ateistek

Sem že doma

Včeraj sem se po 12 urnem transportiranju telesa, pozno zvečer le prikrevsal domov iz Kenije. Uh, tukaj pa je mraz. Padec v temperaturi je bil več kot očiten. Tam je bilo okoli 30 stopinj in še kaj čez pri 70% vlažnosti, tukajšnji welcome pa snežni metež, ko sem se vozil z Dunaja.

Zdaj zbiram vtise, sortiram slike in razmišljam kaj napisati o Keniji v glavnem postu. Obljubljam ga čim prej. Na žalost se ni bilo mogoče sproti javljati, saj je dostop do interneta tam precej redka in draga dobrina (10 minut /evro). 

Občutki so vsekakor izraziti, saj je nemogoče, da bi te ta država pustila popolnoma ravnodušnega. Po eni strani sem vesel, da sem doma, saj sta bili vročina in vlaga res neznosni, po drugi pa me je groza tega mraza in teme. Nikoli prav 🙂 .

Obleke mi smrdijo po repelentu. Vseeno pa na žalost ni šlo brez pikov komarjev. Na dvodevnem safariju sta me pičila dva. Če sta mogoče bila okužena z malarijo, se kmalu vidim z zdravniki.

december 16, 2007 - Posted by | Potovanja

1 komentar »

  1. No, se že veselim fotografij. Za Kenijo pa pravijo ali ti je všeč ali pa ti ni. Vmesne varijante ni.

    Komentar od Popotnik | december 16, 2007 | Odgovori


Oddajte komentar

