Resnica
Danes sem šel na pošto. Že takoj, ko sem vstopil, sem opazil, da je notranjost še najbolj spominjala na volilni štab SDS-a. Pulti so polepljeni s strankinim propagandnim materialom, tako, da komunikacija med teboj in uslužbenko sploh ne more potekati, ne da bi ti SDS reklame sevale v oči. Ko sem jo vprašal, zakaj so se tako očitno spustili v te politične igrice in favoriziranje ene stranke, saj so bile še pred kratkim na tistih mestih le reklame za njihove lastne storitve, mi je naveličano rekla:
“Če plačate, bomo tudi vas reklamirali.”
“Res? Zakaj pa niste potem ponudili reklamnih mest še kakšni stranki? Lahko bi še več iztržili.”
Vse je preslišala. Nato sem nadaljeval:
“Vseeno, jaz sem slišal, da je to samo zato, ker je neka vodilna oseba na Pošti članica SDS-a”
“Aja? Kje ste pa to prebrali?”
“Ne vem točno. V Mladini, Dnevniku ali Delu.”
“Veste, morate brati druge časopise, če bi radi vedeli resnico”.
Na okencu, nad njeno glavo, se je, kot edini časopis, svetniško razkazoval izvod najnovejše Demokracije. Začuda le ni pokazala s prstom na kaj je mislila.
7 komentarjev »
Oddajte komentar
-
Arhivi
- maj 2012 (1)
- april 2012 (2)
- marec 2012 (5)
- januar 2012 (2)
- december 2011 (2)
- november 2011 (2)
- avgust 2010 (4)
- julij 2010 (2)
- junij 2010 (5)
- maj 2010 (2)
- april 2010 (6)
- marec 2010 (2)
-
Kategorije
-
RSS
Entries RSS
Comments RSS
ha ha ha
Si me prav nasmejal na tole zaspano jutro.
Zakup takšnega oglasnega mesta pri pošti Slovenije za 4 tedne stane 11,608 EUR (plus 10% popusta).
Za to ceno je oglas viden na 541 poštah po Sloveniji, vključuje pa skupno 1191 okencev…
Cena zakupa za Billboard (veliki obcestni plakat) pri Europlakatu je 360 EUR za 4 tedne.
Če bi SDS zakupila 1191 velikih plakatnih mest po Sloveniji bi morala odšteti…428,000 EUR (dobro, dobili bi še kakih 15 % popusta)
Torej njihovo oglaševanje na poštah je kar 40-krat cenejše kot na Billboardih. Vprašanje ki se pojavlja je, ali bi z zakupom enakega števila Billboardov, ob neprimerno dražjem budgetu bili 40-krat bolj opaženi?
No, nikakor pa ni naključje, da se v državnem podjetju oglašuje vladajoča stranka… za svinjsko majhen denar.
mogoče moram še dodat, da je najboljša obramba pred stresom smeh
:S
meni se zdi, da se v tej državi vse sesuva. vse. Ne vem več, kako naj reagiram?!
@Tjasulja: Te popolnoma razumem. 🙂
http://www.zares.si/samoomejevanje-in-sds/
Šele tu sem razumel, kako so izvedli nateg drugih strank.
Pošta tudi reklame objavlja zelo selektivno: Demokracija, Reporter, Slovenski tednik…
[…] z oblastjo, saj je uspel državo še močneje ideološko razdeliti do njenih najnižjih segmentov (še poštna uslužbenka me je učila, kaj moram brati za pravo resnico). Resnica kot taka sploh ni bila več vrlina ampak stvar časopisov. Njegovo izrazito vtikanje in […]
Pingback od Ta veseli dan ali Janezek Janša se ženi « ateistek | 22 septembra, 2008 |