ateistek

Vatikan kot angel

Angels and Demons Popcorn Kolosej. Ogled filma Angeli in demoni. Totalno razočaranje. Jebena, prikrita reklama Vatikana. Kar je najhuje, ujeli so me nepripravljenega.

Na kratko: sposojena simbolika Iluminatov kot prikrivanje pokvarjenega posameznika, ki si želi papeževega prestola v genialnem planu, ki pa, tako kot v vsakem filmu, ne uspe.

Redka svetla točka je katarzični trenutek filma: scena gorenja zelo pomembnega vatikanskega kardinala kot zamenjava običajne filmske scene, kjer vedno gorijo le heretiki.

Kritika krščanstva Toma Hanksa in nezaupanje do RKC, ki se sicer vleče skozi film, zbledi ob ekskluzivnosti katoliškega Fuhrerja. Ta je prikazan celo kot modrec pri balansiranju sobivanja znanosti in religije. Hanks pa kot skesan heretik, ki mu ne preostane drugega kot podreditev veličini oboževanega starca, ki dokončno pokoplje njegovo herezijo z vredno nagrado.

Nekdo se je skušal odkupiti zboru vatikanske geriatrije za jezo ob DaVincijevi šifri. Tudi na moj račun.

junij 5, 2009 - Posted by | Religije

23 komentarjev »

  1. Se strinjam, polom od poloma. Čeprav je že samo več kot dvourno gledanje teh pajacev izredno neprijetno, navsezadnje kljub vsem nemoralnim zadevam (recimo smrti so želeli prepustiti celotno občinstvo…) izpadejo prav “papeško”.

    It makes me sick.. 🙂

    Komentar od AgainstMe | junij 5, 2009 | Odgovori

  2. He he, da bi tem pajacem nadel titovko bi v dveh urah padel sigurno v ekstazo.

    Komentar od Rexmundi | junij 5, 2009 | Odgovori

  3. @Rexmundi:

    Titovke so svoje “odpele”, medtem, ko rdečina kardinalskih kap še vedno grozi.

    Komentar od ateistek | junij 6, 2009 | Odgovori

  4. Titovke niso ničesar odpele. Celo vsak dan jih je več.
    Dražgoše, kjer se zbirajo čedalje mlajši. Na vseh partizanskih proslavah jih kar mrgoli.
    Poškodovanost od boljševizma bo v Sloveniji še dolga.

    Komentar od Rexmundi | junij 6, 2009 | Odgovori

  5. Ti je pa cerkev res oprala mozgane, da povsod vidis njeno propagando 😉

    Komentar od Tomaz Z. | junij 6, 2009 | Odgovori

  6. @Rexmundi:

    Ti že veš. Bolje, da se zbirajo na partizanskih kot izdajalskih proslavah.

    @Tomaz Z:

    Močna in zlobna je ta cerkev, kaj ne?

    Komentar od ateistek | junij 6, 2009 | Odgovori

  7. Mocna in zlobna je samo za tiste, ki si dajejo opravka z njo. 😉

    Komentar od Tomaz Z. | junij 7, 2009 | Odgovori

  8. @ Tomaz Z:

    Več kot bo ljudi, ki si ne bodo dajali opravkov z njo ampak bodo vso njeno “sila nemotečo” ideologijo srkali kot čebelica nektar, ne da bi se tega sploh zavedali, več bo raznih Tomažev, ki bodo meni očitali fanatizem.

    Komentar od ateistek | junij 7, 2009 | Odgovori

  9. Najprej se prepricaj o kom govoris preden spuscas obtozbe. 😉 V zivljenju enkrat nisem bil v cerkvi ter ne srkam njene ideologije in se z njo tudi ne obremenjujem, ker ne vpliva na moje zivljenje. Ce pa se ovcke z njo obremenjujejo je pa jasno, da povsod vidijo cerkev.

    Komentar od Tomaz Z. | junij 7, 2009 | Odgovori

  10. @Tomaz Z:

    Vsak blog, ki ga bereš, je tak, da neko tematiko bolj preferira kot drugo, saj ljudje pač nismo enako dovzetni za stvari okoli nas. Če ti lahko odpiraš blog, ki je “programming-oriented” (by the way, bele črke na črni podlagi zelo utrujajo oči), potem je tudi moj blog lahko orientiran na kritiko RKC, ne da bi me nekdo zato označeval za ovco. Kaj si potem ti?

    Komentar od ateistek | junij 7, 2009 | Odgovori

  11. Problem nastane ko pride do tocke, ko vidis zarote tudi tam kjer jih ni 😉 In pri dolgotrajnem delu z racunalnikom je temna podlaga dosti prijaznejsa do oci kot svetla. 😉

    Komentar od Tomaz Z. | junij 7, 2009 | Odgovori

  12. @Tomaz Z:

    Mogoče imaš pa ti problem. Bereš moj blog na točki, ko misliš, da pišem samo še o zaroti 😉

    Meni je tvoj blog v taki barvni kombinaciji neberljiv, saj ko odmaknem pogled od ekrana in pogledam okoli, se mi še vedno prikazujejo obrisi črk.

    Komentar od ateistek | junij 7, 2009 | Odgovori

  13. Ateistek, priporočam ti film Deliverance. Ned Beatty igra povprečno slovensko ovco, rednecki pa KGB vlado. 🙂

    Komentar od bf | junij 7, 2009 | Odgovori

  14. @bf:

    Kateri pa je Janša? Če je manjše zlo, kot sam praviš, potem je tudi on redneck in sicer tisti, ki ima tako očarljiv nasmeh 😉

    Komentar od ateistek | junij 8, 2009 | Odgovori

  15. Janša je tisti z zaroto Patria privezani za vrat na drevo. Kdo so rednecki se vprašaj z vprašanjem, kdo ti zadnjih 8 mesecev besno zvišuje (že prej previsoke) davke in s tem sploh ne misli nehati. 😉 Čudite me tisti, ki cvilite: še še. 🙂

    Btw, upam, da ne zameriš, ampak nekako tako spodaj si te predstavljam. 🙂

    Jaz kot agnostik nisem tako občutljiv na to, lani sem si čez lužo kupil celo prvi križec, narejen iz žebljev za konjske podkve, zelo lep, nenavaden. 🙂

    Komentar od bf | junij 8, 2009 | Odgovori

  16. Aja, mnenja sem, da sedanja vlada še mnogo premalo jebe svoje ovce. Jaz bi vam kar pavšalno nabil 50% davkov na vse dohodke od prvega evra dalje in vso porabo, 20% DDV je neoliberalno odločno prenizek. Prepričan sem, da bi me do konca življenja volili z najmanj 80% podporo. 🙂 Jaz vas razumem, kaj si želite. 🙂

    Komentar od bf | junij 8, 2009 | Odgovori

  17. @bf:

    Pravilo je, da desnica davke znižuje, levica pa zvišuje in tako je tudi pri nas. Vendar je to pač le eden od vidikov presoje (pri tebi očitno edini), kaj je prav in kaj ne.

    Agnostiki ste slabiči in bledolične reve, sedeče na dveh stolih. Pravzaprav je biti agnostik ravno to, kar si RKC želi. Po eni strani imate lažen občutek, da ste pred njo popolnoma neodvisni in da vam ne pere možganov po drugi strani pa kupujete “prve križce”, po možnosti še obiskujete cerkve, krstite otroke, občudujete mačo-totalitaristično organiziranost RKC in podobno.

    Lahko si le pro ali kontra, nekaj vmes ne šteje.

    Komentar od ateistek | junij 8, 2009 | Odgovori

  18. RKC ni imela celo moje življenje name prav nobenega vpliva, komunisti pa zelo velikega. V šoli sem dobil vse njihove zakramente, ali kako se že temu reče.

    Samo osel z IQ 30 se danes usaja čez RKC, ko ga komnunisti na suho jebejo z davki.

    RKC me zanima ravno toliko kot vreme na Tajskem ta hip, toliko ima tudi vpliva name.

    Komentar od bf | junij 8, 2009 | Odgovori

  19. @bf:

    RKC ideologija, tako kot komunistična, temelji na izključevanju.

    Če bi bil gay, bi ti bilo še kako prekleto pomembno, koliko je izključevalna RKC ideologija infiltrirana v glavah ljudi, saj na njej temelji homofobija, kar bi v praksi zate pomenilo kasiranje žaljivk, pesti ali ogrožanje lastnega življenja.

    Če bi bil samska ženska, bi ti spet bilo pomembno, kako to dejstvo v mačo okolju katoliške religije tretira družba.

    Če bi kot ženska naredil splav, bi ravno tako bilo pomembno, kako bi to tvoja bližnja okolica sprejela.

    Tako si pa nek izrazit materialist, ki mu je nadvse pomembno kakšne davke imamo. Ja prav, pa naj bo.

    Vsak pač izhaja iz svoje življenjske situacije zato si nikar ne drzni svoje življenjske okoliščine razglašati za edino relevantne, vse ostale pa arogantno tretirati kot “osle z IQ 30”.

    Lahko te je sram, da si tako ozkogleden posameznik nesposoben kančka empatije.

    Komentar od ateistek | junij 8, 2009 | Odgovori

  20. Res Tomažek partizanček. Na vsakem hribčku vidiš cerkev, ki te spominja na rdeče laži. Posebno ponoči je lep pogled na hribčke okoli. Lepo se svetijo cerkvice. Opozarjajo nas na rdeče oprance. No, za to ne rabimo gledat gor v hribčke ali laziti do cerkvic ne podnevi in ne ponoči. Vidimo tudi brez cerkvic, da boljševizma ne moremo reformirati. Berlinski zid je res padel. Izgleda da samo to in nič več.

    Komentar od Rexmundi | junij 8, 2009 | Odgovori

  21. Ateistek,

    ne z RKC ne s komunisti ne želim imeti ničesar. Ne morem se spomniti, kje RKC sploh neposredno ali posredno vpliva name. V mojem življenju je preprosto ni.

    Za komuniste velja ravno obratno, manj je področij, kjer name nimajo vpliva.

    Priznam pa, da me je pred 15 leti v Žužemberku napadel za prostovoljni prispevek k obnovi cerkve nek župnik. Nad krajem je do 90-tih let stalo le zidovje med WW2 požgane cerkve, ki sem si ga radovedno ogledoval. In v tem me je naskočil župnik z željo po mojem denarju. Pa sem se ga hitro otresel. :))
    http://www.slovenia-heritage.net/tp/ponudniki.asp?id_informacija_tematska_pot=85&id_vrsta_ponudbe=46&id_informacija=284&id_meta_type=68

    Komentar od bf | junij 10, 2009 | Odgovori

  22. bf ima kar prav. Takšna visoka davčna obremenitev vpliva na povprečnega državljana veliko bolj pogubno kot RKC s svojim delovanjem. Pa sem velik nasprotnik religij.

    Vsaki dan lahko slišimo zgodbice: “država mi vse pobere”, “samo za položnice še delam”. Potem pa gredo na volišče in volijo SD.

    Komentar od pijanec | junij 12, 2009 | Odgovori

  23. @pijanec:

    ——–Takšna visoka davčna obremenitev vpliva na povprečnega državljana veliko bolj pogubno kot RKC s svojim delovanjem.——–

    Post št. 19.

    ———Vsaki dan lahko slišimo zgodbice: “država mi vse pobere”, “samo za položnice še delam”. Potem pa gredo na volišče in volijo SD.——–

    Žal smo lahko Janšo in njegovo politiko izkusili le v času močne konjukture, ko se lahko nižajo davki, saj je prihodkov v proračun iz gospodarstva veliko. Ko pa nastopi uvožena kriza in zmanjka denarja za vse proračunske potrebe, pa, kot nalašč, Janša sedi v opoziciji in se izmišljuje populistično naravnane predloge, češ, tako morate delati, saj sem vam rekel, itd….

    In tako dvakrat zmaga. Po eni strani kar obžalujem, da ni še vedno na oblasti pa da vidimo, kako bi zdaj nižal davke.

    Komentar od ateistek | junij 12, 2009 | Odgovori


Oddajte komentar

