človeških občutkov tako kot mi, Evropejci in se jim zdi pač normalno, da svoje otroke nastavljajo izraelskim vojakom.

    @dalimili:
    Je prav vseeno kaj bo rešilo oz. ne bo rešilo njihovega problema. Razlika med razmerjem moči med Izaelci in Palestinci je enormna. Palestinci sploh še niso prišli tako daleč, da bi na svoje pretirano razmnoževanje gledali kot na problem. Niso niti imeli možnosti, saj že več desetletij živijo po taboriščih.
    Palestinci morajo najprej dobiti svojo državo. Ker tega sami zaradi močnega Izraela, ki jim je popolnoma izčrpal njihov nacionalni potencial, niso sposobni, naj jim pomaga svet. Če lahko ameriška vlada vsako leto štanca dolarje za Izrael, naj jih tudi v enakih količinah za palestinsko državo. Res je, da jim EU finančno pomaga. Tudi, če jim kaj zgradi, to kmalu izraelska vojska poruši. Pomoč Palestincev v takšnih okoliščinah, ko nimajo svoje države in gospodarstva, je vreča brez dna.
    Prepričan sem, da bi se Palestinci v boljših življenjskih pogojih manj razmnoževali in tako tudi manj generirali novo in novo revščino.

    Izrael bo moral rešiti problem pretiranega palestinskega razmnoževanja na “svojem” ozemlju. Praviš, da se nihče ni odrekel svojemu ozemlju zaradi nataliteta. Srbi so se. Arabci so se bili primorani odreči ozemlja današnjega Izraela, sicer ne zaradi natalitete ampak zaradi judovskega priseljevanja gnanega s strani krščanskega antisemitizma in judovskega nacionalizma.

    Kosovo je za Srbe izgubljeno. Hočeš ali nočeš. Vse ostalo so zgolj diplomatske finese in izmotavanja.

    Komentar od ateistek | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  10. Popravek: Srbi se niso odrekli svojemu ozemlju, v to so bili prisiljeni s strani mednarodne skupnosti, pod močnim vplivom ZDA.

    Žal pa so tudi sami precej krivi za izgubljeno Kosovo; ne zgolj zaradi enormne rasti albanske populacije.

    Komentar od dalimili | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  11. @dalimili:
    Srbi bi morali biti v času razpada Jugoslavije in cel čas po njem v dobrih odnosih z Američani (odpovedati se agresiji na Hrvaško in Bosno) pa bi jim bil pregon Albancev verjetno spregledan skozi prste. Če so Židom spregledali pregon 700.000 Arabcev, bi ga ob primerni politiki dobrikanja morali tudi Srbom.

    Komentar od ateistek | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  12. “Gaza, obdana s 5 metrskim zidom in check-pointi, kjer nimaš prav nobenega dostojanstva pred vojaškimi pregledi, sploh nima možnosti za kakršnokoli ekonomijo.”

    Spet popolna neumnost! Kaj Gaza trguje samo z Izraelom ali kaj? Hong Kong, Dubai, Singapur so lepi zgledi, kaj lahko male obalne državice naredijo iz sebe, če jih bolj kot vojna zanima posel.

    Komentar od bf | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  13. @bf:
    Hong Kong in Singapur nista obzidana z zidom. Dubai pa sploh ni “mala obalna državica” ampak mesto v Arabskih Emiratih (zraslo na žuljih in celo življenjih cenene ali celo neplačane delovne sile iz Indije in ostalih tamkajšnjih držav).

    Če hočeš imeti ekonomijo, si moraš pripeljati surovine (če jih seveda nimaš sam in imaš denar, da jih kupiš), jim imeti kje obdelati in imeti poti po katerih jih boš prodal in seveda imeti tudi naročnika. Gaza pa je po kopnu in verjetno tudi po morju (morje okoli Gaze je najverjetneje tudi izraelsko) izolirana od celega sveta. Vzemi si karto v roke in poglej. Si ti sploh predstavljaš kako zgleda v praksi, ko si obzidan z zidom visokim 5 metrov?

    Dejstvo je, da Izraelu Gaza ustreza v takem stanju kot je. Je neomejen vir zelo cenene delovne sile. Neverjetno je, da je celo palestinska delovna sila gradila omenjeni zid.

    Komentar od ateistek | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  14. @bf

    1. Dubai je zrastel iz denarja pridobljenega od nafte, ne od proizvodnje čebule, paradižnika in podobnega.

    2. Kdo pri zdravi pameti sploh investira v Gazo, v njihovo gospodarstvo, v infrastrukturo? Kako to lahko sploh primerjaš s Hong Kongom, Singapurjem, ki sta bila pod britanskim kolonialnim imperijem, ter izredno pomembni za trgovske poti in imela pomembno vlogo že v takratnem imperiju…

    3. Če imaš od leta 2005 blokado na uvoz materiala in surovin ter PREPOVED izvoza, kako zaboga potem sploh lahko obdržuješ gospodarstvo?

    Pozanimaj se malce o trenutnem stanju predno začneš primerjati z državami, kjer jih nihče ne omejuje pri uvozu ali izvozu…

    Komentar od dalimili | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  15. “Dejstvo je, da Izraelu Gaza ustreza v takem stanju kot je.”

    Check your head.

    Komentar od bf | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  16. Hm, kolikor je meni znano, tako v grobem, je povsod, kjer je populacija slabo izobražena, revna, pod močnim vplivom religije, kjer imajo ženske slab položaj in je posledično nataliteta visoka, povprečna starost prebivalstva nižja. Se mi zdi preveč poenostavljeno reči, da je njihova življenjska doba nižja zaradi izraelske okupacije.

    In ne, ni mi jasno, kaj za vraga počno otroci na ulicah sredi bojev. 😕 Otroci, najstniki. Ne vem, ampak meni to zares izpričuje podoben odnos do otrok, kot tisti, ki ga opisuješ razmnožujmo se proti okupatorju. Pri vsem tem me ne begajo Palestinci, ampak to, da TI to opravičuješ kot sprejemljivo napram okupatorju. Sori, tukaj se meni riše samo en velik vprašaj. 😦

    Komentar od PF | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  17. @PF:
    Ni potrebno biti ne vem kako brihten, da bi vedel, da je življenje v natlačenih taboriščih slabo in krajše kot v normalnih razmerah. Meni bi se zdelo preveč poenostavljeno reči, da temu ni tako.
    No, vedno se bo pojavil kdo, ki bo rekel, da so si Palestinci kar sami krivi, da živijo v taboriščih. Da si tudi ti med njimi, me ne bi več presenetilo.

    Kakšnih bojev?? V palestinsko-izraelskem sporu sploh ni klasičnih bojev moža na moža in ni bojišč, saj je izraelska premoč enormna. Bojišča so skoraj vedno kar palestinska bivališča, kjer pa so seveda tudi otroci in mladostniki.

    Palestinci sploh nimajo drugega orožja razen frač in kamenja. Še te famozne rakete, ki jih Hamas meče po izraelskih mestih so več ali manj primitivne. Da imam prav jasno pokaže razmerje med ubitimi Palestinci in izraelci ki znaša kar 1:100. Izrael iz daljav meče bombe na civiliste in tisto, kar ti vidiš, je kvečjemu lahko njihov jok in bežanje ne pa zloraba. Če jih že kdo zlorablja, je to Izrael in njegovo orožje, ki tem otrokom (vkolikor seveda preživijo) že od majhnih nog vceplja travme. Potem res ni čudno, da so se kasneje pripravljeni razstreliti. Izraelske rakete pač niso bum, bum petarde, ki jih ima rada Bobikija.
    Par dni nazaj so našli nekaj stravmatiziranih palestinskih otrok ob mrtvih starših. Srhljiv prizor, ki ga na izraelski strani ne boš nikoli zasledila. Izraelska vojska je v neko stavbo evakuirala 100 palestinskih civilistov, nato pa je naslednji dan v to stavbo preprosto straljala in jih tretjino ubila. Saj poznamo izraelsko razlago zakaj. Hamas se je skrival med njimi. In vse je opravičeno.

    Sicer pa, tudi tvoje mnenje je legitimno.

    Komentar od ateistek | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  18. LOL!

    Pa bom malce zloben… ljudje pri nas smo strašno občutljivi (no, vsaj bili smo v preteklih letih), ko so za novoletne praznike padale petartde in raznorazne rakete, da smo morali miriti svoje hišne ljubljenčke in se zgražati nad “mularijo”, ki je to počela… Bogi mucki in kužki (ja, tudi sam sem lastnik enega muca), ki so se poskrili in jih vsaj še naslednjih 24 ur ni bilo moč spraviti iz omar, izpod postelj in podobnih kotičkov… In vsaj še nekaj dni so bili precej prestrašeni…

    Da poenostavim; To so bile zgolj in samo petarde… probaj si predstavljati, kako je če imaš ob sebi svojega majhnega otroka in zraven tebe 24 ur neprestano padajo bombe, poleg tega očitno še tiste prepovedane… fosforne…in to ne samo 7 dni, ampak vsakih par mesecev, no, včasih par let… in živiš v neprestani izolaciji, v getu, kot so Židje živeli v času 2. svetovne vojne… v kaj zaboga naj ti otroci sploh odrastejo kot v pripadnike Hamasa, v samomorilce, v 14 letnike opasane z bombami, v maščevalce..

    Ma je to res tako težko razumeti? K čemu pa naj stremijo, če so pozabljeni od vseh in je bilo njihovo otroštvo prežeto z bombami, nasiljem in sovraštvom?

    Jaz osebno razumem vse te male ali pač tudi velike mučenike, ne rečem, da jih podpiram, jih pa popolnoma razumem.

    Komentar od dalimili | 12 januarja, 2009 | Odgovori

  19. Pravkar sem zvedel še nekaj prav bizarnega in videl posnetke na HTV.

    Podjetni Izraelci organizirajo “izlete”, kjer lahko ostali Židje v živo gledajo, kako izraelska vojska meče rakete na Gazo ter navijajo in ploskajo, ko se te raztreščijo na takšnih in drugačnih ciljih.

    Komentar od ateistek | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  20. Koliko Palestincev morajo še pobiti, da bo ta rabota prepoznana kot genocid? Morda 10x več = 7000 = kot v Srebrenici? Palestinci se sicer razmnožujejo, a jih Izraelci iztrebljajo kot ščurke. Zdi se, da radi pobijajo tudi ženske in otroke.

    Če bi imeli Palestinci več orožja bi lahko Gaza postala za Izraelce Stalingrad. Vsaka ruševina postane zaklon, nepredvidljiv labirint…V boju od blizu bi tehnološka prevlada nekoliko splahnela saj je letalstvo težko uporabljati.

    Me veseli da so proti Hezbolahu v Libanonu cionisti popušili. Kljub vsej tehnologiji. Izkazalo se je da niso nepremagljivi.

    Razmerje moči je globoko nesorazmerno. Palestinke in Palestinci imajo visoko nataliteto, ker je seksanje edina zabava. Otroci so prepuščeni cesti, ker so šole zaprte in ker je doma dolgčas, zaklonišč pa ni. Vprašanje pa je kje je sploh varneje saj Izraelci ciljajo tudi šole, reševalna vozila, zgradbe ZN, cerkve, privatne hiše. Sekundarne eksplozije pri zadetkih – npr. mošeje – naj bi dokazovale da je bilo v njih orožje. Ampak mogoče je bombardirati tako, da pride do primarne in nato sekundarne eksplozije. Prav Izraelci so npr. izumili uporabo padal za zakasnele eksplozije bomb za uničevanje letaliških stez (uporabili že v vojni leta 1967).

    Izrael je kot ubijalski pes na vrvici ameriškega gospodarja. Ta ga hrani, ščuva in brzda.

    Komentar od Vojko | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  21. “Me veseli da so proti Hezbolahu v Libanonu cionisti popušili. Kljub vsej tehnologiji. Izkazalo se je da niso nepremagljivi.”

    Očitno ne razumete, da interes Izraela ni bila trajna okupacija Libanona. Čez meje svoje državice udarijo, ko jih v to prisilijo z napadi iz soseščine – in se nato umaknejo nazaj. Dokler spet sosedje ne postanejo preveč tečni… In tako zadnjih 60 let. Če si obkrožen s tako primitivnimi ljudstvi, ki bi te rada izbrisala z obličja Zemlje in se odzivajo le na silo, ne smeš pokazati šibkosti, ker bi jim s tem dal še več poleta. Strateško ravnajo že ves čas edino pravilno, na vsak napad odgovorijo 100x močneje.

    Genocidnost do Židov je mogoče dokazati samo arabskemu svetu (ti jih želijo izbrisati enako kot Hitlet), ne pa obratno.

    “Izrael je kot ubijalski pes na vrvici ameriškega gospodarja. Ta ga hrani, ščuva in brzda.”

    Naščuvanemu psom sta podobna samo Vojko in ateistek. Izrael si želi miru, vsi okoli njega pa vojno in njegovo dokončno uničenje.

    Komentar od bf | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  22. “In ne, ni mi jasno, kaj za vraga počno otroci na ulicah sredi bojev. 😕 Otroci, najstniki. Ne vem, ampak meni to zares izpričuje podoben odnos do otrok, kot tisti, ki ga opisuješ razmnožujmo se proti okupatorju.”

    Zgodovinska vzporednica:
    http://web.grinnell.edu/courses/his/f04/his238-01/Images/ASPECTSOFGERMANHISTORY/1945a_JPG.html

    “Pri vsem tem me ne begajo Palestinci, ampak to, da TI to opravičuješ kot sprejemljivo napram okupatorju.”

    Ateistek bi bil v 30-tih in 40-tih letih v Nemčiji seveda fanatičen nacist. Isti mindset.

    Komentar od bf | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  23. Pravi obraz Hamasa.
    http://images.google.si/images?q=hamas%20children

    Komentar od bf | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  24. @bf:
    ———-Če si obkrožen s tako primitivnimi ljudstvi, ki bi te rada izbrisala z obličja Zemlje in se odzivajo le na silo, ne smeš pokazati šibkosti, ker bi jim s tem dal še več poleta. Strateško ravnajo že ves čas edino pravilno, na vsak napad odgovorijo 100x močneje.———–

    Če že tako ljubiš Izraelce, ponaredi Biblijo, napiši, da se je Bog zmotil in jim obljubil zemljo na tvojem dvorišču. Hinavci tvoje sorte, ki podpirajo ves ta genocid, bi se seveda takoj premislili, če bi oni bili tisti, ki bi jim židje ukradli zemljo.

    ——–Genocidnost do Židov je mogoče dokazati samo arabskemu svetu (ti jih želijo izbrisati enako kot Hitlet), ne pa obratno.———

    Za razliko od krščanskega antisemitizma, je arabski antisemitizem popolnoma upravičen. Namesto, da bi Evropa ponudila židom svojo zemljo, saj jim je tudi največ dolžna, je svoje gnilo jajce raje pustila podtakniti Arabcem.

    ——-Izrael si želi miru, vsi okoli njega pa vojno in njegovo dokončno uničenje.———-

    Jaz bi si ga tudi želel. Sploh, če bi nekomu drugemu ukradel zemljo. Najraje bi videl, da se zadeva čim prej pozabi in da lahko potem živim v miru.

    ——-Ateistek bi bil v 30-tih in 40-tih letih v Nemčiji seveda fanatičen nacist. Isti mindset.———

    Kako se imenujejo ljudje, ki zagovarjajo genocid nad Arabci? Ah, kaj govorim, Arabci vendar sploh niso ljudje….

    Komentar od ateistek | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  25. Najbolj grozno in podlo je, da te ljudje takoj obsodijo za nacista, če le malce okaraš Izrael, ali pa se – bog ne daj – ne strinjaš z Izraelskimi fašistoidnimi prijemi!

    Ja, vzporednice so res iste, vendar med sedanjimi Izraelci in nacistično Nemčijo, naravnost mind blowing so!

    Vsi Arabci pa so za večino ljudi tako ali tako teroristi…

    Komentar od dalimili | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  26. Najbolj grozno in podlo je, da te ljudje takoj obsodijo za nacista, če le malce okaraš Izrael, ali pa se – bog ne daj – ne strinjaš z Izraelskimi fašistoidnimi prijemi!

    Indeed. Od nas je pricakovano da bomo mirno prenasali kako se Izrael obnasa kot navaden attention-whore v smislu “Ja, 60 let nazaj so nas probal pobit, zato lahko zdej delamo stalo.”.

    Jebejo naj se.

    Komentar od Tomaz Z. | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  27. Razčistite si najprej, ali ima Izrael pravico do obstoja. Če ga ima, potem ima tudi vso pravico do obrambe. In dalje: kako se boriš proti zverem, ki pošiljajo v boj kot samomorilske bombaše otroke????????????????????? Moj odgovor je: Izrael počne to na edini možni način, s potrebno in zadostno silo, zato je vsako moraliziranje o njihovi genocidnosti odveč, ker nimajo namena izbrisati Palestincev, pač pa imeti samo mir in varnost pred njimi.

    http://www.teachkidspeace.org/doc1025.php
    (levo imate 2-minutni slide šhow)

    Komentar od bf | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  28. Tudi o izbiri primernih prispodob nimate pojma. Izrael je podoben med skalami ležeči in v klopčič zviti klopotači, ki smrtonostno piči samo, če jo kdo preveč nadleguje, nato pa se zvije nazaj.

    Komentar od bf | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  29. @bf:

    Wake up, mr Freeman. Wake up and … smell the ashes.

    Komentar od Tomaz Z. | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  30. @bf:

    —Razčistite si najprej, ali ima Izrael pravico do obstoja—

    Pod takimi pogoji Izrael nima niti moralne niti civilizacijske pravice do obstoja. Izrael je načrtna država in ne spontana. Načrt pa je bil zanič. Načrt Teodora Herzla je sicer predvideval, da bo Izrael država vseh ljudi, kasneje pa so si ga prilastili militantni judje in ga spremenili v obzidano, rasistično, genocidno gmoto, oboroženo do zob. Kot da bi ga ustvarjali zgolj judovski Hitlerji. Ne vem, kako se je lahko zgodilo, da so zmerne jude postavili tako očitno stran od kreiranja te države.

    Komentar od ateistek | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  31. @Ateistek

    Ok, to bi moral napisati prej, bi bilo vse pisanje odveč.

    Zdaj pa še razmislite, kaj je lažje rešljivo, izvedljivo:

    1. Uničiti, odpraviti državo Izrael in vzpostaviti prvotno stanje pred 60+ leti.

    ali

    2. Doseči minimalni potrebni mir med sosedi.

    Have a nice day, dudes.

    Komentar od bf | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  32. Še pika na “i”: po palestinskih virih si želi 79% njihovih otrok biti samomorilski mučenik.

    http://www.teachkidspeace.org/flash.php

    Debili z IQ-jem v višini jutranjih jesenskih temperatur v Ratečah a la ateistek in ostali to zlorabo otrok (cilj poavečuje VSA sredstva) podpirajo in razumejo. Edina, ki ima še kanček zdrave pameti tukaj, je PF.

    Komentar od bf | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  33. @bf:

    Izrael je zdaj prepozno odpravljati. Potrebno je razdeliti zemljo po prvotnem planu, zrušiti segregacijski zid in pomagati Palestincem, da vzpostavijo svojo državo. Izraelcem pa poleg delnega odvzema teritorija jasno povedati, da ni več tolerance za njihov rasizem.

    Podatek, da si 79% palestinskih otrok želi biti samomorilskih mučenikov kaže na pravo sliko izraelske agresije in travm, ki jo pušča na ljudeh.

    No, sta s PF vsaj enkrat na istem bregu. Verjetno je punca nadvse ponosna 😉

    Komentar od ateistek | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  34. “Podatek, da si 79% palestinskih otrok želi biti samomorilskih mučenikov kaže na pravo sliko izraelske agresije in travm, ki jo pušča na ljudeh.”

    Ne, to kaže na to, kakšni propagandni manipulaciji so podvrženi, normalni ljudje se želijo boriti in ŽIVETI. Palestinski otroci so s strani palestinskih ekstremistov podvrženi bolj podli politiki, kot so bili kdajkoli v nacizmu nemški!!!!!!!

    Logika, da so ljudje, in najpodleje celo otroci, samo orodje, OBJEKTI politike, ideologije za dosego nekih “višjih”, ideoloških političnih ciljev, najsi bo z razmnoževanjem ali ubijanjem kot samomorilci, je par excellence totalitarna sociopatologija, skupni imenovalec vseh totalitarizmov!!!

    “Podatek, da si 79% palestinskih otrok želi biti samomorilskih mučenikov kaže na pravo sliko izraelske agresije in travm, ki jo pušča na ljudeh”

    Einsten ni imel podatkov, ki so znani zadnja leta, da so Židje zaradi vseh preganjanj v zgodovini, 3000-4000 let krute naravne selekcije, najbolj inteligentna človeška populacija s povprečnim IQ 115, Arabci Bližnjega vzhoda in Severne Afrike ga imajo samo IQ 84. To so uradni podatki! Ni slučaj, da je med Nobelovimi nagrajenci največ Židov.

    “I`m only shooting love”

    Preberi še enkrat svoje besedilo na vrhu ali pa ga daj prebrati komu drugemu, pa naj ti pove, kaj streljaš v vseh svojih besedilih: zlo, sovraštvo, nestrpnost. Dobesedno toksičen si s svojim zlom, sovraštvom, nestrpnostjo.

    In še to. Pri svojih letih bi že lahko vedel, da na svetu praktično ni črno-belih resnic, sploh pa ne v tej zgodbi, zato je črno-belo solidariziranje z eno ali drugo stranjo znamenje neumnosti in popolnega pomanjkanja modrosti.

    PF je čisto ok, kot intenzivna ženska, ki nikoli v življenju ni bila deležna občutka sigurnosti, je v sebi nemirna in nesigurna, skratka intenzivna, zato lahko tudi za koga naporna. Rabi samo moškega, ki se ne bo ustrašil njene intenzivnosti, ki se bo na njeno intenzivnost znal pravilno odzvati: z veliko objemi, bližine, nežnosti. Ravno takrat, ko bo najbolj intenzivna. To ji bo dalo tisti občutek varnosti, ki ga ni nikoli čutila in ga tako zelo rabi.

    Komentar od bf | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  35. Pardon, v drugem komentarju v prejšnjem postu sem odgovoril še na citiranega Einsteina.

    “Zame je židovska religija kakor vse ostale, inkarnacija najbolj otročjega praznoverja. In židovski narod, h kateremu sem vesel, da pripadam in s katerim imam globoke mentalitetne podobnosti, po mojem mnenju nima nekih kvalitet, ki bi se razlikovale od drugih narodov. Na osnovi izkušenj lahko rečem, da oni niso nič boljši kot ostale skupine ljudi…”

    Komentar od bf | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  36. Evo, Hamas je z bombami obkrožil šolo in živalski vrt. Ateistek, če je kdo podlegel medijski palestinski propagandi, si to ti – ki izkorišča to, da se zahodnjaku kar hudo stori, ko vidi trpeti bogega palestinskega otroka (čeprav v Afriki trpijo neprimerno bolj), čeprav je bil namensko nastavljen, da pade.

    http://www.liveleak.com/view?i=3ba_1231709041

    Komentar od pijanec | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  37. Kdor se zaveda, da je prva žrtev vsake vojne resnica, jemlje z zvrhano mero skepse vse informacije z vojnih območij, saj vsakdo sporoča svetu samo svojo polovico zgodbe (ravno danes sem po mailu od islamskega prijatelja dobil povsem enostransko palestinsko plat zgodbe), polno je tudi najbolj grobih propagandnih manipulacij, laži, zamolčanega. Tako da tudi za ta posnetek niti slučajno ne bi dajal v ogenj roke. Vseeno malenkost bolj verjamem tistim, ki lastnih predšolskih otrok ne spreminjajo v mučeniške samomorilske bombaše, to počnejo ideološko in etično najbolj degenerirane družbe na najnižjem civilizacijskem dnu.

    Palestinci bi že zdavnaj zmagali v svojih prizadevanjih, dosegli velio več, če se ne bi posluževali načela, da cilj opravičuje vsa sredstva. Ko so začeli s terorizmom, ugrabljanjem letal, pobijanjem športnikov na olimpijskih igrah, invalida na invalidskem vozičku na Achille Lauro, so izgubili ključno podporo Zahoda.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Leon_Klinghoffer

    Komentar od bf | 13 januarja, 2009 | Odgovori

  38. Pravkar sem prejel fotografije izraelskih vojakov, ki merijo z orožjem v čisto mičkene palestinske otroke, ubijejo neoboroženega civilista in se ob ubitem sovražniku oz. “sovražniku” fotkajo kot lovci ob trofeji. Ne, teh slik na TV ne boste videli, sploh pa ne v zahodnih medijih. Ameriško aktivistko, ki je hotela s svojim telesom preprečiti rušenje palestinske civilne hiše, je izraelski bager enostanovno pregazil, miroljubnega aktivista – protestnika pa je izraelski ostrostrelec enostavno ustrelil v glavo! Čez eno leto je umrl…

    Pf, Ateistek je govoril zgolj o penisu (visoki rodnosti)kot načinu bojevanja proti vojaško premočnemu sovražniku, ti pa mu, tako se mi zdi, skorajda podtakneš, da Palestinci otroke za boj proti Izraelcem izrabljajo? Kot živi ščit? Ali pa da palestinski starši otrok kaj dosti ne marajo, ker jih ne varujejo zadosti, ne zapirajo v domove?

    A treba se je spomiti le naše mladosti. Ma kakšne kolesarske čelade, avtosedeži za otroke, pripenjanje z varnostnim pasom! Vsega tega ni bilo. Po cele dneve smo se igrali na dvoriščih in cestah, pa smo vseeno preživeli. Verjetno nas starši niso dovolj ljubili? 🙂

    Bf, pišeš, da Izraelci “strateško ravnajo že ves čas edino pravilno, na vsak napad odgovorijo 100x močneje.” Tudi nacisti so za vsakega ubitega nemškega vojaka postrelili 10 ali 100 talcev. Samo slepec ali idiot lahko dela vzporednice med Arabci in nacisti. Svoj lastni rasizem pa dokazuješ z vero v “uradne podatke” o manjvrednosti (nižji IQ) palestinske rase. Metode teh meritev se pogosto kasneje izkažejo za sporne oz. pisane na kožo tistim, ki merijo in dobijo najvišje ocene.

    Pišeš tudi, da je genocidnost do Židov mogoče dokazati samo arabskemu svetu (ti jih želijo izbrisati enako kot Hitlet), ne pa obratno. Res dober argument, lol. Arabci res GOVORIJO, da bi jih bilo treba vreči v morje (na njihovem mestu bi tudi jaz), medtem pa Izraelci svojo genocidnost uresničujejo z DEJANJI. Eni govorijo, drugi pa streljajo.

    Ko so Gruzinci napadli Južno Osetijo in genocidno zbrisali več vasi in pobili 2000 ljudi, so Rusi nagnali barabe (vmes so bili tudi ameriški inštruktorji) vse do Gorija. Ker ni bilo mogoče najti nobene posiljene ženske, nobenih pobitih gruzinskih civilistov, je ameriška TV Fox kazala porušeno glavno mesto Južne Osetije in pod posnetki napisala, da gre za Gori (!), Zahod pa je Ruse obtožil za prekomerno uporabo sile. Zakaj ZDAJ vsaj z enako formulacijo ne obtoži Izraelcev? Dvojna merila? Vsekakor! Ta so že itak standard. Prizna se Kosovo, nikakor pa ne Abhazija in Južna Osetija.

    Glede Libanona pa sploh nisem trdil, da so ga Izraelci želeli zasesti. Napisal sem samo da so tam popušili. Njihovo operacijo štejejo celo v samem Izraelu za neuspeh, tvoje mnenje, bf, pa je verjetno drugačno? 🙂

    In ne nazadnje, bf, tvoje seciranje pf mi ni prav nič všeč. Kaj ko bi takole “analizirali” še kakšnega moškega debaterja?

    Komentar od Vojko | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  39. Ojla ateistek, malce popusti vajeti, preden me pozicioniraš. Res da sem to v vzdevku, ampak za svojo pozicijo skrbim kar lepo sama. 😉 In mislim, da sem vendarle ženska, ha?

    Moje začudenje gre dvema tvojima stališčema: opravičevanje izrabe otrok kot sredstva za dosego cilja in stališče, ne sicer tako nedvoumno zapisano, a vendar jasno: ker ste manjšina, se obnašajte kot manjšina.

    In joj, da, prav enega moškega rabim. Vrednega vseh 37 komentarjev zgoraj… :icon_rolleyes:

    Komentar od PF | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  40. Govoriti, da imajo Palestinci močnejšo propagando kot Izrael, je skrajno neokusno. Verjetno eminentna gospoda, zagovorniki Izraela ne vedo, da je Izrael par dni nazaj prepovedal zahodnim novinarjev vstop v obzidano Gazo. Nek novinar SkyNewsa je bil več kot ogorčen, da mu neka država, ki sebe imenuje za demokratično, ne dovoli, da bi opravljal svojega poklica. Česa se vendar bojijo? Izgovor je bila varnost novinarjev. Vendar, če jaz kot novinar želim iti v Gazo na lastno odgovornost, kako mi lahko to nek Izrael prepove?

    Izrael krši mednarodno pravo. Kljub temu, da je njegov sovražnik Hamas, za katerega vsi vemo, da je mizerno oborožen, Izrael uporablja prepovedane kasetne bombe in bombe s fosforjem. Zakaj vendar, če je sovražnik šibek? Se bojijo kamenja in frač Palestincev, da morajo odgovarjati s tako skrajno uničujočim orožjem? Zakaj ne uporabijo potem kar mini atomsko bombo in v trenutku zbrišejo vse Palestnice? Glede na arzenal orožja, ki ga Izrael meče na civiliste, bom še pomislil, da se Izrael pravzaprav bori proti neverjetno močnem in izjemno oboroženem sovražniku. Lepo vas prosim!

    Židje in inteligenca: Pravzaprav je nekaj podobnega trdil tudi Hitler za arijsko raso. Vsaka argumentacija na način, kako je nek narod boljši od drugega, ne prenese resne debate in ni vredna, da se nanjo sploh odzivam.

    Pijanec in argument okoli palestinskih optrok: Vsakemu, ki vidi trpeti ubogega palestinskega otroka ne glede na vse okoliščine, bi se mu moralo hudo storiti. Tudi tebi, pijanec. Razen, če so te izraelski izgovori spremenili v nehumanega demona, ki se raje kot z dejanskim stanjem ubitega, nedolžnega otroka, zadovolji z jezo nad nekom, ki se domnevno skriva za njim. Zakaj vendar izraelska vojska ne gre v boje moža na moža? Če bi to naredila, bi bila številka civilnih žrtev občutno nižja, saj je lahko prepoznati otroka in žensko, preden jih ubiješ. Tako pa Izrael raje od daleč meče ubijalske bombe, ki padejo, kamor pač padejo in ubijejo kogar pač ubijejo. Izpade, da so pravzaprav vojaki vsi Palestinci, ne glede na spol in leta.

    In še PF: Obtožila si me, da zagovarjam logiko uporabe otrok proti sovražniku. To je skrajno deviantno in zlonamerno razumevanje tistega, kar sem hotel v resnici povedati. Ne bom se še enkrat ponavljal, ker se mi preprosto ne da več.

    Vprašanje manjšine oz. večine bi bilo v Izraelu popolnoma irelevantno, če bi to bila normalna država, ki ni zgrajena na zločinu. Tako pa tam velja izjemno zaostrena logika gledanja kaj je kdo, v kaj verjame, komu pripada…Popolna paranoja. Nikoli ne bom pozabil, ko sem v neki diskoteki v Jeruzalemu gledal mlade ruske jude, opasane s puškami, ki so se drli, da morajo ubiti vsakega Arabca. Nikoli ne bom pozabil, ko sem bil v nekem judovskem svetišču, kjer je bilo obvezno nositi njihove čepice, ki so že bile v naprej pripravljene iz kartona. Zapihal je veter in jo enemu od turistov odpihnil. Takoj so se okoli njega znašli mladi judje, ki so nekje v ozadju molili in se začeli dreti nanj, češ, da ne spoštuje njihove religije. Malo je manjkalo pa bi se še fizično spravili nanj.

    Gledanje družbe v kontekstu kdo je večina in kdo manjšina, je v porušenih razmerah Izraela nekaj povsem običajnega. Izrael je v tem konteksu srednjeveška družba, kjer ima glavno besedo religija in nacionalna pripadnost.

    Komentar od ateistek | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  41. Vojko, sori, ampak kaj pa je visoka rodnost SAMA PO SEBI?? Nesime vedela, da gre za FILOZOFIJO. če bi mi kdo to prej povedal…

    Komentar od PF | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  42. “Ko so Gruzinci napadli Južno Osetijo in genocidno zbrisali več vasi in pobili 2000 ljudi, so Rusi nagnali barabe (vmes so bili tudi ameriški inštruktorji) vse do Gorija.”

    Ostalo ni vredno komentarja, glede številke 2000, ki so jo prvi dan vojne propagandno vrgli v svet Rusi, pa se je kasneje izkazalo, da je bilo žrtev 166.

    Je pa številka 2000 povzročila velik srd med Južnoosetijci, ki so se s svojimi paravojaškimi milicami, enako kot nekoč Srbi v Slavoniji, ravno zaradi te ruske številke krvavo znesli nad sorojaki Gruzijci v Južni Osetiji.

    Glede IQ-ja sem navedel samo podatke znanstvenih raziskav. So za vas debile celo znanstvena dejstva ideološko oporečna, ali kaj???? So morda oporečni tudi Newtonovi zakoni? Ljudje se morda res rodimo z enakimi pravicami, prosto po OZN listini o človekovih pravicah, zagotovo pa se ne rodimo enaki, eni so višji, drugi manjši, eni takšne barve kože, drugi drugačne, eni pametnejši, drugi neumnejši.

    Komentar od bf | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  43. “In joj, da, prav enega moškega rabim. Vrednega vseh 37 komentarjev zgoraj…”

    PF, ne računaj preveč name. 😉

    (samo začasno za računalnikom, od 20. me zopet ni več in bo tu lahko zopet vladalo složno enoumje)

    Komentar od bf | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  44. @bf:
    Narod je preveč široka kategorija. Zato trditve o inteligenci kot nekem občem pojavu znotraj tako široke kategorije takoj postanejo hitlerjanskega značaja.

    Z znanstvenega nivoja bi jo sprejel samo v primeru, če bi bili vsi do zadnjega pripadnika enega naroda primerjani z vsemi do zadnjih pripadnikov drugega. Pa še to bi bilo sporno, saj je en narod večji od drugega in tako vsebuje drugačno statistično bazo.

    Komentar od ateistek | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  45. “Z znanstvenega nivoja bi jo sprejel samo v primeru, če bi bili vsi do zadnjega pripadnika enega naroda primerjani z vsemi do zadnjih pripadnikov drugega. Pa še to bi bilo sporno, saj je en narod večji od drugega in tako vsebuje drugačno statistično bazo.”

    Znanost temelji na statistiki, statistika pa določa potrebne vzorce in posledično možne napake in odstopanja. Osnove statistike so ti očitno tudi španska vas (nekje na zahodu španske Galicije :))) Mimogrede so se poševnooki Azijci izkazali za povprečno inteligentnejše od bele rase, imajo tudi boljšo prostorsko inteligenco.

    Kako težko vam gre v glavo, da se ljudje mešamo in parimo med seboj šele zadnji dve stoletji, prej pa je bil razvoj posameznih ras, kultur, praktično desettisoče let povsem izoliran drug od druge. Zato se razlikujemo in razlike v inteligenci so tabu tema samo za tiste, ki se sami bojite lastnega rasizma.

    Študija domneva kakovost prehrane kot enega (zagotovo so kompleksni in jih je veliko) od možnih vzrokov za razlike v inteligenci posameznih populacij. Ja, žal se podhranjeni možgani ali hranjeni na drugačen način očitno ne razvijejo tako dobro kot drugi. Znana je razlika v višini populacij med Severno in Južno Korejo, prepričan sem, da bi se pokazala tudi razlika v splošni inteligenci, če bi jo kdaj izmerili.

    Komentar od bf | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  46. Da boste razumeli, kako prehrana vpliva na možgane in odkod bi lahko izhajale razlike v inteligenci posameznih populacij.

    “The brain makes up 2% of a person’s weight. Despite this, even at rest, the brain consumes 20% of the body’s energy. The brain consumes energy at 10 times the rate of the rest of the body per gram of tissue. The average power consumption of a typical adult is 100 Watts and the brain consumes 20% of this making the power of the brain 20 W.”

    Komentar od bf | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  47. Pf, zadnjih treh tvojih komentarjev ne razumem.:-(

    Bf, za Japonce sem slišal, da gledajo menda pogosto na belce zviška, za druge, recimo Kitajce in Vietnamce, pa bi že dvomil. Drugače pa se vse te “znanstvene raziskave” pre(večkrat) kasneje izkažejo za metodološko sporne. Kaj misliš, ali se rasisti bojijo svojega rasizma?

    Zanima me vir tvojega podatka o “samo” 166 žrtvah. V naprej hvala.

    Komentar od Vojko | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  48. @bf:
    No, potem pa hitro na kosher prehrano, lol…

    Ne verjamem v naravne razlike v inteligenci med narodi. Mislim, da je to, zaradi kompleksnosti same inteligence glede na področja, kjer vse jo lahko ovrednotimo kot nadpovprečno, celo nemogoče izmeriti. Ampak, recimo, zgolj hipotetično, da imaš prav. Potem se takoj pojavi vprašanje, kaj lahko s temi podatki pravzaprav sploh počnemo. Jih bomo zgolj tretirali kot podatek brez kakršnegakoli ozadja oz. neideološko ali pa jih bomo servirali, kot ti, v debati o Palestincih in Izraelcih? Če ja, potem pride na vrsto ideologija večvrednosti oz. manjvrednosti. In tako smo tam, kjer se je znašel tudi Hitler.

    Komentar od ateistek | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  49. Je tako težko razumeti, da kakovost prehrane vpliva tudi na razvoj možganov in končno inteligenco odraslega človeka? BF vse najde, zato si preberite zadnja dva odstavka osnovnega prispevka na povezavi.
    http://www.dprkstudies.org/2006/11/20/height-differences-in-north-and-south-koreans/

    Žrtve v Južni Osetiji, sorry, pravilna cifra ni bila 166 (pisal po spominu), pač pa 133. Potrjeno od Rusov, ki so prilili olja na ogenj konflikta z manipulacijo o 2000 mrtvih.
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7572635.stm

    Komentar od bf | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  50. “Jih bomo zgolj tretirali kot podatek brez kakršnegakoli ozadja oz. neideološko ali pa jih bomo servirali, kot ti, v debati o Palestincih in Izraelcih?”

    Jaz sem podatek serviral zgolj kot repliko na tvoj citat Einsteina, kot negacijo njegove trditve, ki si jo uporabil za svoj zaključek.

    “Zame je židovska religija kakor vse ostale, inkarnacija najbolj otročjega praznoverja. In židovski narod, h kateremu sem vesel, da pripadam in s katerim imam globoke mentalitetne podobnosti, po mojem mnenju nima nekih kvalitet, ki bi se razlikovale od drugih narodov. Na osnovi izkušenj lahko rečem, da oni niso nič boljši kot ostale skupine ljudi…”

    Nisem napisal, da so boljši od Palestincev, so pa nedvomno inteligentnejši in razlika v inteligenci se v vojnah seveda zelo pozna na izidu, podobno kot pri šahu.

    Komentar od bf | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  51. @bf

    Einsteina sem uporabil zato, da pokažem, da niso bili vsi Judje zastrupljeni z idejami o lastni večvrednosti, kar je, roko na srce, med njimi, sploh Ashkenazi, zelo razširjeno prepričanje. Pa ne mi zdaj spet o dokazih, da so Ashkenazi res inteligentnejši 😉

    V nekaj zadnjih palestinsko-izraelskih spopadih, se ne kaže izraelska inteligenca ampak njihova dozobna oborožitev in nečloveško slo po kazanju surove fizične moči nad več kot očitno šibkim nasprotnikom. Meriti v civiliste in pritiskati po rdečem gumbu najsodobnejšega orožja, ki je sicer uradno prepovedano, zna tudi najbolj imbecilen posameznik.

    Komentar od ateistek | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  52. Bf, še 1x prosim za vir tvoje trditve, da je bilo v Južni Osetiji 166 (in ne 2000) žrtev.

    Hkrati te vabim, da si ogledaš tele fotografije:

    http://sweetshenu.multiply.com/journal/item/2132/2132

    Komentar od Vojko | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  53. Drugi link pod številko 49.

    Komentar od bf | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  54. Hvala.

    Komentar od Vojko | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  55. —-Z znanstvenega nivoja bi jo sprejel samo v primeru, če bi bili vsi do zadnjega pripadnika enega naroda primerjani z vsemi do zadnjih pripadnikov drugega.—-

    Kakšne bedarije ti pišeš… Obstaja normalna porazdelitev in odkloni, kot pri vseh naravnih procesih.

    @bf: se strinjam s tabo. Neverjetno je, kako lahko rečemo, da imajo črnci večje spolne organe, Azijci manjše; kako lahko rečemo, da so npr. črnci hitrejši in fizično močnejši; ne smemo pa reči, da ima neka rasa slabše razvite možgane. Nič pa ni hudega, če rečemo, da imajo poševnooki Azijci v povprečju višji IQ od nas. Hinavsko do konca, za katero pa so krivi belci sami.

    Če rečemo, da bomo imeli belske filmske nagrade … kdo protestira? Belci, seveda. Črnci imajo že nekaj let črnske filmske nagrade. Protestira kdo? To pa ne. Rasizem je očitno omejen samo na belce.

    Komentar od pijanec | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  56. Včeraj sem še malo preštudiral, kaj vse vpliva na IQ posameznika in nekje prebral sledeče…

    “Attempted explanations (op.: za Flymov efekt) have included improved nutrition, a trend towards smaller families, better education, greater environmental complexity, and heterosis[6]. Another proposition is greater familiarity with multiple-choice questions and experience with brain-teaser IQ problems.”

    Vir: http://en.wikipedia.org/wiki/Flynn_effect

    Že to, da povprečna inteligenca populacij raste (t.i. Flynnov efekt) nas lahko navede tudi na domnevo, da verjetno ne raste povsod enako hitro in se sčasoma naberejo razlike v višini nekaj 10 točk.

    Iz vsega tega je jasno tudi, da imajo dobro prehranjevani in zdravi posamezniki iz kompleksnejših visoko razvitih družb vse predpogoje, da so na koncu v povprečju mnogo inteligentnejši od slabo prehranjevanih vrstnikov, ki žive v preprostih plemenskih skupnostih.

    To so dejstva in dejstva so sama po sebi vedno vrednostno nevtralna, kar je nekaterim tako težko razumeti in sprejeti.

    Komentar od bf | 14 januarja, 2009 | Odgovori

  57. BF, nehaj že težit s to inteligenco, balastnež!!

    Zadnji podatki o izraelski agresiji pravijo:

    – 1010 ubitih (od tega več kot 700 žensk in otrok) in več kot 4000 ranjenih Palestincev
    – 10 ubitih izraelskih vojakov v Gazi
    – 3 ubiti izraelski civilisti zaradi Hamasovih raket.

    Tukaj so pa slike, katerih ogled tistim z občutljivim želodcem ne priporočam. Teh slik seveda ne boste videli po medijih:

    http://www.islamway.com/gaza/gallery/?page=1

    Komentar od ateistek | 15 januarja, 2009 | Odgovori

  58. Ko ti nastavimo ogledalo pa cenzura, kajne?

    Komentar od bf | 15 januarja, 2009 | Odgovori

  59. bf: takšna je sodobna družba. Argumenti sploh več nič ne zaležejo, ker na protiargumente odgovorijo z žaljivkami ali nepomembno statistiko. Pa vsak je najmanj jedrski fizik, nevrokirurg itd.

    ateistek: da je toliko mrtvih žensk in otrok je preprosto posledica njihove družbene strukture. Ko ti družbo sestavlja več kot 50% otrok, je skoraj nemogoče izvesti invazijo, da otroci ne bi bili poleg vključeni, pa naj si bo nenamensko ali namensko.

    Komentar od pijanec | 17 januarja, 2009 | Odgovori

  60. @pijanec:

    Če Izraelci vedo, da je toliko žensk in otrok v strukturi Palestincev, zakaj kot največji strahopetci mečejo bombe iz daljave in ne gredo v bitko na teren? Kaj se bojijo teh žena in otrok?

    Izraelska tolpa, ki vodi to morijo, je dobesedno pijana od moči in samoljubja.

    Komentar od ateistek | 17 januarja, 2009 | Odgovori


Odgovorite pijanec Prekinite odgovor