ateistek

Tečaj bonsajistov začetnikov

Bonsaji so mi bili vedno všeč. Vsakič vzbudijo mojo pozornost. Imeti doma na vrtu v posodi pomanjšano drevo, ki bo popolnoma enako kot pravo, več metrsko, in zanj skrbeti, ono pa bi vsak moj pogled nanj, nagradilo s s svojo lepoto, je misel, ki me vedno poživi.

Včeraj sem se udeležil tečaja za začetnike. Res je sicer, da bonsaje občudujem že od svoje pubertete naprej in bi lahko že zdavnaj kaj ukrenil v tej smeri. Ampak bolje je tudi zdaj, kot nikoli.

Bilo nas je skupaj 12. Križe pri Tržiču, pod Kriško planino v hladni dvorani.  Vsak je s pomočjo žreba dobil neoblikovano drevesce iz drevesnice.  Moje izžrebano drevo je bilo največje in najbolj košato. Cipresa. Potihoma sem si želel ravno njo. Škoda, da tako tudi ne zadenem sedmice, ki si jo tudi vedno potihoma želim in seveda vplačam listek. Ja vem, verjetnostni izračuni itd.

Po uvodnem predavanju je sledilo 6 ur obrezovanja, žičkanja in oblikovanja vej ob pomoči treh mentorjev. Ure so minile kot bi trenil. Najbolj težavno je doseči čim bolj naravno obliko drevesa in pravilno ožičiti veje, tako, da te tudi ostanejo v željeni poziciji, ne da bi silile nazaj v prvotni položaj. Od slednjega me še danes bolijo prsti. Na koncu so vsi že končali, jaz pa sem še vedno vihtel roke in zvijal prste po občutljivem vejevju. Porabil sem skoraj toliko žice, kot vsi skupaj.  Dobil sem pomoč in kmalu smo končne rezultate le lahko postavili skupaj na ogled za fotkanje. Imam sicer občutek, da bi lahko še bolj izpopolnil obliko svoje ciprese ampak za to ni bilo več časa.

Le še nekaj malega opreme potrebujem in lahko se odpravim po drevesnicah na lov za nov primerek, saj je le sedaj in v začetku pomladi pravi čas za oblikovanje. Malo čutim celo treme 🙂 .

Cipresa pred obrezovanjem Cipresa bonsaj

oktober 19, 2009 - Posted by | Narava, Vsega po malem

5 komentarjev »

  1. Ateistek, najprej ti hvala za idejo. Priznam, tale mini dreveščka so navdušila tudi mene. Že prej sem se navduševal nad mini stvarmi. Manjkal mi je samo še stik z naravo. Ker pa se mi ni ljubilo čakati na novo delavnico, sem Tomaža povabil kar na dom, kjer me je v pičlih šestih urah popeljal v male skrivnosti velike starodavne umetnosti. Ne pomnim, da sem se kdaj na kakem izobraževanju toliko naučil v tako kratkem času. Sedaj tudi jaz komaj čakam, da se čimprej odpravim v drevesnico, izberem svojo “žrtev” in začnem z novo “bioskulpturo”, ki bo tudi prva v povsem “lastni režiji”.

    Velika sreča je, da imamo Tomaža, vrhunskega bonsajista, ki s takšnim veseljem širi svoje znanje tudi med ostale. Rezultati najinega prvega “šnel kurza” pa so tule:

    http://kovscabonsaj.blogspot.com/2009/11/ucenje.html

    Komentar od Marko | november 16, 2009 | Odgovori

  2. @Marko:

    Smrekica je krasna. Hm, koliko pa stane, da Kovšca pride na dom?

    Komentar od ateistek | november 17, 2009 | Odgovori

    • 70 EUr + kilometrina

      Komentar od Marko | november 17, 2009 | Odgovori

  3. Drevešček in žico pa sam kupiš oz. ga gresta skupaj izbrat?

    Komentar od ateistek | november 17, 2009 | Odgovori

  4. Drevešček plačaš posebej (30 evrov), vsa material pa je bil vključen v ceno. Seveda bom naslednjič drevešček izbral sam, verjetno v drevesnici v Mošnjah. Primerke v naravi bom iskal zgodaj v spomladi. Orodje sem že nabavil (osnovni komplet 100-130 evrov), žico pa še bom (mislim da je cca. 15 eur/0.5kg).

    Komentar od Marko | november 17, 2009 | Odgovori


Oddajte komentar

