ateistek

Hvala za rože

No ja, pravzaprav za podarjeno orhidejo (PF), ki se je tako lepo razcvetela. Pripravljala se je in pripravljala, mesec ali dva, jaz sem jo pridno pršil ali prosil druge, če sem bil odsoten, saj nisem hotel, da bi bili njeni nameni cvetenja kakor koli ogroženi. Kmalu so so začeli odpirati cvet po cvet, dokler ni nastala spodnja slika. Kako je lahko človek vesel tudi z malim. 🙂

avgust 29, 2008 - Posted by | Vsega po malem

2 komentarja »

  1. Ne morem verjeti očem, kako se je razcvetela! Pa sem ti samo en kupček nesrečnih zelenih listov prinesla.

    Ti si drugi človek, ki ga poznam, s čarobnim občutkom za rastline. Prva je moja sestra.

    Komentar od PF | avgust 29, 2008 | Odgovori

  2. @PF: Hvala 🙂

    Komentar od ateistek | avgust 30, 2008 | Odgovori


Oddajte komentar

