ateistek

Je Blogorola relevanten pokazatelj stanja?

Včeraj sem po dolgem času kliknil na njihovo stran in bil kar nekako presenečen, saj med 150 najbolj obiskanimi blogi ni mojega. Nekoč, ko sem beležil občutno manjši obisk, okoli 100 unique klikov na dan, je bil na 60-em mestu. Ok, mogoče imam slab obisk in so vsi drugi hitreje zrasli. Vendar pa ob takih številkah dvomim, da zadnji 150-i beleži več obiska. Konec koncev mi je vseeno, vendar opažam, da ljudje dajo precej na te podatke, čeprav, kot kaže, ne povedo prave resnice.

Graf obiska

november 15, 2007 - Posted by | Vsega po malem

12 Komentarjev »

  1. Kaj pa pomenijo tele rumene pa oranžne črtice? A 8. si imel 450 klikov?
    Sicer pa je odvisno to tudi od programa, ki ti dela analizo. Npr. jaz imam na svojem splošnem blogu http://www.sasagercar.com približno 200-250 klikov na dan (preko Google analytica)in sem na 34. mestu, in na blogu http://www.hujsanje.wordpress.com imam preko WP analize (ker tega nekako ne znam spraviti na googlov analitik, vsaj ne brez plačila) imam po 300 in več klikov na dan, a sem na 115. mestu na blogoroli ???????
    Nč ne štekam. Itak.

    Komentar od Saška | november 15, 2007 | Reply

  2. Rumeni stolpec so unikatni obiski, rdeči pa številka vseh klikov…Google analytics ne moreš spraviti na wordpress, ker imajo blokado vseh java script…Če bi to vedel prej, nikoli ne bi bloga odprl pri njih…

    Komentar od ateistek | november 15, 2007 | Reply

  3. Blogorola je hecna. Jaz sem bil na cca 130. mestu, potem pa sem dal na svoj blog njihovo pasico, me je zelo hitro ruknilo med 50. Od tam naprej je pa verjetno lažje. Hec je tudi ta, da očitno upošteva koliko klikov na tvoj blog dobiš direktno na Blogoroli. Jaz imam povprečno 500 obiskovalcev na dan (trenutno močno pada, ker ni kaj pametnega pisat, haha). Glavno pa je itak, da pišeš in pišeš….

    Komentar od Jure/Olki | november 15, 2007 | Reply

  4. Katero lestvico pa to gledaš? Jaz sem na lestvici najbolj obiskanih v zadnjem mesecu na 34 mestu, ampak blogorola me še vedno vodi kot siolov blog, ki pa ni bil osvežen zadnjih 43 dni. Če prav razumem njihove lestvice, štejejo klike samo prek njihove strani, ker domnevam ostalih podatkov nimajo.

    Komentar od dronyx | november 15, 2007 | Reply

  5. Ocenjevanje, beleženje obiska, iskanje, dodajanje novih zapisov na seznam in še marsikaj drugega je na blogoroli precej slabo. Da o izbiranju za hot’a’lot ne govorim. Toda obeta se nova stran, upajmo, da bo takrat kaj bolje.

    Komentar od Insomniac | november 15, 2007 | Reply

  6. Ravno sem nekaj rekel o novi strani, sedaj pa tole.

    Komentar od Insomniac | november 15, 2007 | Reply

  7. Fantje vi ste pravi profesionalci, jaz sem bil navdusen, ko sem ta teden dosegel 113 obiskov 1 dan.
    Je pa res da Blogorola menda uposteva le stevilo klikov direktno iz njihove strani in ne vsega obiska. Skoda, ker tako nikoli ne bomo dobili pametnega pokazatelja obiskanosti vseh slovenskih blogov. Statistika, ki govori neresnico pa je slabsa kot nobena statistika sploh.

    Komentar od maticek | november 15, 2007 | Reply

  8. Pišite o tistem kar mislite da je prav. Brezveze je gledati druge kaj pravijo in kaj je boljše. Tvoj blog je super in se ga da brati, res.

    Komentar od Ropret Tadej | november 15, 2007 | Reply

  9. Blogorola je relevanten pokazatelj stanja za obiskanost bloga iz naslova http://www.blogorola.com. O ostalem pa še diskutiramo.😉

    Sicer pa, vsi si ne želijo deliti podatka o obiskanosti z vsemi…pameten pokazatelj je torej prej ko ne iluzija…

    Komentar od nimfa | november 16, 2007 | Reply

  10. Zelo dobro bi bilo, če bi nekje na Blogoroli bilo zapisano, po kakšnih normativih so izbrani na kakšnem mestu ali kdo, kaj, zakaj, kako na hot’a’lot itd, da se ljudje ne bi takole spraševali in čudili.
    No, mene sedaj po tej Nimfini razlagi vse skupaj še bolj čudi, saj sem po lestvici strašansko napredovala, odkar me namesto eden na mesec, obiščejo preko blogorole trije na dan🙂 ja, ja, saj napredek je več kot očiten🙂 Na prvo mesto prideš pa, ko te obišče preko blogorole 10 ljudi na dan?
    Ne vem, očitno mora biti catch še v nečem drugem??

    Aja, pa še to, ko že o Blogoroli govorimo: všeč mi je nov design, a bistvenejših sprememb nisem opazila, le to, da sedaj pred imeni bloga ni več številke mesta na katerem je določen bloger. Namensko? Hmja, kakšna korist od tega?

    Komentar od Saška | november 16, 2007 | Reply

  11. jaz upam, da ni najbolj realna, ker tudi meni ne gre prav dobro …🙂

    Komentar od psycho | november 16, 2007 | Reply

  12. 300.. zelo solidno. moj prijatelj ima na http://www.hitrohujsanje.info komaj 50

    Komentar od Tim | maj 29, 2008 | Reply


Leave a Reply

