ateistek

Dve leti sta že mimo

tcc-3-year-cake-2 Ja, kdo bi rekel, da blogam že 2. leti. Tu in tam se mi pojavi kriza, da bi nehal s pisanjem, potem pa kar naenkrat začutim, da bi ga kmalu začel pogrešati. Kadar nisem prepričan, kdaj se je kaj pomembnejšega zgodilo, pomislim, če sem to objavil na blogu in pobrskam po iskalniku.

Vsak bloger ima v sebi vsaj en kanček ekstravertiranosti oz. želje po izkazovanju nekega dela svoje notranjosti. Nočem nikogar preveč zanimati pa vendar si tudi moja malenkost drzne nekje v ozadju spuščati tanke piske obstoja. Ko ocenim, da sem napisal dober spot, se prekrasno počutim.

Obisk se mi je ustalil na 250 do 500 unikatnih klikov dnevno glede na pogostost objavljanja novih postov. Obiskovalci me največkrat najdejo preko spleta, ko iščejo informacije o potovanjih. Tako se obisk bloga poveča tudi v času sezon, ki se tičejo potovanj na destinacije o katerih sem pisal. Drugi obiskovalci pa me najdejo tudi po drugem sklopu mojega bloga, političnih in ateističnih onanijah.

Upam na še več let branja. Kot se spodobi, sem tudi ob tej obletnici spremenil videz. Všečen ali ne.

december 2, 2008 - Posted by | Vsega po malem

12 komentarjev »

  1. Ob jubileju iskrene čestitke!

    Komentar od Stavenskovrhski | december 2, 2008 | Odgovori

  2. Vse najboljše dragi Ateeeiiiisteeek, vse najboljše zateee! 🙂 Cmok. Cmok. Cmok.

    Komentar od Glavca | december 2, 2008 | Odgovori

  3. Čestitke in – všečen. Itak so mi spremembe všeč 😉

    Komentar od PF | december 2, 2008 | Odgovori

  4. @Hvala, drage in dragi moji 🙂

    Komentar od ateistek | december 2, 2008 | Odgovori

  5. Čestitam! Meni je blog zelo všeč. Mislim, da vpliva na vse tiste, ki kaj dajo na argumente, drugim pa itak ni pomoči. Pomaga tudi somišljenikom. Zdi se mi dobra osnova za še druge oblike delovanja, ko bo čas dozorel. Pravzaprav je čas že dozorel in bi lahko s tem “dozorevanjem” malo pohitel lahko še avtor. 😉

    Nova oblika se mi zdi bolj pregledna. Hitreje lahko “skačem” med temami.

    Opazujem malo storitev “Rang strani” na Najdi.si in se čudim, da je glede na število obiskov tako (relativno?) nizek. Blogi z manj obiska imajo višji oz. večji rang. Kako to?

    Komentar od Vojko | december 4, 2008 | Odgovori

  6. “”Pravzaprav je čas že dozorel in bi lahko s tem “dozorevanjem” malo pohitel lahko še avtor.””

    Kaj misliš s tem?

    Komentar od ateistek | december 4, 2008 | Odgovori

  7. Mogoče bi lahko dozorel v smislu priznavanja svobode odraslim posameznikom . Moraliziranje ni nič drugega kot nepriznavanje tega.

    Komentar od pijanec | december 4, 2008 | Odgovori

  8. @pijanec: In kje se ti dozdeva, da komurkoli ne priznavam svobode?

    Komentar od ateistek | december 4, 2008 | Odgovori

  9. Bilo je več primerov, najbolj pa se spomnim obsojanja oseb, ki so se za to same odločile, v modni industriji.

    Komentar od pijanec | december 12, 2008 | Odgovori

  10. @pijanec:
    Obsojal sem modne kreatorje in jih označil za diktatorje, ne manekenk, ki so padle pod njihovo “bulimično” torturo. S čim tukaj komu kar koli kratim?

    Komentar od ateistek | december 12, 2008 | Odgovori

  11. Vsak pri svoji službi ve, kaj potrebuje in kaj se od njega zahteva (v čem je celodnevno pardnevno čepenje na seminarju drugačno?). In večina ne loči: modna pista ne služi predstavitvi seksapilnosti deklet, ampak predstavitvi oblačil. Kreatorji niso nobeni diktatorji, samo hočejo na svoj najboljši način predstaviti svoj produkt, kot vsak podjetnik, kot nenazadnje tudi vsak zaposleni. Kakorkoli kdo obrača, oblekice, minice, čeveljčki, hlače na korenček pač najlepše izgledajo na tako suhih in visokih puncah.

    Bi ti kupil produkt, ki bi se reklamiral, da boš z njim le povprečen ali celo podpovprečen oz. da bo tvoje doživetje nič posebnega?

    Komentar od pijanec | december 14, 2008 | Odgovori

  12. @pijanec: “”Kakorkoli kdo obrača, oblekice, minice, čeveljčki, hlače na korenček pač najlepše izgledajo na tako suhih in visokih puncah.””

    No, no, s tem se niti pod razno ne strinjam. Nekaj so suha dekleta, nekaj pa anoreksični obešalniki, ki se sprehajajo po pistah. Nekoč se po pistah niso sprehajale prazne vreče kosti. To so s časom vsilili modni diktatorji in večini postopno prikrojili okus. Ti si že en tak.

    “”Bi ti kupil produkt, ki bi se reklamiral, da boš z njim le povprečen ali celo podpovprečen oz. da bo tvoje doživetje nič posebnega?””

    No, če si bulimično suh, si res lahko izven povprečja, lol. Edino moje doživetje, ko gledam ta sestradana dekleta je jeza in razočaranje. Sploh ne opazim njihovih oblek.

    Komentar od ateistek | december 14, 2008 | Odgovori


Oddajte komentar

