ateistek

Že kmalu 2009

Leta hitijo. Zdi se mi, da sem še včeraj praznoval nekoliko skrivnosten vstop v leto 2000, zdaj pa že samo od njega zeva velika, 9 let trajajoče časovna luknja.

Luknja časa se od rojstva naprej veča in polni. Kaj vse se je zgodilo, kaj vse sem videl, kaj vse sem čutil.

Vsem prijateljem, znancem in bralcem želim, da bi se v letu 2009 napolnili s čim lepšimi občutki, ki se jih boste želeli spominjati tudi v naslednjih letih. Naj bo breme časa v letu 2009 lahko, vendar pa ne toliko, da bi ga brezkoristno odpihnilo v pozabo.


(zvočniki obvezni, pravi namen je v glasbi!)

december 31, 2008 - Posted by | Vsega po malem

3 komentarji »

  1. Boš videl, kmalu bo 2019. Ampak ko ga jebe, važno je živeti zdaj in tukaj. Srečno novo leto! 🙂

    Komentar od jin | december 31, 2008 | Odgovori

  2. Kako lepo. V mojih mislih si:)

    Komentar od edn | december 31, 2008 | Odgovori

  3. Srečno, pa brez fosfornih bomb v letu 2009!

    Komentar od Vojko | januar 16, 2009 | Odgovori


Oddajte komentar

