ateistek

Ko te pošljejo na pokvarjeno letalo

Če mi je že šlo zelo gladko pri potovanju na La Palmo, se je povratek domov, na trenutke zdel kot nočna mora.  Španski letalski prevoznik Iberia nas je včeraj, pri presedanju letala v Madridu, poslal na letalo, kjer so malo pred poletom ugotovili, da je nekaj narobe s pristajalnimi kolesi. Sprva so nas celo prepričevali, da bodo kolesa popravili. Cela armada letaliških delavcev je nekaj počela pod nami, nato pa so čez pol ure ugotovili, da je vseeno bolje, če zamenjamo letalo. Potniki so bili vidno živčni.

Po glavi so mi rojili mešani občutki. Dobro, da so ugotovili okvaro, drugače bi bil zdaj že večni ujetnik preteklosti. Po drugi strani pa sem bil jezen, saj ne morem verjeti, da imajo tako slabo organiziran pregled letal, da napake ugotavljajo tik pred vzletom.

Nihče se nam ni nič opravičil. Lahko bi nam dali vsaj kak sendvič, saj je skupna zamuda trajala okoli štiri ure. Potniki, vključno z mano pa lačni, utrujeni in nekateri tudi prestrašeni. Namesto tega, nam je Iberia poslala nasmejane stewarte, ki so “delili” sendiče po 6 evrov, malo pivo po 3, meni, ki vključuje malo večji sendič in coca colo pa po 10 evrov. Ko so se mi nasmihali ob izhodu in me pozdravljali, bi jim skoraj pokazal nekaj svoje slabe volje, vendar sem zadnji moment pomislil, da niso oni prav nič krivi. Bedna Iberia in njihovo še bolj bedno vodstvo. V svojem časopisu se v nekem članku hvalijo, kako so neki ženski s cerebralno paralizo omogočili nadvse prijeten in zastonj čezcelinski let, po drugi strani pa lačnim potnikom ponujajo nesramno drago hrano na svojih letalih, ki se pregledujejo, ko so že potniki v njih.

Še zdaj me črviči, kaj bi bilo, če bi….Prizori in vsebina filma Final Destination so se kar naenkrat zdeli zelo blizu. Upam, da se gospa Smrt ne bo počutila prevarano. :mrgreen:

Zgodba se nato nadaljuje, vendar brez Iberie. Zagodli so nama jo tudi Italijani. Iz Madrida sva pristala v Benetkah. Avto sva pustila na nekem privatnem parkirišču kak kilometer stran od letališča. Pač, ceneje, kot če ga pustiš na letališkem. Poleg nižje parkirnine so oglaševali tudi brezplačen transfer do letališča. Lastnik parkirišča nama je pustil telefonsko številko na katero naj pokličeva, ko bova prišla.  Ko sva to naredila, se nama je oglasil uslužbenec, italijanski cepec, ki ne zna niti besedice angleško. Bolj preprosto mu že nisva mogla razložiti, da bi rada, da naju pridejo iskat. Postal je osoren. Niti toliko gramov možganov ni imel, da bi logično sklepal zakaj ga kličeva. Poiskala sva nekega uslužbenca, mu razložila zadevo in prosila, če lahko pokliče. Na koncu smo ugotovili, da naju prevoz že čaka vendar ne pred vhodom, kot je bilo dogovorjeno ampak v nadvozu v prvem nadstropju. Ah, ti makaronarji….

Advertisements

oktober 29, 2008 - Posted by | Potovanja

3 komentarji »

  1. Bodi hvalezen, da je standardna praksa v letalstvu, da se pred vzletom vsako letalo pregleda 😉

    Redni pregledi so, bojda, na par mesecev.

    Komentar od Swizec | oktober 30, 2008 | Odgovori

  2. @Swizec: Pregleda da, vendar da se ob tem ugotovi, da je letalo praktično pokvarjeno zaradi tega ali onega vzroka in da je potrebno potnike prestavljati v drugega, se mi zdi vseeno malo prehuda. Občutek, da si pravzaprav sedel v pokvarjenem letalu, je zelo neprijeten…

    Komentar od ateistek | oktober 30, 2008 | Odgovori

  3. Moje najslabše letenje je bilo z Iberio! Ne maram jih.

    Komentar od tjasulja | november 1, 2008 | Odgovori


Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: