ateistek

Mirno počivaj, draga Tara

Pa nas je zapustilo. To prijazno in čuteče bitjece. V 9. letu starosti. Zaradi hudih zapletov pri sladkorni bolezni, nam je bilo svetovano, da jo humano uspavamo. Tiho je obrnila glavico, zaspala in odšla za vedno.

Nastala je boleča praznina. Bila je eden izmed veznih členov moje družine. Ostali so spomini na to živahno, kosmato, izjemno karakterno kepico, ki je vedno vedela, kaj bi rada. V mojem spominu je dobila svoj prostor od trenutka, ko sem jo, ob nakupu, prvič zagledal kot zadnjega mladička iz legla.

Upam, da smo ji ponudili vse, kar je pričakovala in si želela. Želim si, da nas je čutila kot dobre prijatelje v njenem kratkem življenju.

maj 19, 2008 - Posted by | Vsega po malem

8 Komentarjev »

  1. Moje sožalje ob izgubi te lepe kepice😥

    Komentar od mikimiska | maj 19, 2008 | Reply

  2. Ej, ta lepotička, ki sem jo že enkrat občudovala na tem blogu je bila že v tako zrelih letih? Ja, dobro jih je skrivala. Sožalje tudi z moje strani.

    Komentar od Saška | maj 19, 2008 | Reply

  3. O, pa še nazadnje sva se na sprehodu pogovarjala, kako bo zdaj z njeno boleznijo…😦 Hudo mi je. Sožalje.

    Komentar od PF | maj 19, 2008 | Reply

  4. Hvala vsem.

    Komentar od ateistek | maj 19, 2008 | Reply

  5. Tudi moje sožalje!

    Komentar od popotnik | maj 21, 2008 | Reply

  6. Joooj, uboga mala živalica! Upam, da se nekje potepa skupaj z našo Ajo… kjerkoli pač že…🙂

    Komentar od Foka | maj 22, 2008 | Reply

  7. Ej Foka, kako si to lepo povedala.

    Komentar od PF | maj 23, 2008 | Reply

  8. Iskreno sožalje tudi z moje strani.😦
    Jaz imam 13 let starega mešanca. Prijatelja, kakršnega težko najdeš med ljudmi. Še vedno je razmeroma zdrav, samo z leti je precej oglušel in slabo vidi, zato potrebuje še več pozornosti in topline.
    Si sploh ne predstavljam, kako bo, ko ga ne bo več med nami.

    Komentar od Svit | maj 25, 2008 | Reply


Leave a Reply

