ateistek

Dobro je biti zobar

Spet sem bil pri zobarju. Po uspešnem popravilu večine zob, sta mi ostala še dva. Trenutno sem na “mučenju”, ki mi jo povzroča osmica, desno zgoraj. Ker je zadnja v vrsti, je težje dostopna. Ne glede na to koliko odprem usta, je vedno premalo. No, pa vseeno, medtem, ko sem sedel oz. bolj rečeno ležal na zobozdravniškem stolu z odprtimi usti in skušal pozabiti na vse neprijetnosti, sem poslušal pogovor med sestro in zobarico.
“Jaz sem napisala leto in pol.”
“Ma ne, daj raje napiši leto in tri mesece.”
Govorila sta o čakalnih dobah za paciente, ki jim stroške krije zdravstvena zavarovalnica. Ja, o nas, ki se jih v zdravstvu čedalje bolj otepajo. Zgleda, da morajo oddati poročilo ministrstvu in potem takole “od oka” ocenjujejo, koliko napisati. Tri mesece, gor ali dol, je, kot kaže, vseeno. Še lansko leto je bila čakalna doba eno leto. Že na stolu sem razmišljal; več kot napišejo, manj zaseden urnik imajo in več časa za sprejem samoplačniških pacientov, ki prinašajo evrčke. Hecno, da sta se takole pogovarjala kar pred menoj. Ah, kaj pa ta ve, saj je samo pacient…
Ko se je “razčeljuščenje” le končalo, sem še počakal na nov datum. Sestra mi je pod nos pomolila izjavo v podpis, da se strinjam, da mi bodo naredili inlay plombo, ki je iz nadstandardnih materialov (le kdaj so nazadnje posodobili minimalne standarde v zobozdravstvu?), tako, da naj naslednjič, poleg potrjene zdravstvene kartice, prinesem še 155 evrov. Drugih, cenejših alternativ mi sploh ni predstavila. Kar nekako samoumevno je, da pač pristaneš. Koliko izbire imaš pri tem, ne vem. Verjetno so cehovsko poskrbeli, da jih je čim manj. Plačaj ali pa bodi škrbast.

Ja, krasno je biti zobar. Ah, če bi to vedel 20 let nazaj….

september 19, 2008 - Posted by | Vsega po malem

4 komentarji »

  1. Včasih je bila zobozdravstvena oskrba s preventivo nekaj samoumevnega. Danes… če nimaš denarja in si kreditno omejen, boš pač skrival nasmeh.

    Komentar od PF | september 19, 2008 | Odgovori

  2. Bojim se, da bo zobozdravstvo postalo reprezentativno model po katerem se bodo, v organizacijskem smislu, zgledovali tudi na drugih področjih zdravstva.

    Komentar od ateistek | september 19, 2008 | Odgovori

  3. 155 evrov za plombo? :S

    Komentar od sovica Oka | september 28, 2008 | Odgovori

  4. So dieting is bad it will not remain so forever if you abuse on
    your diet and lifestyle. Three Forever Garcinia Plus capsules
    yield 300mcg of chromium, thus correcting this common deficiency.
    Stay clear of the scales if you don’t like the phrase dieting is bad. Every trader can get sloppy due to a lack of exercising, that’s
    a myth.

    Komentar od flibbertigibbet | maj 30, 2013 | Odgovori


Oddajte komentar

