ateistek

Vedeževanje

Prihodnost ljudi zelo zanima, sploh prihodnost njih samih. To ve tudi veliko šarlatanov, ki skušajo na vse možne načine pridi do denarja. Če bi rekel, da sem tudi sam imun na to firbčnost, bi se zlagal. Ja, res, nekoč sem šel do vedeževalke. Bilo je kakšnih 10 let nazaj. Celo v Postojno. Po Ljubljani so se razširile govorice, da neka ženska tam vse zadane. Jaz in še dva kolega smo se res odpeljali. Najmočnejši argument je bil, da ni računala z določenimi tarifami ampak je vzela toliko kolikor si dal.
Vse je bilo prav stereotipno. Mračno stanovanje, čudna ženska. No ja, še kakšna črna mačka je manjkala. Ko sem prišel na vrsto, je razdelila karte v več kupčkov, jaz pa sem si izbral enega. Izbran kupčak je razmetala po mizi in kot bi padla v trans začela hitro govoriti tako, da sem komaj dohiteval pomene izgovorjenih stavkov. V spominu so mi ostale tri stvari. Torej, zamenjal bom službo, veliko bom potoval in da bom umrl znan in spoštovan v svoji, veliki hiši. Po čem bom znan, mi ni rekla.

Službo sem čez nekaj let res zamenjal, tudi potovati sem začel kar precej. Kar se pa tiče hiše…Hja, glede na to, da imam premoženje skoraj v celoti v delnicah, ki pa vemo, da v zadnjih nekaj mesecev kar krvavijo, bi rekel, da je ta hiša še svetlobna leta daleč. Še dobro, delniške krize mi pravzaprav podaljšujejo življenje 🙂 .

Mogoče bo komu pomagal statistični podatek, o najpogosteje izžrebanih številkah Lota od leta 1991, ki ga je objavila Loterija Slovenije: številke 4 (241 x), 11 (239 x), 16 (239 x), 18 (239 x), 7 (235 x), 32 (232 x), 5 (218 x), 12 (217 x), 14 (216 x), 25 (216 x).

Pa še link od “baba Vange”, ki je baje nezmotljiva v svojih napovedih.

september 30, 2008 - Posted by | Vsega po malem

7 komentarjev »

  1. Umrl znan in spoštovan v svoji hiši? To je pa bolje, kot jo je odnesla Levinja:
    http://levinja.blog.siol.net/2008/09/24/povej-mi-kaj-me-cakaamne-rajsi-ne/

    Komentar od Dajana | september 30, 2008 | Odgovori

  2. Velike hiše so tudi stanovanjski bloki, domovi za starostnike, zapori so še posebej velike hiše……
    Pa lep pozdrav!

    Komentar od Stavenskovrhski | september 30, 2008 | Odgovori

  3. @Stavenskovrhski: Res, le da to nikoli ne bodo moje hiše.

    Komentar od ateistek | oktober 1, 2008 | Odgovori

  4. Nikoli ne reci nikoli 😉

    Komentar od Tomaž Z. | oktober 1, 2008 | Odgovori

  5. Lahko bi se vas nekaj zbralo in bi si skupaj kupili hišo.

    Komentar od Vojko | oktober 1, 2008 | Odgovori

  6. Tole od Vange je grozno. Bolje da ne razumete rusko. Videl sem dok. film o Vangi. Baje je tudi Todor Živkov k njej hodil, pa Brežnjev naj bi jo obiskal, če se ne motim. Menda je res veliko uganila. Nazadnje so naredili iz zadeve biznis, da je še država zaslužila s prodajo kart za obisk Vange.

    Obstajajo pa pričevanja in to na netu, a v glavnem v ruščini (in rus. dok. film, ki sem ga videl) o nekem Nemcu, ki je živel v SZ (izbral si je raje SZ kot ZDA, ko se je reševal pred Hitlerjem, ki ga ni maral, ker je javno napovedal, da bo poražen) in javno izvajal razne trike. Ne morem se spomniti imena. Njegova življenjska pot je bila zelo pretresljiva in nenavadna. Celo lastno smrt in smrt žene je pravilno (do minute točno!) napovedal.

    Bil je zelo dober človek in je svoj dar uporabljal v korist ljudi. Kakor v nič ne verjamem kar tako pa ob primeru Vange in slednjega nimam nobene razlage.

    Komentar od Vojko | oktober 1, 2008 | Odgovori

  7. Sočustvujem s teboj, saj sem tudi jaz izgubil kar nekaj denarja z delnicami in bi ga še več če nebi upošteval vedeževalke Venere na spletni strani vedezevanje-dks

    Komentar od davorin | februar 24, 2009 | Odgovori


Oddajte komentar

