ateistek

Način dela Zveze potrošnikov Slovenije

Kot sem na blogu že pisal, sem poslal na Zvezo potrošnikov Slovenije pobudo, da bi opozorila slovensko javnost, naj ne naseda trikom komercialnih televizij, ki na manipulativen način pridobiva sredstva z oddajami tipa “Srečna linija”.

Tukaj je del njihovega odgovora:

Iz naše evidence izhaja, da niste član Zveze potrošnikov Slovenije. Kot nevladna in članska organizacija zaradi kadrovskih omejitev lahko izvajamo svetovanje le za svoje člane, ostalim pa predlagamo, da vprašanja naslovijo na Urad RS za varstvo potrošnikov…

Moram reči, da takšnega odgovora nisem pričakoval. Sploh ne gre zame ali to, da bi zase želel kakršno koli svetovanje. Govorim o manipulaciji komercialnih televizij, ki smo jim vsakodnevno VSI izpostavljeni. In med njimi je verjetno tudi kdo, ki je član ZPS-ja. Je tak problem opozoriti javnost na kakšni od njihovih tiskovk, naj ne nasedajo takim oddajam in ne kličejo? Je izrek dveh, treh stavkov več, tak problem, ki bi zahteval dodaten kader?

Če bi se Zveza potrošnikov lotila tega problema in sporočila javnosti, kaj je dosegla, bi bila to kvečjemu dobra reklama za njih. Tako pa se raje na hitro distancira od problema, ki je pravzaprav obči a je v njihovih presojah vseeno bolj pomembno članstvo tistega, ki nanj opozori.

Predhodno sem se obrnil tudi na Vladni urad za zaščito potrošnikov in objavim, kaj mi bodo oni sporočili.

november 25, 2009 - Posted by | Vsega po malem

12 Komentarjev »

  1. Tudi s strani vladnega urada za zascito potrosnikov kaj konkretnega ni za pricakovati, po mojem mnenju bo najbolj daljnosezna zadeva, ki so je sposobni, prelaganje odgovornosti na nekoga drugega, kjer pa se vsa zgodba ponovi.

    Komentar od Tomaz Z. | november 26, 2009 | Reply

  2. Tudi meni se je dogodilo isto. Sem bil še in še presenečen.Tudi jaz sem jih opozarjal na izginjanje firm , pri kateri si nekaj nabavil, ko si pa rabil pomoč , servis ali kaj podobnega , je enostavno izginila.

    Komentar od stane | november 26, 2009 | Reply

  3. Tudi jaz imam podobno izkušnjo, šlo pa je za kruh, ki je bil “barvan”.Dobila sem enak odgovor in bila hudo, hudo razočarana, saj sem pričakovala drugačen odziv. Navsezadnje gre tudi za druge, ne samo zame…

    Komentar od simona | november 26, 2009 | Reply

  4. Tomaz Z., dobro si napovedal.

    Usmerili so me na tržni inšpektorat. Pa sem poslal tudi njim. Bomo videli, kaj bodo ukrenili.

    Komentar od ateistek | november 26, 2009 | Reply

  5. Na tvojem mestu bi se zaradi reakcije Zveze potrošnikov Slovenije pritožil na Urad RS za varstvo potrošnikov😉

    Komentar od Marko | november 26, 2009 | Reply

  6. @Marko:🙂 Že to se mi ne da več.

    Komentar od ateistek | november 27, 2009 | Reply

  7. Ti si take vrste tip? Pritožbe, pravica in to? Jao!🙂

    Komentar od Gaber | november 27, 2009 | Reply

  8. @Gaber: Pravijo, da taki menjajo svet.

    Komentar od ateistek | november 27, 2009 | Reply

  9. @Gaber:

    Ovca much?

    Komentar od Tomaz Z. | november 29, 2009 | Reply

  10. Pa so ti svetovali da se včlani? Kaki pa so pogoji? Morda takšni, kakor pri zavarovalnicah, kjer je potrebno najprej tri mesece plačevati članarino (imenovano zavarovanje), da dovolijo koristiti bonitete?

    Komentar od P.J. | december 6, 2009 | Reply

  11. ¸@P.J.

    Ne, prav nič niso omenjali, da bi se kaj včlanil, tako, da ti žal ne morem nič več povedati.

    Komentar od ateistek | december 7, 2009 | Reply

  12. Torej imajo očitno dovolj članov in posledično dovolj članarin za udobno življenje. Bo treba novo zvezo ustanovit za preostanek življa… “Konkurenca” jim očitno ne bo narobe hodila.

    Komentar od P.J. | december 7, 2009 | Reply


Leave a Reply

