ateistek

Zadnji dnevi na La Palmi

Izpolnila sva tudi dva planirana izleta. In sicer 6 urni treking po nacionalnem parku Caldera de Taburiente in pohajkovanje po gozdovih severa otoka. Slednjega sva opravila danes, prvega pa vceraj. Moram napisati popravek. Caldera de Taburiente ni vulkanskega izvora oz. velik vulkanski krater, kot sem zapisal ampak je nastala kot rezultat nalaganja nestabilnega materiala, ki so ga bruhali vulkani. Otok je segal 3000 metrov visoko (danes do 2400 in se nekaj metrov). Nekega dne v daljni preteklosti, se je zato del otoka dobesedno porusil v morje. Se danes se vidi sled. Ostalo pa je naredila erozija. Ostal je le najbolj stabilen material, ki danes tvori nepopolni obroc v premeru 8 km okoli nepreglednega stevila sotesk in hribov v njegovi notranjosti.

Kot sem ze omenil, je treking na La Palmi priljubljeno sredstvo za prezivljanje dopustniskih dni. Toliko poti je na voljo, da bi bilo kar tezko prehoditi vse v nekem razumnem roku kolikor ponavadi trajajo turisticni aranzmaji. Midva sva zadovoljna z videnim. Obiskala sva skoraj vse na otoku, kar je navedenega pod “interesting points”, res pa je, da se veliko zanimivih stvari tudi skriva izven teh kvalifikacij. Vendar pa je te tezko najti, saj je otok poln skritih kotickov. Mogoce je tudi prav tako. V nasprotnem bi utegnil pomisliti, da je zdaj, ko mislim, da sem vse videl, nezanimiv. Tako pa se bom vrnil domov z obcutkom, da je La Palma se vedno vredna moje pozornosti in, mogoce kdaj, novega obiska.

To je moje zadnje javljanje pred povratkom domov in glavnim postom, kjer bom natancneje napisal kaj vse sem videl in bom post opremil s fotkami. Tako bom mogoce komu pomagal, ce se kdaj odloci tudi sam obiskati ta dragulj.

p.s. ce sem odkrit, sem ze pocasi sit tega neprestanega spanskega zlobudranja z vseh mogocih koncev 🙂

Povzetek potovanja s slikami tukaj

oktober 25, 2008 - Posted by | Potovanja

3 komentarji »

  1. Hoj, si me navdušil. Bom enkrat moral tja pogledat. Mi boš prosim takrat dal kakšno koristno informacijo.

    Komentar od ikarus | oktober 31, 2008 | Odgovori

  2. @ikarus: Bom napisal malo daljši prispevek in ga opremil s slikami. V kratkem.

    Komentar od ateistek | oktober 31, 2008 | Odgovori

  3. […] Zadnji dnevi […]

    Pingback od La Palma - pohodniški paradiž sredi Atlantika « ateistek | november 10, 2008 | Odgovori


Oddajte komentar

