ateistek

Nekaj sprememb ob bližajoči se prvi obletnici bloga

Screenshot Kmalu bo eno leto odkar pišem blog, natančneje 9.12. Takrat bom ravno v Keniji tako, da bom to obeležil zdaj. Ob taki obletnici se spodobi, da naredim nekaj sprememb. Upam, da na boljše. Izbral sem drug izgled bloga, dodal sem nekaj več linkov do drugih blogov, napisal nekaj več o sebi in seveda dodal slikico, tako da me boste lahko tisti najbolj firbčni videli. No, slikan sem bolj od daleč, tako da zadovoljstvo ne bo popolno. 🙂

Za nove linke sem se odločil, saj sem ugotovil, da me linka nekaj blogerjev, jaz pa jim linkov ne vračam nazaj. Zdaj upam, da je “krivica” popravljena. Če sem koga pozabil, naj se kar oglasi. Nekaj pa sem jih dodal tudi kar tako.

Moram pa reči, da sem kar malo obžaloval, da sem svoj blog začel pisati pri wordpressu, predvsem zato, ker ne morem objavljati določenih dodatkov (recimo google analytics), ki jih vidim na drugih blogih in seveda reklam ter se veseliti tistih nekaj evrčkov 🙂 . WordPress sploh ne dovoli vstavljana skript z besedo java. Če kdo pozna kakšen način, bi bil zelo vesel nasveta. Poleg tega pa WordPress zaračuna vsako malenkost. Da sem lahko povečal pisavo na novem izgledu bloga, ki je bila po defaultu skoraj neberljiva, očitno nalašč, (temu rečejo strokovno CSS editing), so me ocurili za 15 dolarjev. Ma, sem prav besen. Dva mesece pred tem pa sem plačal tudi 20 dolarjev za povečanje strežniškega prostora na 1 GB. In vse to velja le za eno leto. Ah, zdaj kar je, je.

Za pisanje bloga me je navdušila Pozicija Ženska. Nekaj časa sem spremljal njen blog, potem pa sem se ob njenem prigovarjanju začel spraševati, zakaj ne bi tudi sam kaj napisal. In tako se je začelo. Sicer sem se večkrat znašel v stanju, ko sem se spraševal kaj naj sploh pišem. Vendar pogled okoli mene, me je vedno navdihnil za kakšno novo temo in ropotanje po tipkovnici se je lahko spet začelo. Občutek, ko zadovoljno končaš z iztiskanjem misli v konkretno obliko, je res dober. Poleg tega pa sem v zadnjem letu precej prepotoval, tako da je bilo prispevkov lahko le še več. To je krasen način, da se spominjam vseh teh lepih dogodkov

Ko sem začel, je bila statistika okoli 50 do 60 unikatnih klikov dnevno. Počasi je začela rasti in danes beležim okoli 250. Sicer še vedno ni ne vem kaj, ma sem zadovoljen. Ljudje me predvsem najdejo preko iskalnikov, ko vtipkavajo imena tistih krajev o katerih sem pisal na blogu. In morem reči, da me imajo iskalniki kar radi, saj moje prispevke razvrščajo kar visoko. Poleg takih obiskovalcev, pa vas je tudi nekaj rednih, ki me vsakodnevno obiskujete.

Vsem, ki me radi berete iz takšnega ali drugačnega razloga, bi se rad zahvalil za vaše obiske.

november 30, 2007 - Posted by | Vsega po malem

4 komentarji »

  1. Čestitke k obletnici, k novemu izgledu bloga, predvsem pa k pisanju! Sem kar malo ponosna nase, da sem te vzpodbudila k pisanju: sem vedela, da boš to opravljal odlično. 🙂

    Berem te redno, celo v orodni vrstici z zaznamki te imam, tam, kjer imam sicer medije, da jih dnevno spremljam. 😉

    Komentar od PF | november 30, 2007 | Odgovori

  2. @PF: Hvala. Tudi meni nič ne uide s tvojega bloga. Sploh zadnje čase. Mogoče je to razlog, da sem tudi zato strpno odreagiral, ko sem odkril, da zdaj zaradi dojenčice nimaš več toliko časa kot nekoč. Vsakič, ko sem pomislil nate, hitro na tvoj blog. Seveda pa to ne more biti popolna kompenzacija, pa vendar.

    Komentar od ateistek | december 1, 2007 | Odgovori

  3. Čestitam! Od plahih začetkov do vse boljših besedil napreduje ta blog, jaz pa se na njem o marsičem podučim.Hvala!

    Komentar od A | december 1, 2007 | Odgovori

  4. Excellent write-up. I certainly love this website.
    Keep writing!

    Komentar od Mezo Barna | april 21, 2015 | Odgovori


Oddajte komentar

