ateistek

Gremo na Nordkapp

Tole ni reklamno sporočilo, ki bi ga nekdo naročil. Zadeva je preprosta. Že več let me črviči, da obiščem sever, doživim polnočno sonce in tamkajšnjo pokrajino. Letos sem se odločil, da željo izpolnim. Prijavil sem se na 17 dnevni izlet po severu Evrope do Nordkappa.
Danes sem dobil sporočilo od agencije, da je premalo prijavljenih. Ne, izlet ne bo odpovedan ampak bodo le nekoliko spremenili program. Jaz bi pa raje, da ga ne bi.

Torej, drage in dragi moji, če je kdo od vas zainteresiran, naj zmiga rit, se prijavi in gremooooo. Meni se zdi cena sprejemljiva. Hrana ni vračunana v ceno vendar bodo vodiči poskrbeli, da se bomo ustavljali in si jo sproti kupovali ceneje. Sever Evrope je namreč zelo drag. Sam bom ta čas več ali manj na testeninah in ribah iz konzerv. Zalogo si bom naredil že doma. Spali in kuhali bomo v bungalovih ali hostlih. Nočnih voženj je zelo malo.

Prijavljenih nas je 24 (poznam samo eno osebo), potrebujemo pa vas še 6. Tukaj je kontakt in program, če nas bo vsaj 30, drugače ni letala nazaj in nekaj manjših organizacijskih sprememb. Izlet agencija organizira že vrsto let, tako, da stvar zelo dobro poznajo.

No, mogoče se pa s kom od vas srečam. 🙂

maj 29, 2008 - Posted by | Potovanja

3 komentarji »

  1. Žal si lahko časovno in finančno privoščim samo eno potovanje letno in ker sem letos na potovanju že bil, na sever Evrope na žalost ne morem. Bi šel,ampak ne gre. Kljub kar ugodni ceni. Sem mislil, da je Skandinavija dražja.

    Komentar od popotnik | maj 29, 2008 | Odgovori

  2. @popotnik: Pa ravno nate sem najprej pomislil 😉

    Komentar od ateistek | maj 29, 2008 | Odgovori

  3. Ja, jebi ga. Nimaš kaj. 🙂

    Komentar od popotnik | maj 29, 2008 | Odgovori


Oddajte komentar

