ateistek

Manifest fizične moči

Pravzaprav je v realnem življenju lahko ogromno razlogov, zakaj jo kdo skupi. Večinoma pa gre za končno obliko sovraštvo, ki je tako izrazito, da preraste v konkretno, otipljivo obliko. Sovraštvo evolvira iz pasivne (sovražni govor) v aktivno obliko (fizično nasilje).

Če prebrskam svoje življenje; do sedaj sem bil fizično dvakrat napaden. Pustimo verbalno nasilje, saj je to bilo med mojim odraščanjem in spoznavanjem lepot tega sveta, skoraj vsakodnevni pojav. Pravzaprav je nadvse “pestro”, ko si vsaj dvojno stigmatiziran in se s tem ukvarja tvoj celotni razred recimo v srednji šoli. Kaj šele, ko po naključju dobiš pod roke dnevnik, kjer sošolci pišejo svoja mnenja o drugih in seveda tebi. Pri meni je bilo vedno premalo prostora za vsa negativna mnenja. Ah, kako to krasno vpliva na mladega človeka, ki se ponavadi tako ali drugače išče v teh letih.

Prvič se je zgodilo, ko sem še kot tinejdžer zahajal v Palmo, nekje v prvi polovici devetdesetih. Takrat so nam, mladoletnim organizirali diskoteto kar v popoldanskem času. Če kdo ne ve, kje je…tam pod Halo Tivoli. Ne vem, če zdaj sploh še dela.
Šel sem na stranišče. Medtem, ko sem opravljal malo potrebo, je k sosednjemu pisoarju pristopil nek fant. Pogledal sem ga zgolj zato, da vidim, kdo je prišel zraven in nadaljeval. Očitno je to bila napaka, saj, ko sem stopil ven iz diskoteke, se je okoli mene nabralo 5 tipov.

“A je bil ta?” je name pokazal nek tip.
“Ja”, je rekel drugi.

In takrat so začele po meni padati pesti, ki so me kmalu zbile na tla. Nadaljevalo se je brcanje in preklinjanje, medtem, ko sem ležal na tleh in nemočno absorbiral vse zadane udarce. V glavi sem čutil zvonenje in, da bom zgubil zavest. K sreči so se udarci ustavili in razjarjena, primitivna srenja je odšla. K meni je pristopil nek fant, ki se ga spominjam iz osnovne šole in mi ponudil prevoz na motorju domov.

Drugič, pred nekim lokalom v Šiški, ki so ga, zaradi lokalne bande, ki se je izživljala nad obiskovalci, morali kmalu zapreti. Ta izkušnja mi je resnično pokazala, kaj pomeni bežati za življenje. Za menoj in še dvemi znanci, s katerimi sem se pogovarjal pred lokalom, se je zapodila skupina mladih fantov. Razjarjeni mladci, ki niso mogli v lokal, saj so ga takoj zaklenili, so se lotili nas treh, ki smo stali pred njim in se pogovarjali.

“Bog je naredil Adama in Evo”, je, skupaj z žvenketom verig, odmevalo za nami, medtem, ko smo, natopljeni z adrenalinom, bežali pred njimi.

Najbolj počasnega med nami, ki je bil tudi sladkorni bolnik, so ujeli in ga začeli zverinsko tepsti. Zvoki, ki sem jih slišal za seboj, so bili pošastni. V obupnem strahu sem zbežal v nek bližnji blok na najvišje nadstropje. Takrat jih, k sreči, še niso zaklepali. Zadihan in prestrašen sem v temi, stisnjen v kotu, čakal hrup, ki bi pomenil, da prihajajo za menoj. Odločil sem se, da bom začel zvoniti in trkati po vratih, če jih zaslišim. K sreči ni bilo nikogar. S strahom sem čez pol ure previdno izstopil iz bloka in jo pobrisal domov. Naslednji dan sem zvedel, da je znanec končal na urgenci, k sreči le z buškami in potplutbami.

Kaj me je spodbudilo k pisanju svojih negativnih spominov, ki dokazujejo, da ni res, da slabe stvari pozabimo in si zapomnimo samo dobre. Ponovno nasilje, ki se je zgodilo. Ponovno? Pravzaprav ne. Dogaja se vsak dan. Se bomo navadili na fizično obračunavajo ali pa se bodo oni navadili na nekaj tako banalnega, kot je zgolj pravica do obstoja oz. združevanja? Odgovor se vsiljuje sam po sebi. Vleče se že od nastankov krščanstva in vlekel se bo v nespremenjeni obliki tudi naprej.

Če izvzamem komentarje, ki niso sovražno nastrojeni, so spodnja stališča, pobrana s forumu RTVSlo, lep dokaz, da se transformacija sovraštva in ignorance s staršev na mlajšo generacijo, uspešno vrti naprej. Le koliko od te piscev bi bilo sposobno preskočiti iz pasivne oblike sovraštva v aktivno?

Izenačene pravice?…da ne bo kdo njih kmalu izenačil…vzporedno s tlemi.”

Ampak še niso poštekali, da bi jih ljudje bolj tolerirali, če se ne bi toliko izpostavljali…”

Če bi v sloveniji uzakonili istospolne družine bi zagotovo v nekaj letih izumrl bogi naš majhen slovenski narod.mortaliteta bi prevladala nataliteto..”

Edino kar je dobro pri teh pedrih in lezbikah je to, da ne morejo imeti otrok, kar pomeni, da se njihova vrsta ne povečuje naravno, ampak vanjo vstopajo samo tisti bolani!! Za mene je ta pojav nenaraven, zato ga jemlem kot bolezen!! Sem proti porokam, temu, da bi lahko posvojili otroke, sploh jim ne priznavam nobenih pravic!!
Če pa mi kdo reče, da sem homofob, pa imam do tega tudi jaz pravico kot jo imajo oni do posiljevanja nas z temi bedarijami!”

Jutri si bom oblekel majico z napisom: “Proud to be Homofob“.

Ja tudi meni se zdi da so slovenci dovolj tolerantni…v večini svetovnih držav bi te kazensko preganjali za taka početja ali pa te napadli…sicer pa je v sloveniji takoj za fovšijo rušenje družbenih norm najljubši šport zadnje cajte…”

Ljudje pozivamo k strpnosti hkrati obsojamo pedofile!Kaj bomo rekli,da naj smo strpni tudi do njih?Saj so jim vendar otroci vsec-to je treba razumet…prosim vas bodimo ljudje kod Smo bili ustvarjeni tj.moz in zena!!!Pa kam bomo prisli z to “enakopravnostjo”da se bojo vsi javno kazali z svojimi perverznostmi?Pol pa se cudimo frizu(avstrija)in podobnim ker to je nesprejemljivo…?Seveda tudi geji niso bili ampak cez par let na pobudo nekega enakopravnika je to nekaterim normalno!Dejmo cuvat vsaj to malo cloveskega in ostanimo moralnii!!!Geji pa lejzbike naj poiscejo pomoc saj je nekdo ,ki jim lahko pomaga.Jaz poznam nekoga in ime mu je Jezus…spoznaj ga se ti,ker te ljubi in caka da mu odpres srce in bos videl spet bos clovek!Verjemi mi-izkusnje govorijo..”

enostavno povedano:ker ni to v skladu z biološkim procesom.”

Pa dobr kaj je bog prvu ustvaru Adama pa Adama al Evo in Adama?.Ne vem no kam gre ta svet ,in pol ti sred lublane hodjo z nekimi zastavami in ne vem kaj fuj -presranci bi se lahku reklu temu.”

a širca je tut lezbijka? potem je imel rupar zgleda čist prov

O otrocih pa naj istospolni niti ne razmišljajo, kajti ti otroci bi se mi smilili bolj kot Darfurske sirote..”

pred kratkim so znanstveniki ugotovili, da imajo homo usmerjeni drugačne možgane kot hetero. Torej, imajo možgansko napako in so bolni. Ker če bi bilo to normalno, bi bili vsi enospolni. Zdaj ali pa to imenuješ bolezen, ponos, napako, odklonskost ali kaj petega pa po želji, samo ne kratit svobode govora.

Saj vas bom pustil, pa uživajte v svojem “strpnem” enoumju. Škoda časa, me pa zanima, koliko pokojnine vam bodo plačali otroci iz vaših (in naših) enospolnih družin.”

Pravzaprav ene in iste besede, en in isti pomen. Get lost! Najboljše zdravilo je obkrožiti se z ljudmi, ki te imajo radi.

junij 23, 2008 - Posted by | Vsega po malem

19 komentarjev »

  1. Enostavno ne razumem. Popolnoma nerazumljivo, odurno, primitivno, sodobnega človeka nevredno razmišljanje.

    V bistvu nimam konstruktivnega komentarja, ker ni besed, ki bi lahko opisale šok in odpor do takih bebavih in hudobnih izjav. In take ljudi skrbi izumrtje Slovencev in usoda ubogih otrok. Ah, kako lepo od njih, da jim ni vseeno za druge. So jim to neverjetno moč empatije privzgojili tisti, ki so jih poučili tudi o Adamu in Evi?

    Komentar od Tea | junij 23, 2008 | Odgovori

  2. Jaz res ne vem kam ta nestrpnost pelje. Danes zjutraj sem na radiu Hit poslušal hitovo vročo temo, kjer so tokrat govorili o porokah istospolnih partnerjev in temu so kot običajno sledili klici poslušalcev. In ob prvem poslušalcu sem se kar zgrozil. Povedal je nekaj takega (se ne spomnim več dobro): “Te pedre treba zapreti, kaj se pa grejo…banda…” Pa ga je voditelj opozoril, da ne sme biti tako nestrpen, on je pa nadaljeval, da so pedri isto kot pedofili… In da se boji, da če bodo sedaj tem pedrom dali pravice, jih bodo čez nekaj let dali še pedofilom.. in ne vem kaj še vse. Bolno!!! Ne vem kaj naj drugega rečem. Mislim, da bi bila takim ljudem potrebna zdravniška pomoč. Pomoč psihiatra. Ker TO je zame bolezen.

    Komentar od popotnik | junij 23, 2008 | Odgovori

  3. Zarod… ups, narod takšnih primitivcev naj kar “izumre”.

    Komentar od PF | junij 25, 2008 | Odgovori

  4. Sramota!

    Komentar od Vojko | junij 26, 2008 | Odgovori

  5. Videl sem drhal, njihove grozne zlobne oči, v obliki vaških straž…Šlo je za podmladek SDS (organizacijsko) in njihove pijane simpatizerje.

    Čast političnih strank za zdaj rešuje le podmladek ene od njih.

    http://novice.matkurja.com/novica.php?idm=104&idn=441031

    Komentar od Vojko | junij 26, 2008 | Odgovori

  6. Fantje, a se tu zbirate sami homoseksualci ali kako? Ne razumem, zakaj tako neprikrito kritizirate SDS, ki vam je dala zakon o registraciji, ki ga Golobič, zdaj predsednik Zaresa, kot eden glavnih LDSovcev v 12 letih ni bil sposoben urediti?

    Aja, po mojem ste tako mladi, da se ne spomnite več časa LDS…

    Pa še nekaj: tudi zame je homoseksualnost bolezen. Tako mi pravi intuicija, kljub vsej razgledanosti… Pa nisem zaradi tega primitivec, pač pa poslušam tudi kanček zdrave kmečke pameti… Uh, pa to je nekaj najbolj normalnega, da te ženska pritegne, ne pa moški… Mene resnično zanima, če mi lahko nekdo to razloži, kako to sploh deluje?

    Za konec: Stay cool, jaz bi imel komot najboljšega frenda geja, me to ne bi nič motilo, moti me pa to propagiranje zadeve, ki bi se naj izenačila z normalnimi pari… Držte se!

    Prijateljski pozdrav od desničarja Marka

    Komentar od Marko | julij 8, 2008 | Odgovori

  7. Aja, še tole, @ Vojko, če si videl, da se je podmladek SDSa fizično znašal nad geji, zakaj nisi ljudi prijavil policiji? Zakaj ne piše v medijih SDS napadla geje? Ker preprosto ni res, kajneda? Ker si malo bolan na SDS, kajneda? In bi jim pripisal vse, pa še marsikaj poleg, samo da je nekaj, ne res?

    Komentar od Marko | julij 8, 2008 | Odgovori

  8. @Marko: Dragi prijateljski desničar Marko, ne bi bil nikoli tvoj prijatelj, če bi že v naprej mislil, da sem bolan. Prijateljstvo, vsaj kot si ga jaz predstavljam, zahteva enakovreden odnos brez vnaprej določene kalkulacije kdo je bolj in kdo manj bolan.
    Je prav vseeno, kdo je dvignil roke nad gayi. Dejstvo pa je, da je to bil eden od tvojih somišljenikov, ki se je odločil pokazati svoje mnenje v praksi.

    To, kar je SDS “uredil” pri homoseksualnih parih, je ponižajoče za vsakega civiliziranega človeka. Gre za navadno registracijo, ki bolj spominja na registracijo avtomobila, kot na poroko.

    Komentar od ateistek | julij 8, 2008 | Odgovori

  9. @Ateistek

    Dobro, ni treba tako resno jemati vsake moje besede, glede tega, da so geji bolani… Saj je že itak vsak drugi duševno bolan zaradi stresa ali česa takega… Ciljal sem bolj na to, da je to po mojem neka motnja, tako recimo, kot je tudi motnja, če je nekdo premalo ali preveč samozavesten, razumeš? 🙂 Da vidimo…

    Glede registracije je pa tako: če je to zate še slabše stanje kot prej, ko pod LDS ni bilo ničesar, tudi prav…

    Sicer pa še nekaj: Če si gej, se pač ne moreš poročiti. To je treba vzeti kot dejstvo. Tako kot, če si v avtu, pač ne moreš leteti po zraku. Ne moreš imeti vsega. Cigani se tudi naj sprijaznijo, da ne morejo imeti hiše, če niso zanjo šparali ali vzeli kredita. Izbrisani pač ne morejo biti slo državljani, če se niso želeli podpisati pod to.

    Naj takoj opozorim: nimam te namena žaliti, niti nikogar drugega, povem samo svoje mnenje. Se pa še enkrat opravičujem, da sem delal primerjavo med različnimi skupinami ljudi, kar se ne spodobi. Še enkrat, zagotovo bi ti stopil v bran, če bi kdo zganjal kako nasilje nad tabo, samo – enostavno iskreno ne razumem, kako ste lahko geji in zakaj niste v tej drugačnosti lepo tiho in zase srečni, zakaj potrebujete takšne vrste podrditve od okolice, države in od vseh? Če ste tako prepričani vase, tega vsega ne rabite, mar ne?

    LP in vse dobro, desničar Marko

    Komentar od Marko | julij 8, 2008 | Odgovori

  10. @Marko: Od kje tebi ideja, da smo vsi tukaj geji? Če en komentar napišemo še ne pomeni, da smo geji, ampak smo samo tolerantni. Halooo!? A na to nisi pomislil?

    Sorry, ampak intuicija ti ne govori prav, pa tudi razgledan očitno nisi. :)Zdravit pa bi se moral ti. Oprosti, ker te tako napadam, toda ne morem si kaj, ko pa berem take bedarije.

    Komentar od popotnik | julij 9, 2008 | Odgovori

  11. @Marko: Jaz sem pa ciljal na to, da je biti gay enako kot imeti drugo barvo oči ali las. Gre za podobno gensko igro, ki se zgodi pri približno petih odstotkih ljudi. Tako je pač narava hotela. Ne bom teme širil še na Rome ali Izbrisane, ki nimajo nobene veze z genetiko ampaka so socialne kategorije…

    Poroka je simbolno dejanje dveh, ki si želita na tak način potrditi svojo ljubezen oz. naklonjenost. No, včasih je lahko tudi kaj drugega v ozadju ampak pustimo to. Torej bi bilo, pravno gledano, popolnoma legitimno, da si tako simbolno pripadnost izkažejo prav vsi posamezniki, ne glede na spol. Pred zakonom bi si morali v potrebi po izkazovanju naklonjenosti biti vsi enaki. Razen, če misliš, da se dva moška ali dve ženski ne moreta tako ljubiti kot se lahko moški in ženska.

    Nič manj poročen nisi, če se lahko poročita tudi dva moška ali ženski.

    Veš, potreba po javnem izražanju je ravno rezultat homofobije. Bolj kot boš gayu v obraz govoril, da je ritopik, buzi, pederčina, bolj v veselje se mu bo javno razkazovati. Saj veš, ljudje imamo radi principe.
    Verjetno pa mi ni potrebno posebej razlagati s katere strani prihaja potreba po zaničevanju.

    Biti tiho, je najslabša možna varianta.

    Komentar od ateistek | julij 9, 2008 | Odgovori

  12. Ponavljam in odločno vztrajam: Videl sem drhal, njihove grozne zlobne oči, v obliki vaških straž…Šlo je za podmladek SDS (organizacijsko) in njihove pijane simpatizerje. Lahko pa dodam, da so bili zraven tudi NSi-jevci.

    Desničar Marko, tako si se poimenoval sam, nauči se najprej pozorno prebrati kaj piše.

    Homoseksualnost zame ni niti bolezen niti motnja ampak le igra narave, ki jo lahko opazimo tudi pri (drugih) živalih.

    Prijateljic in prijateljev ne izbiram na podlagi spolne usmeritve ampak po tem kakšen človek je kdo, kaj je napravil iz sebe (najlažje je postati pošast…). Tebe recimo ne bi želel za prijatelja saj je tvoje razmišljanje zelo podobno ali enako razmišljanju takšnih, ki zalučajo kamen prvi.

    Znano je, da pogosto vihajo nos nad homoseksualci ravno tisti, ki si glede svoje usmeritve niso čisto na jasnem. Ampak z zaničevanjem drugačne spolne usmerjenosti se lastne usmerjenosti ne da “popraviti”.

    Komentar od Vojko | julij 10, 2008 | Odgovori

  13. @Vojko in @Ateistek

    Glede na to, kako vztrajno poudarjata, da me ne bi želela imeti za prijatelja, me zanima, kdo je tu nestrpen… Medtem, ko jaz vajino drugačnost sprejemam (čeravno je ne razumem in tule debatiram, da bi morda izvedel kaj več neposredno iz prve roke), vidva vihata nos nad mojo “normalnostjo”, Vojku se je celo zapisalo, da bi jaz naj bil na dobri poti, da bom nekega dne zalučal kamen prvi… Vidim, da je tematika vroča in ne bi je rad še podžigal. Naj bo vsak to, kar je. Poudarjam edino še enkrat, da geji hočete več, kot vam gre. In da ne znate predvideti posledic, kaj bi bilo, če bi vladala popolna svoboda, taka ali drugačna. Red mora biti.

    Jaz, dragi Vojko, sem si kajpak zelo na jasnem, kakšna je moja usmerjenost. Pusti stereotipe. Čeprav bi lahko utegnili kdaj celo držati.

    Ko bodo težave, sem z vami. Ko boste pa paradirali po cesti z zastavami, pa se bom obrnil proč.

    Biti gej je lahko tudi OK.

    Biti normalen je pa tudi OK.

    OK?

    Marko

    Komentar od Marko | julij 11, 2008 | Odgovori

  14. @Marko: Ah, Marko, kot vidim imaš rad sprenevedanje. Če rečem, da ne bi želel imeti nekoga za prijatelja, ki že v naprej, ne da bi me sploh poznal, reče, da sem psihični bolnik, potem to ni nestrpnost ampak zgolj moj odgovor nanjo. Tudi parade, ki te tako motijo. Javno, nenasilno druženje ljudi, ki imajo enake lastnosti ne more biti nekaj, kar bi kogar koli ogrožalo ali bilo znak “dekadentnosti absolutne svobode”.

    Gayi, pravno gledano, nočejo več ampak enako.

    Komentar od ateistek | julij 11, 2008 | Odgovori

  15. Pred nekaj dnevi smo se z najetim avtom vozili (@Marko; moj mož, sin in jaz – torej še ena, ki ni homoseksualec in se “zbira” tukaj) po Ameriki in poslušali neko radijsko oddajo, kjer je o homoseksualnih porokah komentiral nek očitno pomemben politik … nek guverner ali nekaj podobnega. Vsi trije smo se zgrozili nad argumentom, ko je svoje stališče utemeljil zgolj s tem, da je poroka možna le med polnoletnima osebama nasprotnega spola. In zakaj? Zato, ker se stvar začne pri homoseksualcih, nadaljevala pa se bo pri porokah z otroki in na koncu z živalmi. Halo???!!!
    Dve homoseksualni osebi sta odrasli zreli osebi, če se želita poročiti oba, naj se poročita. Le zakaj NE?! Nihče mi še ni razložil kje je težava pri tradicionalnem dogodku, ki žal celo preveč izumira in se je ne poslužujejo več niti tisti, ki jim jo družba in država dopuščata.

    In če imajo nekateri že toliko težav z nečim, kar nikakor ne vpliva na njihovo dobro počutje, potem se je za bati za našo prihodnost. Včeraj so nekatere motili Židi, danes homoseksualci, jutri debeli, pojutrišnjem morda tisti s štrlečimi ušesi!

    Komentar od Saška | julij 14, 2008 | Odgovori

  16. @Saška: Se ne bi mogel bolj strinjat. Veliko jih misli, da če se bosta lahko dve ženski ali moška poročila, bo njihova poroka kaj manj vredna. Lastninjenje tega, kaj pomeni poroka, je vsaj nedostojno, če ne nesramno. Sploh, da pojmovanje o tem trosijo iz katoliške cerkve, leglu neporočenih, celibatnih, seksističnih moških.

    Komentar od ateistek | julij 14, 2008 | Odgovori

  17. @ateistek: spet si, vrli intelektualec, navrgel en dokaz o tvoji “tolerantnosti in strpnosti”: cerkev da je leglo seksističnih moških… Hehehe, kake se sam ujameš. Mislim, da tvoja nestrpnost do cerkve krepko presega marsikatero nestrpost do gejev…

    Komentar od Marko | julij 27, 2008 | Odgovori

  18. @Marko: Moja nestrpnost do cerkve je pač rezultat njihove nestrpnosti. Niso gayi tisti, ki so prvi napadli cerkev ampak je obratno. Ah, sem pozabil, napaka gayev je, da sploh javno pokažejo, da obstajajo, kaj ne?

    Lahko dokažeš, da RKC ni leglo seksističnih moških? Seksizem utemeljujem s tem, da ženskam ni dovoljeno biti duhovnice. Očitno se jim ne zdijo dovolj dobre, da bi jim zaupali. Vse ostalo je navadno sprenevedanje.

    Komentar od ateistek | julij 28, 2008 | Odgovori


Oddajte komentar

