ateistek

Nateg s pozitivnim izidom

Daleč je nebo,
hladni veter lomi veje,
mislim, da si tu,
bije mi srce močneje,
nisem se vdal,
blizu tebe vedno bom ostal...

Že dalj časa mi je všeč pesem Moja od žal pokojnega makedonskega slavčka Tošeta. Še vedno ne morem verjeti, da ga ni. Toše, R.I.P.

Kako priti do nje poleg nakupa CD- ja? Da jo preprosto ukradeš preko P2P programov ali plačaš v spletni, glasbeni trgovini.

Kazaa, Torrenti in podobni nelegalni peer-to-peer programi so na moji Visti ob kopici požarnih zidov in antivirusnih programov neuporaba zadeva. No, lahko bi jih “razorožil” vendar tega nočem. Recimo, da se zdaj trudim vsaj malo spoštovati avtorska dela in sem prerastel pubertetniško plehkost razmišljanja.

Še nisem nikoli poskusil s prenosom pesmi preko tistih glasbenih trgovin, ki se ponavadi reklamirajo po zadnjih straneh revij ali komercialnih televizijah. Nimam niti namena. Kolega je že nekaj naročeval preko njih. Kasneje so mu pošiljali SMS-je, ki so jih kar zaračunavali. Dokler ne pošlješ SMS-ja, da preklicuješ to pošiljanje, ne odnehajo. Tega sploh ni vedel, dokler ni ugotovil na računu. Kot vedno v življenju, je pametno prebrati drobni tisk. Vedno se zelo dobro ve, zakaj je nek tisk droben, ne?

Danes sem se odločil klikniti na Planet.si, poiskati omenjeno pesem in jo shraniti. To sem tudi naredil, plačal 1,69 evra in kaj sem dobil za to? 20 sekundni posnetek. Halo? Lopovčine! Osel gre samo enkrat na led….

To mi je dalo še več energije, da sem se zakopal v iskanje druge, bolj razumne trgovine in jo tudi našel. Legalsounds.com. Dobiš komad za borih 0,09 dolarjev, celi albumi so pa okoli dolarja ali dveh. Več kot ugodno. Napolniš si račun in veselo delaš dolpotege. Če jim plačaš več kot 39 dolarjev, ti jih podarijo še 10. Imaš tudi možnost krajšega poslušanja. Sicer nisem našel ravno vseh komadov, ki se jih hotel, ampak je rezultat vseeno kar dober. Če kdo ve za kakšno podobno trgovino z balkansko glasbo, bi bil več kot hvaležen za info.

december 2, 2007 - Posted by | Vsega po malem

2 komentarja »

  1. Saj ne da je planet.si *mobilni* portal in ne iTunes Web Store wannabe.. 🙄

    Komentar od Tomaž Z. | december 2, 2007 | Odgovori

  2. Kaj hočeš povedat?

    Planet.si= 1,64 evra za 20 sekund komada z izgovorom, da gre zgolj za melodijo za telefon, čeprav ljudje že zdavnaj uporabljajo celotne komade za zvonenje ali jih poslušajo na mobilcih

    iTunes = 0,99 dolarja za komad

    Legalsounds=0,09 dolarja za komad

    Komentar od ateistek | december 2, 2007 | Odgovori


Oddajte komentar

