ateistek

Zadnji trenutki Mauriciusa

Koncalo se je. Skoraj. Se danes. Zadnje brckanje v Indijskem oceanu mamljive modrine, zadnje vonjave Mauruciusa. Zadnji pogledi na obsirne plantaze sladkornega trsa, hribe nadrealisticnih oblik, drugacne obraze ljudi..

Kmalu potrka jutri. Caka me vstajanje ob treh zjutraj, taxi ob pol stirih, letalo ob sedmih, nato 11 ur letenja, presedanje v Dusseldorfu na drugo letalo in krajsi let do Minhna. Tam me bo cakal kombi, kjer bom prezivel se nadaljnjih nekaj ur do Ljubljane. Tam bom 15.2 v zgodnji urah. Ja, peklensko dalec je Mauricius. Pot je kar precejsnji organizacijski zalogaj, sploh ce ne letis preko agancij.

Racunal sem stroske: letalo 770, hotel en teden 200, apartma 10 dni 240, najeti prevoz do Minhna in nazaj 85, hrana, taksisti in nekaj malega spominkov 200. Torej skupaj 1500 za 18 dni. Za vsa ta dozivetja, obcutke, izkusnje? Ni veliko. Otok jih je vreden. Mogoce se spet kdaj srecam z njim. Zdaj si nisva vec neznanca.

Celoten povzetek potovanja s fotkami tukaj

februar 13, 2008 - Posted by | Potovanja

5 Komentarjev »

  1. Mmmmmm, kak sem ti “fauš”😀😀 Super tele tvoje objave, me kar odnesejo nazaj na Mavricius in v moje spomine tega čudovitega otočka😀 Vsekakor vredno svojega denarja. Pa srečno pot nazaj domov v mrzlo Slovenijo.🙂

    Komentar od Tanja | februar 13, 2008 | Reply

  2. O, to te pa res ni prišlo veliko. In to tri tedne!!!

    Komentar od popotnik | februar 13, 2008 | Reply

  3. No, prav veliko pa mami ne boš prinesel😉
    Zadnji stavek je pomemben. A je na fotki?🙂

    Komentar od Glavca | februar 14, 2008 | Reply

  4. Pridi pridi!😉

    Komentar od PF | februar 14, 2008 | Reply

  5. […] me je vse skupaj stalo, si lahko pogledate tukaj. Bival sem v hotelu Manisa teden dni in nato še 10 dni v apartmajih Escale Vacances, oba v mestu […]

    Pingback od Mauricius (Mavricius) - fotke in podatki « ateistek | februar 18, 2008 | Reply


Leave a Reply

