ateistek

Pravilno seštej in dobi 100€

Nagradna igra1

Bi znal kdo tole na sliki sešteti, vendar ne tako, da bo dobil po mojem mnenju pravilen rezultat 57 ampak 299? Namreč, gre za nagradno vprašanje, ki so si ga privoščili na NetTV za katerega mislim, da je potegavščina ali pa vsaj namerno zavajanje. Poklicalo je vsaj 30 ljudi, seveda so vsi napačno odgovorili, ne da bi sploh vedeli, koliko jih bo stal klic (tisto, kar je zamazano pod klicno številko sploh ni bilo berljivo na mojem LCD TV-ju). Pošteno bi bilo, da bi jim vsaj povedali, kako so prišli do svojega rezultata, ki so ga na koncu hitro povedali in zaključili z oddajo. Ker bi rad tistim ljudem v ozadju, ki tuhtajo vse te trike, sporočil, da ljudje le nismo tako neumni (no, razen tistih, ki kličejo) bom zato to sliko poslal tudi Uradu za varstvo potrošnikov in jih vprašal, kaj oni mislijo o takem načinu pridobivanja denarja, ki se je nesramno razpasel po vseh komercialnih televizijah in kaj lahko naredijo, da nas zaščitijo pred tovrstnimi potegavščinami. Če ne bom zadovoljen z odgovorom, jo pošljem še poslancem v Državni Zbor. Vem da sta oderuštvo in prevara bistveni sestavini vrednot kapitalizma brez katerih sploh ne bi mogel obstajati vendar, kar je preveč je preveč. Kot da že skrajno zavajajoče reklame niso dovolj. Kako rek o oslu in ledu, pri informacijah, ki jih vsakodnevno dobimo preko TV ekranov in nekaj hočejo od nas, nikoli ne velja. Kar naprej smo v mrzli vodi in kot kaže smo se tega že navadili.

Advertisements

november 16, 2009 - Posted by | Vsega po malem

5 komentarjev »

  1. Se strinjam, da je bedarija, nikoli ne gledam in nikoli ne bom.

    Samo še vedno me zanima rezultat.

    Če preberem navodilo bi rekel 131.

    Komentar od tines | november 16, 2009 | Odgovori

  2. 131 dobiš, če zanemariš vse pluse, minuse in oklepaje in številke zgolj sešteješ, ne? Samo, čemu so potem tam vsi minusi, plusi in oklepaji? Torej, zavoljo manipulacije.

    Zanimivo, da je ta post danes odprlo okoli 200 ljudi, pa nihče ni nič komentiral. To lahko pomeni, da so se ljudje navadili na tak manipulantski način služenja denarja. Nič, bom jaz to poslal na Zvezo potrošnikov pa da vidim, kaj mi bodo rekli.

    Komentar od ateistek | november 17, 2009 | Odgovori

  3. Tisti plusi in minusi so namenjeni zavajanju, se strinjam.

    Vendar lepo piše “Seštej vsa ŠTEVILA na sliki”. Števila na sliki pa so 19, 11, 4, 18, 1, 5, 1, 1, 57, 14, njihova vsota pa 131, kot je že napisal tines.

    So pa takšni kvizi eno velko nategovanje. Sem enkrat nasedel in poklical, ko že minuto ni bilo nobenega klica (prej sem prebral pogoje sodelovanja in bil pripravljen razkirati tisti euro za klic). Še zvezo sem dobil in se veselil, nakar se na drugi strani oglasi odzivnik in mi sporoči, da so me dali v čakalno vrsto in da vsakih pet minut pokličejo enega naivneža, ki jih je poklical v zadnjih petih minutah!??!?! O kakšni čakalni vrsti in žrebanju na vsakih pet minut seveda v drobnem tisku ni niti najmanjšega namiga, voditeljica pa veselo čivka “Še vedno nimamo nobenega klica”, “No pa poglejmo, kdo nas je zdaj poklical”, ipd.

    Komentar od En Kovač | november 17, 2009 | Odgovori

  4. Ta kviz ima več konceptov, ki ga prilagajajo glede na vprašanje.

    1. Vprašanje je lahko zelo lahko na pogled in takrat seveda sprejmejo vse klice vendar, čim lažje je vprašanje, večja manipulacija je. V tem primeru pokasirajo celoten denar od klicev in ničesar ne dajo za nagrado.

    2. Vprašanje je lahko težko in predvidevajo, da nihče ne bo vedel. Ponovijo recept iz prve točke. Vendar ta točka ni ravno priljubljena, saj ljudje ponavadi ne kličejo radi, če se jim naloga zdi težka.

    3. Vprašanje je povsem enostavno in ni nobene manipulacije. Takrat se poslužijo čakalnih vrst, kjer spet zbirajo klice in ponavadi na koncu spustijo nekoga v eter (nekoga pač pokličejo iz čakalne vrste), ki ima pravilen odgovor. Klice pa zbirajo toliko časa, dokler ni vsota denarja višja od vsote, ki jo ponudijo. Več kot je klicev, prej lahko začnejo z višanjem nagradnega zneska.

    Temu primerno seveda tista afna od voditeljice “kuri” ljudi, da kličejo. Če TV postaja sodi med bolj gledane, potem se najbolj pogosto posluži točke 3, če pa je bolj med obrobnimi komercialkami pa največkrat točke 1.

    Tako jaz mislim, če logično razmislim.

    Komentar od ateistek | november 17, 2009 | Odgovori

  5. […] dela Zveze potrošnikov Slovenije Kot sem na blogu že pisal, sem poslal na Zvezo potrošnikov Slovenije pobudo, da bi opozorila slovensko javnost, naj ne […]

    Pingback od Način dela Zveze potrošnikov Slovenije « ateistek | november 25, 2009 | Odgovori


Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: