ateistek

Beda zobozdravstvenih storitev

Nasmeh Prej ali slej se mora vsak od nas srečati z zobozdravniki. Če mu je seveda kaj mar za njegove zobe.

Imel sem probleme z desno štirico. Problemov ni bilo, dokler mi ni ven padla plomba. Namesto, da bi se takoj podvizal in odšel k zobarju, sem to storil mesec in pol kasneje. Prepozno, saj se je vnetje že začelo. Tako je bilo potrebno zdravljenje, ki je trajalo približno štiri mesece.

Ker naj bi bil zob zdaj končno pripravljen na novo plombo, me sestra pošlje še na slikanje, da se zobarica lahko prepriča v popolnosti. Dobil sem napotnico. Slikanje naj bi opravil še isti dan, se vrnil s sliko in če bi bilo vse OK, bi sledilo plombiranje. Napoten sem bil v ZD Šiška. Prišel sem v dopoldanskem času. Žal pa so imeli ta dan ravno popoldanski termin. Nič od slikanja. Da bi asistentka v dobi interneta lahko vedela, kdaj delajo, je seveda preveliko pričakovanje. Dovolj bi ji bilo par klikov za nekaj, kar je mene stalo skoraj ene ure. Ok, jo pokličem nazaj in protestiram, zakaj me pošilja brezveze. Reče mi, naj potrdim zdravstveno izkaznico in pridem nazaj. To tudi naredim in potem sledi presenečenje. Mislil sem, da se je zobarica premislila in mi bo zob vseeno zaprla. Vendar sem moral priti nazaj zgolj zato, da sestri prinesem potrjeno izkaznico. Spet protestiram, saj se mi zdi nemogoče, da ne obstaja neka baza podatkov, kjer bi lahko tudi ona videla, da imam plačana vsa zavarovanja ne pa, da moram potrjevati izkaznico na nekih terminalih. In ko sem ji rekel, če lahko pridem naslednji dan s sliko saj rentgen dela dopoldne, mi reče: “Ne, jutri pa imamo paciente, ki niso na koncesijo. Pridite čez dva tedna.” Poklapano se obrnem in odidem odslovljen kot zadnji bedak in revež, ki prosi za neuslišane želje.

Razmišljam: od tukaj torej čakalne dobe. Pri zobarici na steni visi obvestilo, da je čakalna doba 100 dni. Tolikšna je torej zato, ker vse več svojega časa posveča bolnikom, ki plačujejo polno ceno zdravstvenih storitev, nas, ki pa si želimo storitev na podlagi koncesij, pa prelaga kot se ji zdi primerno. Tako te dobesedno prisilijo, da odpreš denarnico in se izogneš vsem tem zajebancijam. In seveda ob tem plačuješ še osnovno in dodatno zdravstveno zavarovanje. Potem si šele tisti pravi, pridni državljan. Plačuj, a zahtevaj čim manj.

Advertisements

februar 29, 2008 - Posted by | Slovenija

12 komentarjev »

  1. Sel bi se slikat na Kotnikovo, pa bi lahko takoj opravil. Ce te je to tako hudo znerviralo, kaj bo sele, ko bos imel opravka z drugimi zdravniki. 🙂

    P.s.: Seveda ne zanikam, da je slovenski zdravstveni sistem zares v sesulu. Ze dolgo!

    Komentar od ervinator | marec 1, 2008 | Odgovori

  2. o, si jo pa še kar dobro odnesel, zaenkrat.
    Potem se pa človek vpraša, kako lahko zobozdravniki, ki ob vsaki priliki zahtevajo poviševanje plač, v isti sapi nasprotujejo regulaciji izstavljanja računov.
    Ker se iz bolje obveščenih krogov dobro ve, da tudi v javnih zdravstvenih domovih veliko denarja pricurlja mimo davkarije direktno v žepe zobozdravnikov, če bi morali vse storitve jasno pisati na račun, bi pa ta vir ubogim revežem presahnil.
    Jana

    Komentar od Jana | marec 1, 2008 | Odgovori

  3. @Ervinator. Seveda bi šel, če bi mi to povedala. Ravno zato sem jo poklical in pričakoval, da mi bo povedala, da grem še kam drugam, vendar je rekla, naj kar pridem nazaj in prinesem potrjeno zdr. izkaznico. Očitno je to najpomembnejša stvar v tem gnilem zdravstvu.
    Ne vem kaj bo, če bom kdaj potreboval kakšno bolj zahtevno pomoč. Pri takem zdravstvenem sistemu me je lahko res le še strah. Razen, če se ne oborožim z debelim zaledjem evrov.

    Komentar od ateistek | marec 1, 2008 | Odgovori

  4. Tudi Nemci niso brez greha:
    http://www.spiegel.de/international/germany/0,1518,538654,00.html

    Komentar od ervinator | marec 1, 2008 | Odgovori

  5. Pri zobobolu pozabi na principe in pravice in raje plačaj 😉

    Komentar od Glavca | marec 1, 2008 | Odgovori

  6. @Glavca: Pa si prepričan, da naj na principe pozabim le pri zobobolu?

    Komentar od ateistek | marec 1, 2008 | Odgovori

  7. Glede potrjevanja kartice je imel zobozdravnik prav, saj pri nas izvajalci zdravstvenih storitev še niso povezani v eno mrežo in dejansko izvajalec ne vidi, če si zavarovan, dokler si ne potrdiš kartice na terminalu. Ne sprašuj me, kako je v 21. stoletju to še mogoče … tako pač je. Baje se pripravlja prenova sistema, ki naj bi ukinila terminale, vendar se izvajalci zdravstvenih storitev že razburjajo, kdo jim bo finančno podprl prenovo njihovega IT-ja.

    Komentar od Petra | marec 3, 2008 | Odgovori

  8. Aja … še to: vseh izvajalcev je v Sloveniji pribl. 1.600 🙂

    Komentar od Petra | marec 3, 2008 | Odgovori

  9. No, pri ostalih specialistih, ti jih bomo pomagali pozabiti mi! 🙂 Ti kar poklič!
    Čisto zares se hecam, ker še vedno verjamem v slovenski zdravstveni sistem, še bolj pa v večino zaposleniv v njem. Mislim pa, da se mora, takrat ko resno zboli, vsak zavzeti zase. Spraševati, dvomiti in zahtevati jasne odgovore.
    Iztok K

    Komentar od Glavca | marec 3, 2008 | Odgovori

  10. Po mojem mnenju je slovenski zdravstveni sistem preveč zapacan, da bi ga rešili z zdravniki na položajih direktorjev – zato je prav, da so direktorji predvsem menedžerji, ministrica pa ne ujeta v mrežo medsebojnega cehovskega prepleta. V Sloveniji pogrešam predvsem to, da bi se uporabniki konkretneje uprli, odgovorni pa pritožbe in nasvete tudi upoštevali.

    Komentar od ervinator | marec 3, 2008 | Odgovori

  11. @glavca: No, ti jaz povem eno izkušnjo sodelovanja z zdravniki: en moj kolega je dobil neko alergijo. In ko je zdravnici skušal opisati potek dogodkov, preden se mu je alergija pojavila, mu je ta ošabno odvrnila: Ne bova mogla sodelovati, če boste preveč govorili.
    Ne rečem, da so tudi drugačni zdravniki, vendar saj veš kaj pravi pregovor o slabem glasu in kam ta seže. Mislim, da bi zdravnike na faksih poleg samega tehničnega znanja morali učiti tudi pravega odnosa do pacientov.

    @ervinator: Se strinjam ampak edino kar se upošteva v teh časih je ponavadi tržna logika, čeprav je ta zelo neprimerna v zdravstvu. Ampak, zadnji, ki to vedo so očitno zdravniki. Država, kot nek regulator in zaščitnik tudi tistih, ki niso uspešni v tržni bitki, je že zdavnaj odpovedala. Tako so zdaj zdravniki in njihova podjetnost tisti element, ki prihaja v ospredje…

    Komentar od ateistek | marec 3, 2008 | Odgovori

  12. Če iščeš zobozdravnika, je meni naredil 2 implantata
    za skoraj pol cene povprečne ponudbe zobozdravnikov v Sloveniji…Zadovoljen! Klikni ali ne… navajam, kot dobro informacijo…

    Lep nasmeh vsem,
    Igor

    Komentar od Igor | maj 14, 2011 | Odgovori


Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: