ateistek

Razočaranje

Pa se je zgodilo tisto, kar sem se najbolj bal. Agencija, ki je organizirala 17 dnevni izlet po Skandinaviji do Nordkappa, je odpovedala potovanje, saj se je zaradi spremembe programa odjavilo preveč ljudi. Predložili so nam, da se prijavimo na enak program pri neki drugi agenciji. Ok, pa sem poskusil tudi to. 300 evrov dražje, vendar so nočitve po hotelih in ne hostlih in letalo v obe smeri.

Ker sem se prijavil sam, vsi ostali pa so po parih, so mi postavili pogoj doplačila za enoposteljno sobo, kar je še dodatnih 400 evrov. Seveda sem popizdil, saj v njihovih prospektih piše, da je doplačilo prostovoljno in se nikjer ne omenja, da mora biti parno število prijavljenih.

Ostala je še možnost, da me kolegica, ki me je navdušila za ta izlet in je tudi sama prijavljena, vzame v sobo. Vendar ta že ima svojo sopotnico. Gre za okoli 50 let stari ženski, ki me zaradi konzervativnih stališč seveda nista hoteli vzeli kot tretjega v sobo. Da z njima v sobi, čeprav na ločenem ležišču, spi tudi moški, kje pa. Sem bil kar malo jezen nad takim razmišljanjem, čeprav me prijatelji prepričujejo, da je to pač za ženske v teh letih normalno. Smešno, saj gre le za spanje.

Kolega, ki ponavadi potuje z mano, se mi samo prizanesljivo smeje. Imel sem možnost iti z njim v Brazilijo, vendar sem raje izbral Skandinavijo. Na koncu pa ostal brez vsega.

Torej, neprostovoljno ostajam doma. Razočaran, saj sem se resnično “napalil” za Skandinavijo in komaj čakal na datum odhoda. Očitno bo potrebno počakati do naslednjega leta in že zdaj začeti z lobiranjem pri prijateljih.

junij 21, 2008 - Posted by | Potovanja

10 komentarjev »

  1. Sem dobila lepo priporočilo:
    http://www.ta-nasmeh.com/

    Ampak se še nisem odločila da grem …

    Komentar od Lucy | junij 21, 2008 | Odgovori

  2. AH … vse je eno samo razočaranje.

    Komentar od Luka | junij 21, 2008 | Odgovori

  3. To je pa smola. Si kar predstavljam. Pa naslednje leto.Držim pesti.Bi bilo kaj drugače, če bi se jaz prijavil? 🙂

    Komentar od Popotnik | junij 21, 2008 | Odgovori

  4. @popotnik: No, bilo bi, lahko bi bil ti z mano v sobi 🙂

    Komentar od ateistek | junij 21, 2008 | Odgovori

  5. To je pa res neugodno. Kaj pa če pošlješ vse nekam in greš v lastni režiji?

    Komentar od krtek | junij 23, 2008 | Odgovori

  6. @krtek: V lastni režiji bi bilo dražje. Skandinavija je dokaj drag špas. Pa potrebno je zbrati nekaj ljudi. Jaz pa ne poznam nobenega, ki bi šel. Recimo, dobra ideja je avtodom ampak poteb bi potreboval še vsaj troje ljudi..
    No, saj sem se zdaj sprijaznil, da bo potrebno počakat do drugega leta in iskati že zdaj koga…

    Komentar od ateistek | junij 23, 2008 | Odgovori

  7. Prav ti je, kar na bazen pejdi.

    Komentar od Hrvoje | julij 10, 2008 | Odgovori

  8. @Hrvoje: Ja, hvala no..

    Komentar od ateistek | julij 11, 2008 | Odgovori

  9. Potovanje z agencijo je super. Jaz sem bila leta 2008 in je bilo naravnost odlično!!!!

    Komentar od Kiky | oktober 27, 2009 | Odgovori

  10. Aja, ups…govorim o potovanju z agencijo Ta nasmeh, da ne bo pomote!

    Komentar od Kiky | oktober 27, 2009 | Odgovori


Oddajte komentar

