ateistek

Nove manipulacije Stresa

“Vsaka župnija potrebuje eno cerkev, vse drugo (presežek od skupno 2900 cerkva in ostalih cerkvenih objektov, op.p) je velika kulturna dediščina, ki jo vzdržujemo, ne zato, ker bi jo potrebovali, ampak ker je to skupno blago. Vzdrževanje je  veliko breme za slovenske župnije, ki razpolagajo s skromnimi sredstvi.”

Anton Stres na Info TV

Info TV? Ma, saj veste, “izgnani” Vodušek z RTVSlo, par milijončkov evrov itd. Popolnoma gledljiva TV, če ne bi bilo ravno …..Voduška.

Dragi moji olastninjeni možgančki, rad bi vam povedal, da je infrastruktura moje religija, ki je kot zmagovalka na tem področju pridobila (praviloma s takšnim ali drugačnim nasiljem, ampak šššššš) največ mojih klonov, pardon vernikov, skupno blago celotne države, ki ga morate zato financirati, mene pa odrešiti tega bremena in me tako še dodatno nagraditi za uspešnost pri najštevilčnejšem izplenu klonov.

Ker sem bil tako uspešen pri kloniranju možganov, katerih lastniki so potem kot podivjani sami gradili cerkve in jih v ljubezni do mene nabili do številke 2900, jaz to ne morem financirati. No ja, uradno, neuradno pa ne želim saj mi bo zmanjkalo denarja za kopičenje izplena od prodaje mojega religijskega know-howa, saj vem, da več kot imam premoženja od tega, kar potrebujem, lažje si zagotavljam samoohranitev.

Ljubezen vendar stane, dragi moji. Če ste radi v moji “ljubeči megli”, ki sem si jo izmislil, se morate zavedati, da to košta. Vsak izum košta, tudi religijski.

Ker kloni sedijo tudi na državnih pozicijah, ni vraga, da ne bodo razumeli moje “finančne stiske”. Tako ali tako so preveč zamegljeni, da bi videli, da imam s tem tudi apetite po državnem proračunu. Kar naj sprejmejo take zakone, ki bodo zame plačevali, jaz pa si bom medtem delal zaloge, jih plemenitil preko ustanavljanja podjetij in vlagal v razne oblike izobraževanja s katerim bom skušal doseči še večji izplen klonov in državo prikazati kot nesposobno, saj znam bolje graditi kot ona pa čeprav tudi z njenim denarjem. Moram se namreč zavedati, da manj kot bo mojih vernikov okoli mene, prej bo moja potegavščina odkrita.

december 3, 2009 - Posted by | Religije

16 komentarjev »

  1. Nič nimam proti, cerkev naj višek objektov odproda in se bodo namenili za drugačno rabo, za knjižnice, galerije, koncertne dvorane, kulturne domove, preuredijo se lahko v domove upokojencev, vrtce, gasilske domove, policijske postaje….

    Komentar od Nevenka | december 3, 2009 | Odgovori

  2. Tudi nov nepremičninski davek je usmerjen v to smer, da se nepremičnine, ki jih lastniki ne morejo vzdrževati odprodajo in zamenjajo za manjše.

    Komentar od Nevenka | december 3, 2009 | Odgovori

  3. Z ozirom na to, da cerkev v Sloveniji igra vlogo “boge ovcke”, ali res mislis, da bodo njene nepremicnine obdavcene?

    Komentar od Tomaz Z. | december 3, 2009 | Odgovori

  4. @Nevenka:

    To se žal ne bo nikoli zgodilo, saj je za RKC bolj profitabilno, da nepremičnina ostane v njeni lasti in za to dobiva proračunska sredstva, kot da jo proda in se v njej opravljajo druga, družbeno koristnejša opravila kot je to absurd molitev.

    Ne vem, če se je kdaj na svetu zgodilo, da bi RKC prodala kakšno od svojih cerkva, ki bi se potem preuredile v recimo knjižnico. Vprašanje je tudi, če bi se investitorju sploh splačalo, saj so cerkve ponavadi grajene precej razkošno in ekonomsko neracionalno, saj se pri njihovih gradnjah pogosto ne upošteva kriterij rentabilnosti in zdrave pameti, ker v ozadju praviloma ni klasičnih težav s financiranjem. Pa tudi, če so, se hitreje rešijo, saj so številni verniki za take stvari pripravljeni odpreti denarnice. RKC rada tudi neko cerkev razglasi kot turistično atraktivno zaradi recimo kipa Marije, ki je namesto običajno bele barve tukaj črn ali podobnih abotnih oslarij. In, ko potem turisti derejo vanjo, lahko RKC pri državi uporabi dodaten argument: Poglejte, kako imajo ljudje radi to in to cerkev zato nam morate dati sredstva, da ne propade. In dejansko bi si država tudi nakopala bes zmanipuliranih vernikov, če ne bi financirala. Deluje v praksi.

    Vsekakor pa bi bilo zanimivo iti v ex. cerkev po sposojo knjige recimo kaj od Richarda Dawkinsa ali Marxov Komunistični manifest 🙂

    Komentar od ateistek | december 3, 2009 | Odgovori

  5. So what?

    (kot bi rekel vaš predsednik vlade :))))

    Komentar od bf | december 4, 2009 | Odgovori

  6. Izbriši iz vseh razglednic Ljubljane, Kopra, Pirana, Blejskega otoka itd. vse cerkve ali zgolj , prepovej vstop v cerkve vsem turistom, poskrbi denar za obnovo vseh fresk in umetniških del v cerkvah, da, potem ti bom pritrdil.

    Komentar od josip | december 7, 2009 | Odgovori

  7. ¸@josip:

    Delati nekaj na silo je neprimerno, ker bi dosegel kontra efekt in tako kvečjemu še povečal pomen religije. Moja naloga ni preprečevati ampak osveščati tistega, ki to želi. Če bi preprečeval, potem bi bil isti kot RKC.

    Čip religije je tako zakoreninjen v software-u povprečnega človeka, da se ga ta sploh ne zaveda, če pa se kdaj slučajno sreča s skepso, pa o tem praviloma ne želi poglobljeno razmišljati ali celo sprejeti kakšne sklepe. Prehoditi pod od vernika do ateista zna biti precej mučno, saj to pomeni odvreči veliko stvari iz “podstrešja”, kamor jih je nekdo, brez da bi ga tega prosili, postavil in vas naučil, da jih uporabljate. Marsikdo obstane nekje na sredi in se strahopetno poimenuje za agnostika.

    Ves ta čas pa nekdo od tega lepo živi že dva tisočletja in kopiči in kopiči…

    Komentar od ateistek | december 7, 2009 | Odgovori

  8. Človek, ti sploh ne razumeš kaj sem napisal. Oziroma me straši, da bi se tebi najbrž zdelo pravilno narediti to, kar sem jaz “predlagal”, vendar ker je to nasilno, tega ne bi naredil. Tvoja naloga je poslanstvo, kaj ne Mesija?

    Komentar od josip | december 7, 2009 | Odgovori

  9. @josip:

    Saj imate radi ljudi s poslanstvom, ne? Pa nikar se ne boj, moj ego ni niti približno toliko napumpan, kot je ego povprečnega teologa.

    Komentar od ateistek | december 7, 2009 | Odgovori

    • Saj imate radi ljudi s poslanstvom, ne? Pa nikar se ne boj, moj ego ni niti približno toliko napumpan, kot je ego povprečnega teologa.

      ———

      Odvračanja od bistva debate je značilno za ljudi, ki nimajo novih argumentov. Dobro dopolnilo mojim argumentom je komentar od bf-ja, kar projekcija v realnost (da bo zgledalo, kako imam napumpam ego, čeprav sem le univerzitetnik)

      Komentar od josip | december 7, 2009 | Odgovori

  10. “Izbriši iz vseh razglednic Ljubljane, Kopra, Pirana, Blejskega otoka itd. vse cerkve ali zgolj , prepovej vstop v cerkve vsem turistom, poskrbi denar za obnovo vseh fresk in umetniških del v cerkvah, da, potem ti bom pritrdil.”

    Haha, ta je dobra. Zadnjič se mi je zgodila zanimiva prigoda. Bil sem v Kostanjevici na Krki in mimogrede tudi v kostanjeviškem samostanu, ki je v državni lasti.

    Želel sem fotografirati arkade na dvorišču, izrecno nič drugega, a so mi to prepovedali, direktor osebno se je prikazal iz pisarne. Z razlao, da je to državni spomenik in da moram prej napisati prošnjo za fotografiranje.

    Zdaj čakam, kdaj bodo ti sebi namenjeni uradniki enako narediti še z Blejskim otokom. :)))) To bo hec.

    Še dobro, da RKC dovoli fotografiranje in objave.

    Komentar od bf | december 7, 2009 | Odgovori

  11. @bf:
    —-Še dobro, da RKC dovoli fotografiranje in objave.—-

    Jaz bi jih tudi, če bi bil RKC. Zastonj reklama. Sčasoma se ljudje naučijo, da je nekaj narobe, če na panoramskih razglednicah ni vsaj ene cerkve.

    Komentar od ateistek | december 8, 2009 | Odgovori

  12. Ti si res obremenjen s to RKC. Meni noče nič, pa nisem veren. Še največkat me z njo posiliš ti. 🙂 Kat delaj jim zastonj reklamo, there is no such thing as bad publicity. 🙂

    Komentar od bf | december 9, 2009 | Odgovori

  13. @bf: Z ozirom na to, da te nihce ne sili k branju tega bloga, se z RKC posiljujes sam.

    Komentar od Tomaz Z. | december 9, 2009 | Odgovori

  14. @TomazZ.

    Da, nihče me ne sili k branju tega bloga. 🙂 Ne spremljam več slovenskih medijev, ker so propagandne hujskaške pomije najslabše vrste, a ker me zelo zanimata kognitivna psihologija in propaganda, enkrat tedensko pogledam sem, da vidim, kaj se dogaja v brainwashed možganih ljudi, ki dnevno konzumirajo te pomije. Ateistek je idealen za bežno, a natančno spremljanje stanja duha v državi. Trenutno ima glavo zakopano globoko v pesku, ker je na oblasti njegova politična opcija, ki po kretenizimih presega celo samo sebe (nemogoče je mogoče), a Ateistek glavo lepo tišči v pesek in namesto tega besno bevska na RKC, kot je bil zdresiram. Priden.

    Komentar od bf | december 11, 2009 | Odgovori

  15. ^ si rece ovca in misli, da je pametnejsa od pastirja. ;D

    Komentar od Tomaz Z. | december 11, 2009 | Odgovori


Oddajte komentar

