ateistek

Cepljen!

Cenik cepljenja Danes sem opravil tudi to. Cepil sem se proti rumeni mrzlici zaradi, kot rečeno, obiska Kenije.

Že takoj, ko prideš v čakalnico, dobiš občutek, da gre za privatno ambulanto. Prostor je lepši kot običajno v javnih zavodih, lahko prelistaš kopico revij. Hitro si na vrsti. Povabijo te najprej na razgovor o cepivu. Izpolniš anketni list, ki mu sledi 10 minutni razgovor, kjer te zdravnica poduči o vseh zdravstvenih nevarnostih na območju kamor greš, morebitnih stranskih učinkih cepljenja in ti, po ceniku, ponudi tudi druga zdravila. Šele na koncu pove, da razgovor stane 8,9 evra. Ja, super. Spet sem slabo pogledal cenik.

Zdravnica me je kar prestrašila, kaj lahko vse dobiš v takih deželah. Upam, da ne bom začel panično bežati, ko bom videl ali zaslišal prvega komarja, he. Ker nisem bil navdušen nad antimalariki zaradi katerih ima lahko celo 25% odstotkov ljudi stranske učinke, mi je svetovala, naj si v Mombasi kupim močan repilant. Ga bom poskusil dobiti že kje na letališču. Pri nas baje niso tako močni. 

Potem te cepijo, izročijo knjižico cepljenja in izstavijo račun. Vse skupaj 40,90 eur. Če bi pa vzel še antimalarik Malaron, ki ga je svetovala, bi moral dodati še 48,50 evra. Omenjala je tudi nek antibiotik na recept, če bi dobil drisko ampak sem tudi to prijazno odklonil. Upam, da mi ne bo žal. 

Potrebno bo kupiti še nekaj kosov lahkih, poletnih oblačil z dolgimi rokavi in hlačnicami, sprazniti spominsko kartico v fotoaparatu in še kakšno malenkost pa sem pripravljen na odhod.

november 30, 2007 - Posted by | Potovanja

5 Komentarjev »

  1. Ti kar zavidam tvojo pot. Pa prav poceni letalsko karto si ocitno dobil.🙂
    Komarke pikajo samo ponoči, tako da bodo takrat bolj pozoren. Nabavi si mrežo za komarje!

    Komentar od krtek | november 30, 2007 | Reply

  2. Kot sva rekla: nabavi si močar repilant, potem pa našpricaj kožo in ne pozabi se našpricati še čez oblačila. Mimogrede, ker je mene komar v Mehiki pičil prav takrat, ko sem na WC-ju med lulanjem izpostavila nenašprican del stegna izpod oblačila, zaščiti tudi kožo pod oblačili.

    Za drisko oz. proti njej pa ne pozabi na škatlico starega dobrega oglja. Meni je pomagalo celo, ko sem v Tunizijo nevede odpotovala sveže okužena s salmonelo.😕

    Komentar od PF | november 30, 2007 | Reply

  3. @krtek: Mreža proti komarjem je res super stvar. Na Tajskem sem spal v njej in mi je bilo prav udobno. Upam, da so tudi v Keniji.

    @PF: Za oglje sem tudi sam tako mislil. Vendar je zdravnica rekla, da oglje ni preveč učinkovito in da zapaca morebitne rane na prebavilih, če bi bilo zaradi kakršnega koli vzroka potrebna raziskava.

    Komentar od ateistek | december 1, 2007 | Reply

  4. Diareja te lahko pošteno izmuči in oglje je pri njej učinkovito. Seveda diarejo le ustavi, ne učinkuje pa na vzroke zanjo. Velja tvoja presoja. Glede na to, da greš za 1 teden, pa bi si ga bilo škoda zapackati z drisko😉, menim, da ne bo škode, če oglje vzameš s sabo.

    Komentar od PF | december 1, 2007 | Reply

  5. Glede komarjev. Ob morju jih skorajda ni. v 14. dneh, kolikor sem prebil v Keniji, ga v sobi nisem imel niti enkrat. Pa tudi zunaj nisem videl niti enega. Vseeno pa je dobro imeti kakšen sprej, ki sem ga sam kupil v Sloveniji in je čisto primeren. Mora pa imeti 30 % ne vem česa že.🙂 Neke snovi, ki pa mi je šla trenutno iz glave.

    Na safariju pa imaš itak v vseh campih mreže proti komarjem, tako da ni problema.

    Komentar od Popotnik | december 4, 2007 | Reply


Leave a Reply

