ateistek

Sramotno je biti državljan Slovenije

Po zadnjih podatkih so devetnajst dni trajajoči napadi na Gazo zahtevali že več kot 1000 mrtvih in več kot 4000 ranjenih Palestincev in 10 mrtvih izraelskih vojakov ter 3 izraelske žrtve, ki so jih ubile Hamasove rakete. Tri! Ja, tri, tako “zelo” so namreč uničujoče Hamasove rakete, ki so bile glavni izgovor Izraela za krvavo vojaško intervencijo. Saj ne, da bi si jih želel še več, vendar so žrtve dober pokazatelj kako učinkovito je neko orožje. Sploh ob dejstvu da gre za rakete, ki jih nihče ne prestreza. Bom še zlobno pomislil, da ti Hamasovci, poleg tega, da imajo zanič orožje, še ciljati ne znajo. No, saj, kot rečeno, je to verjetno tudi povezano med seboj.

Kljub eklatantni premoči, se Izrael vseeno poslužuje uničujočega in z mednarodnimi konvencijami prepovedanega orožje kot so denimo kasetne in fosforjeve bombe. Slednje puščajo na žrtvah strahotno telesno pohabljanje, ki se konča z umiranjem v hudih mukah. Ker se Izrael nahaja v predvolilnem času, pobijanje Palestincev sploh ni moralno vprašanje ampak vprašanje dnevne politike, ki si z njihovim masakrom pravzaprav zvišuje politični rating.
Po javnomnenjskih raziskavah si večina Izraelcev želi še naprej prelivanja palestinske krvi pod pretvezo borbe proti Hamasu. Gre za dejansko krvoločen narod ali pa je tamu kriva do skrajnosti prenapihnjena slika Hamasa, kot neke vojaške grožnje, ki je “celo” ubila 3 Izraelce, ne vem. Vsekakor pa je prevladujoča izraelska neobčutljivost do palestinske tragedije, ki jim jo sami delajo, obžalovanja vredna.

Kar naprej poslušamo izgovore zagovornikov holokavsta nad Palestinci, kako pravzaprav Hamas zlorablja palestinske civiliste in s tem “sili” izraelske vojake, da posegajo po orožju. Da je le to tako zelo uničujoče, mednarodno prepovedano in daleč od klasičnega, je kvečjemu “zgolj slučaj” v katerem ni prav nič človeške zlobne patologije. Saj veste, Izrael se pač mora braniti pred milijoni hudih Arabcev, ki si drznejo biti “moteči” okoli njega, ki jim je le zemljo pokradel. Ah, saj to pa res ni nič takega. Naj si “neinteligentni” Arabci svoje težnje po ozemlju s katerega so bili samo pregnani, zadovolijo na drugačen način. Amnezija bi bila najbolj dobrodošla.

Kljub neštetim slikam in posnetkom zmaličenih palestinskih trupel, se torej v proizraelskih glavah pojavlja le slika Hamasa, ki ga kot fantoma, vidijo povsod. Kar naprej se skriva za majhnimi otroci in ženskimi kiklami, katerih boleča smrt si zato zasluži biti opravičljiva.
Ker izraelske bombe uničujejo tudi objekte ZN-a, Rdečega Križa in seveda tudi njihove ljudi, se, glej ga hudiča, Hamas skriva celo za njimi. Tako Izrael spet ni nič kriv, saj so ubiti delavci Rdečega Križa pravzaprav sami poklicali Hamas, naj tudi njih, kot palestinske civiliste, uporabi za skrivanje. Le kako Hamasu uspeva, da je tako prepričljiv? Njegova moč prepričevanja, da se lahko skrije za hrbtom vsakogar, ki ni izraelski vojak, je sapo jemajoča. To je uspel pri vsaj 1000 ljudeh. Wow, to pa je prava strategija prepričevanja.

Vprašanje ali je potreben tako skrajen izraelski odgovor na Hamasove neštete “petarde”, ki so ubile celo tri civiliste (beri ponovno tisto zgoraj “saj ne, da bi si jih želel še več”) in ali je to res edini možni način vojskovanja proti Hamasu, se od zagovornikov genocida redko kdo vpraša. Preprosto je vse opravičljivo ne glede na ceno. Vendar pa v opravičevanju seveda leži še en razlog. Odvetniki Izraela so si indoktrinirano nadeli očala povprečnega Američana, ki so mu zadnjih osem let pred očmi prali žehto Arabcev kot strašnih, bradatih in brezsrčnih mož, teroristov, ki se bodo zdaj, zdaj raztreščili pred nami. Ti zlodeji ogrožajo našo WTC civilizacijo oz. naš način življenja. Zato je vse opravičljivo, kar jih bo pognalo v smrt pa tudi, če se rakom žvižgat večinoma pošilja žene in otroke. Ah, komu se da ukvarjati s temi vsebinskimi malenkostmi.
V resnici pa gre za konstrukt sovraštva Arabcev, ki bi ga lahko primerjal s konstruktom krščanskega sovraštva Judov. Ampak, ššššš, ne smejo vedeti, da tako mislim, saj bom hitro označen za nacista.

Kar naprej se sprašujem, zakaj se izjemno dobro oborožena izraelska vojska ne spusti v bitko moža na moža? Koga se pravzaprav bojijo? Primitivne Hamasove oborožitve, mogoče krempljev jezne Palestinke, ki bi lahko zlasala kakšnega vojaka ali “smrtonosnih” frač palestinskih otrok, ki bi z izstreljenim kamenjem lahko celo opraskali kak plastični ščit?
V bitki mož na moža bi do zob oboroženi izraelski vojaki takoj vedeli kdo je otrok oz. ženska in bi prihranili veliko življenj. Končno bi nam lahko prikazali koga od pripadnikov Hamasa “v akciji” in tako vsaj za nek perverzno majhen odtenek zmanjšali očitke na svoj račun.
Ampak, raje kot to, so se odločili za lažjo, morilsko učinkovitejšo a strahopetnejšo taktiko metanja prepovedanih bomb od daleč. Pa “kud puklo da puklo”.
Podjetni Izraelci celo organizirajo neke vrste turistične oglede, kjer lahko obiskovalci z varnih pozicij izraelske vojske gledajo metanje bomb in ploskajo, ko se ta raztrešči na željenem cilju in mogoče do smrti pokoplje kakšnega civilista v gosto naseljenem področju Gaze. Neverjetno, da je to tisti “izvoljeni božji narod” o katerem je Biblija polna hvale.
Da si izraelska soldateska v svojih glavah med pritiskanjem na petelina dopove, da je bog na njihovi strani, še na hitro naredijo nekaj čudnih molitvenih gibov naprej in nazaj ter prelistajo molitvenik in spet so pripravljeni pritiskati na nove spožilce smrtonosnega tovora. Ampak oni niso verski fanatiki?

Kljub očitnemu genocidu, se je Slovenija pred dnevi vzdržala obsodbe Izraela v Svetu za človekove pravice, ker besedilo resolucije, tako so pojasnili na MZZ, ni bilo uravnoteženo. Zanimivo, da za “uravnoteženje” niso uporabili število mrtvih ampak zgoraj omenjen izgovor, ki seveda vključuje le upoštevanje fantomskega Hamasa kot glavnega zlodeja, ki je očitno za naše diplomatske kroge tako močan, da “neuravnoteženo” prekaša celo izraelsko vojsko. Mogoče zato sploh ne bi bilo slabo, če bi naša gospoda na ministrstvu za obrambo povabila Hamas kar k nam, da nas namesto patrij obrani pred morebitnimi agresorji. Če nič drugega bi bili vsaj cenejši in razni J-ji ne bi mogli pobirati provizij, finski novinarji pa bi ideje za vroče dokumentarce našli že kje drugje.

Sploh ne vem, kako močno bi se zgražal nad to državo. Sploh ob dejstvu, da jo vodi vlada, ki sem jo celo sam volil. Ob tako očitnem pobijanju, bi pričakoval prekinitev diplomatskih odnosov z Izraelom in ovadbo za očitna vojna hudodelstva namesto nehumanega sprenevedanja o neki uravnoteženosti.

Od Pahorja v teh dneh sploh ni mogoče slišati niti enega stališča o tej temi. Saj verjetno niti nima časa, ker revež iz svojega žepa zapravlja denar in čas za nakupe reprezentančnih jabolk in pomaranč. Tako mora biti racionalen pri zapravljaju časa s kazanjem pred televizijskimi kamerami in čvekati le o tistem, kar se mu zdi pomembnejše kot pobijanje civilistov.

januar 15, 2009 - Posted by | Slovenija, V razmislek

30 Komentarjev »

  1. S slovensko sramoto zamujate najmanj 18 let. Tukaj smo slo-Izbrisani, ki/ker smo slo-družbo in celotno “slo”-premoženje soustvarjali 50 in več let, a nas niti danes, nacistično-genocidno sprenevedaloč se, nočete in nočete videti za svojo največjo in večno, neizbrisivo sramoto.

    slo-Izbrisani

    Komentar od janko | januar 15, 2009 | Reply

  2. Hipotetično vprašanje:

    Kaj bi se zgodilo, če bi Joško Joras s svojega okupiranega (ne bom dal v narekovaje) ozemlja začel obstreljevati Hrvate, pa čeprav niti pod razno, z doma narejenimi raketami ne bi nič zadel? Recimo takole ene deset raket dnevno in to eno ali več let. Bi Hrvati to mirno gledali, ali pa bi poslali policijo ali vojsko?
    Če vam je scenarij všeč imate vse možnosti, da greste sami aktivno sodelovati, ali k Jorasu, ali pa k Palestincem. Lahko pa poskusite tudi v Grčiji itd.

    Pa ne jemljite tega preveč resno. Zadovoljen bom že, če vam bo dalo misliti.

    Komentar od Afnogunc | januar 15, 2009 | Reply

  3. Afnogunc,
    nehaj že zganjati norčije in se že enkrat zbudi v realnem svetu. Govedo zarukano

    Komentar od ata | januar 15, 2009 | Reply

  4. @Afnogunc

    Ja, tole mi je pa res dalo misliti (vsaj za par sekund)!
    Joško Joras vs. Hrvaška equals Gaza vs. Izrael…

    @janko

    Se popolnoma strinjam, slovenska država je v 18 letih nabrala dovolj svojih svinjarij, ki jih žal ne leva, ne desna vlada nista uspeli počistiti (pa s tem ne mislim pomesti pod preprogo!)

    @ateistek

    Realno vprašanje; glede na to, da smo v zadnjih 4 letih neizmerno pričakovali spremembo oblasti (kar smo jo potem tudi dobili, prosto po Makaroviču, z mobilizacijo levice), ali sploh čutiš kakšno sprembo v načinu vladanja in predvsem izbiranja tematik, ki se jih bo trenutna vlada lotevala, v primerjavi z Janševiki?

    Mar tudi nas levičarje (čeprav roko na srce, Pahor sploh ni prava levica) čaka streznitev pod tranzicijskim trojčkom (prosto po Ivanu Janezu Janši)?

    Komentar od dalimili | januar 15, 2009 | Reply

  5. tale afnogunc ga pihne ja! saj je prišel do polovice, naj jaz dopolnim njegovo analogijo:

    Kaj bi se zgodilo, če bi Joško Joras začel obstreljevati Hrvate, pa čeprav niti pod razno, z doma narejenimi raketami ne bi nič zadel?
    Nato pa bi Hrvati zravnali z zemljo bližnjo šolo in pri tem ubili 40 otrok, ker je Joras “baje” izstrelil eno od raket s šolskega dvorišča.

    No, kaj bi se zgodilo?

    Komentar od otto sikorsky | januar 15, 2009 | Reply

  6. Mogoče bo posnetek pripomogel k razjasnitvi “baje”.

    http://libertarec.blogspot.com/2009/01/goebbelina-571-iv-del.html

    Komentar od Afnogunc | januar 15, 2009 | Reply

  7. @Afnogunc:

    Mogoče bi štetje žrtev lahko pripomoglo k tvojemu “baje”.
    Se moram ponavljat? 3 mrtvi Izraelci in 1010 mrtvih Palestincev (verjetno je številka med Palestinci danes že višja).

    To, kar danes Izrael potrebuje je globalni medijski linč. Kamenčen po kamenček, pa smo lahko pri palači. Vendar, dokler bodo med nami gnila jajca tipa Afnagunc in še kdo iz višjih položajev raznih zahodnih držav, ki očitni izraelski genocid rehabilitirajo z lastnim sovraštvom do Arabcev zgrajenim na judovsko republikanskem konstruktu, Izraelu ne bomo zlomili nečloveške sle po pokolu, ki sploh ni rezultat borbe proti Hamasu ampak etničnem čiščenju terena.

    Če bi se danes svet nahajal v enakem pretoku informacij, kot se je pred 200 leti, sem prepričan, da bi si Izrael privoščil etnično očiščenje Gaze in Zahodnega Brega, ki sta dve, med seboj ločeni ozemlji znotraj Izraela, ki “kvarita” njegovo celovitost in harmonijo. Prepričan sem, da bi sionistična tolpa, ki mu vlada že od njegovih začetkov bila zmožna to narediti brez moralnih predsodkov.

    Izraelsko sovraštvo Arabcev je zgrajeno na ideoloških predpostavkah (ah, tam neke nepomembne človeške podgane nam nagajajo imeti svojo državo), medtem, ko sovraštvo Arabcev do Izraelcev temelji na izkustveni predpostavki, torej bolečem občutju izraelske institucionalizirane fizične sile.

    @dalimili:

    Razen neke Pahorjeve vsiljene kurtoazije, ki me skoraj enako moti kot Janševa diktatura, res ne opažam nobenih sprememb.

    Komentar od ateistek | januar 15, 2009 | Reply

  8. Ljubi bog… mene pa je sram tako nerazgledanih ljudi, ki padejo na medijske manipulacije kakršnih smo v povezavi s to temo deležni že leta. Malce neodvisnega raziskovanja ne bi škodilo nikomur.

    slo-Izbrisani – kakšna pa je vaša “resnica” pa vemo že dolgo. Verjamete si tako le še sami.

    Komentar od Matic | januar 15, 2009 | Reply

  9. Sramotno je biti sodržavljan hujskaču Ateistku.

    Komentar od bf | januar 15, 2009 | Reply

  10. Ateistek, z raketami, ki jih izstreljuje Hamas, ni mogoče ciljati, ker je edino kar lahko storijo, da izberejo smer in kot. Padejo kamor padejo – kot kamen, oz. po balistični poti. Večina jih pade verjetno v puščavo. Šele če jih usmerijo proti kakšnemu mestu lahko upajo na zadetek kakšne hiše, pa še takrat ni kaj dosti škode. Prebivalci Izraela imajo ob alarmu 15 s časa in če se skrijejo v sredino hiše ali za njo, se jim ne more zgoditi nič. Da bi pa zadeli kakšen avto je toliko možnosti kot da vam ga zadene meteorit ali pa da zadenete na lotu. Zato so te raketice bolj psihološko kot pa rušilno orožje. Lahko bi jih uvrstili v kategorijo frač. BTW, zaradi izraelskih gumijastih izstrelkov je izgubilo oko verjetno več palestinskih fantičev, kot pa je bilo zaradi raketic poškodovanih Izraelcev.

    Ne vem če ne bi “terorist” opasan z bombami postal tudi jaz, če bi izgubil čisto vse.

    Taki posamezniki kot Ateistek po moje rešujejo čast Slovenije. Sem kar malo slabe volje, da amerikanofil, zagovornik cionistov in libertarec (?) bf ni označil za hujskača še mene. Morda še bo.

    Komentar od Vojko | januar 15, 2009 | Reply

  11. V postu “Kako premagati močnejšega” sem husjkaškemu avtorju tega bloga napisal nekaj zadev.

    1. Število palestinskih žrtev je v celoti nepreverjeno in zelo okroglo, zaradi česar bi morali biti zelo previdni, saj vemo, kako lahko je manipulirati s števili žrtev. Žrtev v Južni Osetiji je bilo že po dveh tednih namesto 2000 le še 133.

    2. Vsak dan zaradi lakote umre 6000 otrok, ki Ateistka ne brigajo, ker jih pač ne vidi. On je solidaren do žrtev, ki prisegajo na islamistični socializem in si prizadevajo za eradikacijo Izraela.

    3. S hujskanjem in širjenjem nestrpnosti ne bo spremenil ničesar, le povzročil še kakšno novo sranje. Kdor želi na bolje spremeniti svet, naj najprej začne pri sebi, zato sem ga vprašal, kaj dobrodelnega je naredil v letu 2008? Koliko ur prostovojnega dela je vložil in kam, koliko denarja, absolutno in ralativno glede na svoje dohodke?

    In hujskaški avtor bloga je moj post izbisal, cenzuiral. Seveda, kot tipičen salonski levičar, ki služi ali pa je služil na borzi, nekdo, ki ima dovolj časa in denarja za številna potovanja, verjetno lani ni naradil absolutno nič dobrodelnega.

    Vse, kar počne ta pezde, ki se ni še nikoli pogledal v ogledalo, sta hujskaštvo in širjenje nestrpnosti.

    bf, ki ni libertarec (lahko potrdi PF, ki pozna oba)

    Komentar od bf | januar 15, 2009 | Reply

  12. Seveda pa, če si v avtu, lahko ne slišiš alarma, je pred kamero potožil nek Slovenec, ki živi v Izraelu. Res grozno, da človek ne more na glas poslušati svojega radia ali predvajalnika zgoščenk!

    Komentar od Vojko | januar 15, 2009 | Reply

  13. @bf:

    1. Zate je že uspeh, da priznaš, da je sploh kaj civilnih žrtev med Palestinci.

    2. Če se čustveno solidariziram s Palestinci, še ne pomeni, da me zato brigajo otroci drugih narodov.

    3. Kdo pa si ti, da ti bom razlagal kaj dobrodelnega sem naredil v prejšnjem letu? Konec koncev niti nima smisla, saj imaš o meni že izdelano sliko kakšen človek sem. Zakaj bi ti jo kvaril?

    Tvoj post sem res cenzuriral. Trenutek slabosti. Da gre res samo za trenutek dokazuje, da zdajšnjega nisem cenzuriral. Ampak, ko te človek cenzurira in se potem zaradi tega razpizdiš, je to prekrasen občutek.

    Pa lep pozdrav od pezdeta, ki se še nikoli ni pogledal v ogledalo.

    Komentar od ateistek | januar 15, 2009 | Reply

  14. “Sramotno je biti državljan Slovenije”

    Pametni bodite!

    S takimi naslovi samo dokazujete, da nimate pojma o problemu, ki na bližnjem vzhodu ni od včeraj.

    Premalo veste, vemo, da bi lahko komentirali dogajanje v Gazi.

    Ne podpiram morije v Gazi, ampak če se je Slovenija vzdržala pri glasovanju ni potrebno pisati, da je “sramotno biti državljan Slovenije”.

    Tele resolucije ZN so tak samo scanje proti vetru. Sej nihče ne ve kako rešiti problem. Če ga cca 70 let niso mogli rešit, ga še sedaj s to resolucijo ne bodo.

    Mam kr nekaj kolegov iz Izraela in jih poskušam nekako prepričati, da tole ni glih pravi postopek. Pod drugi strani jih pa razumem, da živijo v večnem strahu in da je gaza kompleksen primer za katerega ni enostavne rešitve.

    Vi, ki pa govorite o takšnih velikih Slovenskih sramotah. Vi se sploh ne zavedate koliko smo mi pred nekaterimi državami. Mi se saj pogovarjamo o svojih napakah. Po nekod o svojih napakah molčijo in še pomislit ne upajo na njih.

    Dejmo bit malo bolj ponosni na svojo državo. Pejte kam drugam živet pa boste videli kaj je Slovenija. No vse ni najboljše v naši državi. Na to kar mamo pa bodimo malo bolj ponosni.

    Bodimo ponosni na državo.

    Kaj ste pa vi naredili, da bi bilo kaj boljše?

    Komentar od Blaž Šelekar | januar 15, 2009 | Reply

  15. @Vojko:

    Hvala za pohvale. Če sem odkrit imaš za uvodni post tudi ti nekaj zaslug. Poslal si mi par linkov, ki so mi dali navdih.

    Komentar od ateistek | januar 15, 2009 | Reply

  16. Mene pa res zanima kdo se skriva pod bf… hmmmm… a ma kakšen blog, da malce preverimo

    Komentar od dalimili | januar 15, 2009 | Reply

  17. @Blaž:

    Se popolnoma strinjam, da so take resolucije “samo scanje proti vetru”. Pa vendar menim, da proti Izraelu tako ali tako ni mogoče drugače ukrepati kot s kritiko. Tej državi pravzaprav nihče nič ne more. Vsaj upanje ostaja, da bo mednarodna kritika vsaj malo zmehčala trdoto postopkov sionistične bande, ki mu vlada že odkar obstaja.
    Slovenija se je s svoji vzdržanjem dala signal, da ji je pravzaprav vseeno. To pa je zame nesprejemljivo. Zato sem osramočen, da živim v državi, ki sprejema takšne odločitve.

    Praviš, da imaš kolege iz Izraela. So se oni rodili v Izraelu ali so se tja preselili? Če so se preselili, potem se čudim, zakaj so si raje izbrali živeti v strahu kot ostati v državi iz katere so tja odšli. Je ta judovski zov po življenju v biblični državi res tako močan, da ti ljudje raje živijo v strahu v “svoji” državi kot v svobodi v drugi državi? Sicer pa, mislim, da jih ni potrebno biti strah. Poglej si razmerje med ubitimi, pa ti bo jasno, kdo komu seje večji strah.

    Komentar od ateistek | januar 15, 2009 | Reply

  18. Glede na tvojo fanatično gorečnost se čudim, da še nisi v Gazi in tam ne pomagaš kot prostovoljec. Ali borec za Pravično stvar, kot shahid bi lahko dobil celo ime kakšne šole tam. Saj veš, nekateri to počnejo, spomni se španskih borcev, ti so recimo z dejanji stali za svojimi prepričanji. Ti nikoli! Seveda nisi tam in nikoli ne boš, za kaj takega nimaš ne srca ne jajc. Si tipičen, zakompleksan, neumnen wheelchair general, ki celemu svetu soli pamet, kaj naj počne in kako naj bi bil urejen.

    Vse, kar počneš, sta hujskaštvo in širjenje nestrpnosti, ZATO te kot človeka preziram.

    Komentar od bf | januar 15, 2009 | Reply

  19. @ bf:

    Uh, si pa zagrizel…😉

    Ne grem tja, saj če bi šel, ne bi prišel nazaj živ. Kdo bi ti pa potem ostal za preziranje?
    Bil sem enkrat v Izraelu, ko je bil tam mir, pa sem vseeno prišel nazaj ogorčen in depresiven. Izrael me je v enem tednu bivanja čustveno popolnoma izčrpal. Takrat sem se tudi odločil postati ateist.

    Komentar od ateistek | januar 15, 2009 | Reply

  20. @Ateistek:

    Veliko se jih je preselilo tja. Zato, ker vedo kaj pomeni imeti svojo državo. O tem kako so državo dobili bi se dalo diskutirati, ampak to je že druga zgodba.

    Ne samo da, živjo v strahu v svoji državi ampak dva sta bila tud 2006 v vojni v Libnanonu mobilizirana. To si še predstaljati ne moreš kak to zgleda, če živiš tam.

    Kar ti jaz hočem sporočiti nima sploh nobene veze s probelmom bližnjega vzhoda. Hočem ti povedat, da bodi malo bolj ponosen na svojo državo. In zaradi enega vzdržanega glasa te naj ne bo sram svoje domovine.

    Naš glas za nebo nič rešo. Ko posluša obe strani objektivno ne veš ka bi reko. Poglej si dokumentarec: The 50 Years War – Israel and the Arabs (5 ur). Na prtisu ga lahko dobiš.

    Pa boš videl, da je Izrael nastal z resoluvijo ZN-a. Takrat pa Arbci niso spoštovali resulucije.

    Stvar je bolj komplicirana kot zgleda na prvi pogled.

    Komentar od Blaž Šelekar | januar 15, 2009 | Reply

  21. Blaž, Ateistek pozna samo črno-bele “resnice”.

    Osebno ga preziram tudi, ker je dokazal, da so Palestinke zanj le stroji za rojevanje otrok, oboji skupaj pa zgolj orodje za doseganje patološko bolnih in perverznih totalitarnih ideoloških ciljev njemu enakih sociopatov kjerkoli po svetu.

    Komentar od bf | januar 15, 2009 | Reply

  22. @Blaž:

    V rit naj gre taka država, kjer moram živeti v strahu. Meni je pomembneje, da sam in ljudje, ki mi nekaj pomenijo, živimo v miru, kot da moram zato, da se lahko predajam pijanemu domoljublju in nacionalizmu, živeti v strahu, ker drugemu narodu kradem zemljo in ga preganjam.

    O nastajanju Izraela sem že pisal velikokrat. Če te zanima, vtipkaj v blogovskem iskalniku besedo Izrael pa boš našel…

    Komentar od ateistek | januar 15, 2009 | Reply

  23. Ja, Pižama je že pred leti rekel, da je “težko bit’ Slovenc, lahko te je pa sram.”

    Komentar od Kitaj | januar 15, 2009 | Reply

  24. To bi se pa lahko mogoče strinjala, da so lahko Izraelci manj ponosni na svojo državo🙂

    Komentar od Blaž Šelekar | januar 15, 2009 | Reply

  25. Malenkost lahko omilim svojo jezo do te države in Pahorja ob novici, da bo Slovenija prebivalcem Gaze namenila 50.000 evrov pomoči. Malo a vseeno več kot nič.

    Komentar od ateistek | januar 15, 2009 | Reply

  26. Prav pomoč Evrope in na drugi strani Amerike v dobršni meri vzdržuje nemogoč položaj. Za eno leto naj “ugasnejo luč”, da se v miru stepejo. Palestincem lahko pomagajo ostale arabske države, če se jim ljubi in si upajo. Po tej vojni bi bil mir vsaj 50 let. Izkušnje iz Evrope kažejo, da mora biti eden pošteno tepen, da je mir. Prezgodnji mir je le povod za naslednjo vojno. Danes so Angleži, Nemci, Francozi in Italjani veliki prijatelji. Isto bi lahko postali Izraelci in Palestinci, če se ne bi vmešavale velike sile.

    Komentar od Afnogunc | januar 15, 2009 | Reply

  27. @Afnogunc:

    Med Angleži, Nemci, Francozi in Italijani ne zija tako velika luknja med močjo kot med Izraelci in Palestinci. Prvi so visoko tehnološko opremljeni, drugi so pa, glede obrambe, praktično v kameni dobi.

    Pričakovati, da si bodo Arabci med seboj pomagali, je iluzorno, saj so razdeljeni zaradi kolonialnih zahtev Zahoda.

    Tvoj poziv za “ugasnitev luči” bi pravzaprav pomenil popoln genocid nad Palestinci, ki jih človeštvo v moderni zgodovini še ni videlo.

    Komentar od ateistek | januar 15, 2009 | Reply

  28. Hamas očitno ne neha izzivati in ne misli početi nič produktivnega. Potem pa spet vsi v jok…

    http://www.rightsidenews.com/200901253433/global-terrorism/tunnel-smuggling-into-gaza-continues-hamas-resupplying-weapons.html

    Komentar od pijanec | januar 30, 2009 | Reply

  29. @pijanec:

    Zakaj se oboroževanje Palestincev imenuje “smuggling” medtem, ko se izraelsko preprosto imenuje nakup orožja?

    Komentar od ateistek | januar 31, 2009 | Reply

  30. Matic pod 9,january 15,2009: vleče slo-izbrisane za jezik, baje ve, kakšna je slo-izbris-resnica izbrisanih žrtev. Nič manj slovenskega sovraštva Neslovencev, kot izraelskega Arabcev, poglejte si:
    Glede genocidno-zločinskega slo-izbrisa Neslovencev iz RSP si slovenci nimate pravice KOT SLOVENCI lastiti slo-ozemlja, ker je, tako kot v celem svetu, na uporabo vsem na njemu živečim prebivalcem (torej vsem narodom) in, to zato, ker nihče na tem svetu ni komer koli sprejemljivo določil, od kdaj se zgodovina šteje. A vemo, da so na slo-ozemlju živeli mnogi narodi, ki si sedaj ne lastijo slo-ozemlja, kot to z genocidno-zločinskim izbrisom Neslovencev iz RSP počnejo slovenci.
    xx.janko, ne vem zakaj smo se borili spomladi 1943, če smo že leta 1991 totalno zgrešili.
    xx. janko28.01.2009 11:37:19
    xx. kranjec: Na koga se nanaša tvoja beseda “smo”?

    Komentar od janko | januar 31, 2009 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: