ateistek

Popotniške zdrahe

Seveda je bilo vse drugače kot načrtovano. Časovno se je spremenilo. Zavleklo.

Najprej je imelo že prvo letalo skoraj enourno zamudo. Pri drugem so zamudo nekoliko zmanjšali. Vendar je potem, ko sem prišel v Minhen sledilo presenečenje. Ni bilo prtljage. Seveda ne, saj je bilo premalo časa, da bi jo vso prenesli iz enega v drugo letalo. Tako je bilo potrebno počakati eno uro, kot so sprva rekli, na naslednje letalo, kjer naj bi bila tudi prtljaga. Letalo s prtljago je sicer res prišlo vendar šele po dveh urah.

Na koncu vsega pa je presenečenje pripravil še taksist, ki naju je namesto po običajni poti, peljal čez Graz. Še ena dobra ura izgubljena. Tako sem po vseh zdrahah prišel domov zjutraj ob štirih. Torej je celotni transport trajal kar 28 ur.

Zanimiva je bila zgodba para, ki je kupil nekaj pijače v duty free trgovini na v Mavriciusu, torej na zadnjem delu letališča, kjer so izvršeni že vsi kontrolni pregledi in ljudje vstopajo v letala. Ko sta jo hotela prenesti na naslednje letalo v Dusseldorfu, so ju zavrnili, češ, da gre za tekočino, ki je kupljena izven meja evropske unije. Tako sta morala svojo lastnino vreči v koš. Več 10 evrov. Zaradi te krivične zakonske luknje oz. napake v sistemu, je vsak dan prizadetih veliko ljudi na povezanih letih, ki tega ne vedo. Očitno dobro plačanim uradničkom v EU ni v interesu, da bi jo spremenili. Ampak, teroristi so povsod med nami, ne? Najprej smo vsi potencialni teroristi in šele nato ljudje z vse bolj bledimi pravicami.

Tudi mene so v Dusseldorfu temeljiteje pregledali. Najprej seveda z detektorjem kovin po celem telesu. Nato je tip odprl moj nahrbtnik, izvlekel brivski aparat in mi rekel, če ga lahko vključim. Še dobro, da ni zahteval, da se obrijem pred njim. Ko mi je prebrskal celoten nahrbtnik, si je otresel roke, kot bi brskal po umazaniji. Z zadnjimi močmi sem se vzdržal komentarjev.

Ja, vse to žal spada v popotniško folkloro.

Celoten povzetek potovanja s fotkami tukaj

februar 15, 2008 - Posted by | Potovanja

8 Komentarjev »

  1. Sam to je pa grozn. Sploh, če se ti to zgodi na koncu dopusta. Na začetku namreč še gre, ker veš da te bo potem nekaj časa čakal oddih oz. užitki. Ampak, da se ti to zgodi ob koncu dopusta… Hja, to pa ni niti najmanj dobro. Ne vem kako bo z mano, ko bom letel v Miami in imam v Bostonu samo eno urni postanek in v tem času moram priti na drugo letalo in še prtljago morajo prenesti v tem času. Mi bo ratalo? Fuck!!!

    Komentar od Popotnik | februar 15, 2008 | Reply

  2. Če jim ne bo ratalo s prtljago imaš pravico zahtevati odškodnino. Raje se prej pozanimaj kakšne so tvoje pravice, da ti ne bi uničili dopusta.Mislim, da ti morajo dati toliko sredstev, da si lahko kupiš najnujnejše. Nekdo mi je pravil o 160 dolarjih…
    Tista ena ura je res nekoliko premalo sploh, če ima prvo letalo zamudo. Ok, če je isti prevoznik, lahko sami prestavijo let, če pa ni, se pa stvar zaplete…

    Komentar od ateistek | februar 15, 2008 | Reply

  3. Hahaha, ta zivcna situacija mi je dobro znana. :))) V Frankfurtu ni problema prestopiti v eni uri, si pa seveda zivcen za znoret, ponavadi ze sedis v letalu in gledas skozi okno, ko zadnjo pripeljejo k letalu prtljago taksnih enournih prestopnikov. :)))) Doslej se je vedno vse izslo, tako da samo mirno, sekiranje tako ne spremeni nicesar.😉

    Komentar od a | februar 16, 2008 | Reply

  4. Hja. Kot prvo. Malce sem se zmotil, ker ne letim preko Bostona, ampak preko Chicaga. Sem pa preveril. V Munchnu na letališču dvignem vse karte in sicer do Chicaga in nato do Miamija in tudi za nazaj. Gre za dve različni letalski firmi in ker gre samo za prestopnje, naj bi prtljago prenesli oni. Problem se lahko pojavi samo, če bo imelo letalo zamudo. To pa upam, da se ne bo zgodilo.

    Komentar od popotnik | februar 18, 2008 | Reply

  5. V enem prejšnjih člankov si napisal, da ti je bila karta do Reuniona predraga. Drugič bi bilo mogoče boljše prej leteti na Reunion, pa potem na Mauritius. Leti na Reunion so ponavadi precej cenejši (lahko tudi do 200 evrov+), ker spada pod EU in se šteje kot notranji let.

    Z Reuniona odpadejo tudi vse težave glede vnosa tekočin.

    Komentar od pijanec | marec 4, 2008 | Reply

  6. @pijanec – Za karto na Mauricius sem dal približno 740 eur (januar), ko sem v istem obdobju iskal za Reunion pa so bile 900 pa navzgor, povej mi kje vidiš cenejšo karto.

    Komentar od edn | marec 4, 2008 | Reply

  7. Zdaj več sicer ne morem pogledati za januar, tak da ne morem narediti poštene primerjave. Jaz za poceni karto vedno ko letim nekam, kjer je v bližini teritorij EU, iščem preko Air France, Corsaira in pa francoskih potovalnih agencij. Tistih “200+” so rezultat mojih izkušenj.

    Preko katerega ponudnika storitev pa si ti rezerviral karto?

    Komentar od pijanec | marec 4, 2008 | Reply

  8. Jst sm letel na Mauricius iz Munc. z LTU kjer sm tudi najcenejš karto dobil. Kakor sm gledou se na Reunion leti samo iz Pariza do tja pa tud ni pocen…

    Komentar od edn | marec 4, 2008 | Reply


Leave a Reply

