ateistek

Naš Tito

Naš Tito Vse čestitke posameznikom, ki so vrnili stari napis na Sabotin, he,he….. Vem, verjetno ne bo dolgo, ker je ozemlje zdaj v najemu nekoga, ki ga nikakor ne mara. Škoda, če nič drugega je šel v nos Italijanom. Sploh tistim, ki so pozabili, kaj je Primorcem pomenil njihov fašizem. Tistim, ki ne vedo ali nočejo vedeti, kaj je fašizem naredil v Afriki. Italijani, za razliko od Nemcev, nikoli niso doživeli nacionalne katarze in se pokesali za svoje fašistične zločine. Zadnji trenutek so zamenjali barvo in se priključili zaveznikom. Zanimivo, tega niso naredili prvič. Škoda le, ker so Slovenci tako ideološko razdeljeni.

Tematika povojnih pobojev doživlja pod Janševo vlado s pomočjo RTVSlo pravi preporod, kot da gre za neko novo, fascinantno odkritje, ki ga je potrebno v televizijskih prime-time terminih v obliki dokumentracev meseca papagajsko ponavljati. Vso to zavzemanje za resnico poražencev, ki tako radi preštevajo kosti, spominja na komunistično pranje možganov v t.i. svinčenih časih. Prišli smo že tako daleč, da je smrt civilista ubitega med vojno manj tragična in ima nižjo ceno kot tistega ubitega takoj po drugi svetovni vojni. Ubitih med drugo svetovno vojno sploh nihče več ne omenja. Kot da jih ni bilo.

Ta razdor z novim, perverznim vrednostnim sistemom razlikovanja nedolžnih po času smrti, je pač pomembnejši kot nagajanje Italijanom z napisom imena človeka, ki je bil na strani zaveznikov. Italijani, ki jih moti njegovo ime že vedo zakaj ga ne marajo. Pa ne zato, ker je Tito, po interpretacijah zagovornikov poražencev, pobil več kot milijon ljudi. Očitno jo je podkuril italijanskim fašistom. To pa ne more biti napaka pa če jo še tako obračamo. Prepričan sem, da se večina Primorcev tega zaveda. No, nekaj takih nas je ostalo tudi v Ljubljani.

Advertisements

september 8, 2007 - Posted by | Slovenija

14 komentarjev »

  1. ola,
    no, glede pobojev po vojni je treba priznati, da je bil to velik črn madež v zgodovini naroda in v delovanju povojnih oblasti; vendar gre tudi meni zelo v nos, kako se je aktualna oblast lotila “osvetljevanja” te tematike; prav briga jih za pieteto pobitih in vrženih v brezna, ki bi si jo – po večini nedolžni – tudi zaslužili. Vedeti je namreč treba, da je v breznih mnogo nič krivih nič dolžnih civilistov, tudi otrok. Seveda te poboje lahko razumemo kot “revolucionarni odgovor” na vse gorje, ki so nam ga prizadejali okupatorji med vojno; prej ste “vi” “nas”, zdaj bomo pa “mi” “vas”. In na tak način so pač nastradali mnogi nedolžni.

    Zaradi tega je gotovo treba poskrbeti za dostojen pokop po vojni pobitih. Vendar – se popolnoma strinjam s teboj – sedanja slovenska oblast z Janšo na čelu pravzaprav nima tega namena (morda bo to zgolj stranski produkt njenega početja), temveč je vso bolečino družin in celotnih rodov izrabila za nabiranje poceni političnih točk, nadaljnji obračun s komunizmom in razvrednotenje narodnoosvobodilnega boja, ki je bil edini legitimni boj za osvoboditev Slovenije. Kar želim povedati, je to, da je zgolj drugotni motiv oblasti, da mrtvim zagotovi pieteto in dostojen pokop, primarni cilj je zgolj in samo politični – poskus rehabilitacije domobrancev v slovenske soldate drugega nazora, diskreditacija partizanstva, povojnega režima in posredno tudi slovenske politične levice. Ne, prisege Hitlerju kot največjemu zločincu 20. stoletja pač ni mogoče upravičiti.

    Ogromna udeležba na ljudskem zborovanju ob 60. letnici osvoboditve v Novi Gorici (bilo je tudi veliko mladih) pa je gotovo pokazala, da je v očeh velike večine ljudi NOB še vedno tisti pravi legitimni boj, ki nas je osvobodil fašističnega in nacističnega jarma.

    Komentar od gabronkl | september 9, 2007 | Odgovori

  2. Saj nisi resen, no.

    Z isto pravico kot nekaj butlnov zlaga kamne na Sabotinu, bi lahko nekaj drugih butlnov na italijanski strani v znak podjebavanja sestavilo napis Mussolini! Jao, kako bi se Stanovnik z družbo ujezili, a si predstavljaš?

    Tam so imeli gnili fašizem, tu smo imeli pa gnili socializem, oboji so pa pobijali ljudi in so obsojanja vredni. A zato ker je Tito Italijane nateral tja od koder so prišli, lahko nekaj idiotov zajebava še 60 let pozneje?

    Potem se pa še čudimo, da nas sosedje na maramo.

    Komentar od chef | september 9, 2007 | Odgovori

  3. Chef, da primerjaš Musolinija s Titom je pač tvoja “neresna” pravica.

    Ob napisu Musolini na italijanski strani, ne bi smel biti jezen samo Stanovnik ampak vsi, ki vedo kaj so Primorci doživljali pod fašizmom. Vse to opravičevati s povojnimi poboji, je neokusno in neetično.

    Če nas italijanski sosedje ne marajo, ker jih je Tito “nateral tja od koder so prišli”, pomeni, da ni problem v nas ampak njih. Naj se sprijaznijo, da so bili nekoč kruti okupatorji.

    Komentar od ateistek | september 9, 2007 | Odgovori

  4. Tvoja neresna pravica pa je, da zanemarjaš svinjarije, ki so se dogajale pod Titovim režimom.

    Komentar od chef | september 9, 2007 | Odgovori

  5. Titove svinjarije so eno Musolinijev fašizem pa drugo.

    Komentar od ateistek | september 9, 2007 | Odgovori

  6. Najbolj smešno je to, da je so na Krasu trije še večji kamniti napisi Tito, ki nikogar ne motijo…v Gorici je problem Hvalica in sodrga. Ali kot bi moj foter dejal: “Še premal so jih pobili, zalego domobransko!”
    Pozdravljam na novo sestavljen napis in dodajam: “BRAVO NAŠI!”

    Komentar od foka (ponosna primorka-novogoričanka) | september 10, 2007 | Odgovori

  7. Kolikor vem, skrajnim levičarjem ni uspelo ponovno onesnažiti Sabotina, te prelepe gore.
    Ateistek je pomešal Dekane, kjer niso napisa ponovno vzpostavili, ampak so ga le obnovili, to je nasuli nanj belo apno in uničili vegetacijo okoli njega.

    Komentar od ervinator | september 10, 2007 | Odgovori

  8. No, smrt civilista med vojno je enako tragična, kot smrt ubitega po vojni. Se strinjam, da se (do sedaj preštetih) okrog 5000 zahrbtno umorjenih civilistov premalo omenja. Kot, da bi VOS in kasneje OZNA tekmovala z okupatorjem, kdo bo uničil več slovenskega življa – seveda vsak za svoje politične cilje.

    Komentar od Albert | september 10, 2007 | Odgovori

  9. Ervinatorček očitno ne spremlja več, kaj se dogaja v Sloveniji…Pomembno je, da lahko v prav vsakem konteksu, primernem ali ne, uporabi besedo “skrajni levičar”.

    Komentar od ateistek | september 10, 2007 | Odgovori

  10. Kaj drugega pa so onesnaževalci okolja, ki po slovenskih hribih pišejo ime Tita kot skrajni levičarji? Skrajni bedaki, kar pa je isto.

    Komentar od ervinator | september 10, 2007 | Odgovori

  11. Ervinator ima seveda prav. Ti si skrajni levičar, celo tako skrajni, da poveličuješ Tita, njegove zločine pa opravičuješ s tem, da je Tito vsaj nateral skrajne desničarje tja od koder so prišli.

    “Še premal so jih pobili” je pa tako oduren vzklik, da bi takemu idiotu takoj prisolil eno okrog ušes. In to so ljudje, ki zdaj najbolj cvilijo o svoboščinah in pravicah.

    Pa preden me kdo napade, naj omenim, da močno obsojam prisege Hitlerju!

    Komentar od chef | september 10, 2007 | Odgovori

  12. —–Ti si skrajni levičar, celo tako skrajni, da poveličuješ Tita, njegove zločine pa opravičuješ s tem, da je Tito vsaj nateral skrajne desničarje tja od koder so prišli.—-

    Chef, no pa obrniva tvojo logiko na mojo stran tako kot ti mojo obračan na svojo.

    Ti si skrajni desničar, celo tako skrajni, da poveličuješ Musolinija, njegove zločine pa opravičuješ s tem, da je Tito pobil toliko ljudi…..

    Bi šlo tako? Že vem odgovor; ah, seveda ne…

    Pa preden me napadeš, naj omenim, da močno obsojam povojne oz. vse zavezniške poboje.

    Vprašanje, če jih ti. Meniš, da je smrt zaradi nekega partijskega klavca kaj bolj tragična od smrti, ki jo je povzročila odvržena ameriška atomska bomba ali smrt zaradi prekomernega zavezniškega bombardiranja nemških mest? Si upaš prostodušno priznati, da so prvi bolj nedolžni kot drugi?

    Komentar od ateistek | september 10, 2007 | Odgovori

  13. Stvar ni v tem, da si ne bi upal priznati, ampak v tem, da to enostavno ni res.

    Sicer pa nisem jaz tisti, ki bi z veseljem valil kamne po jebenem hribu, bodisi na čast socialističnemu ali fašističnemu zločincu. Zato ne vem, zakaj naj bi obračal tvojo logiko na svojo (karkoli naj bi že to pomenilo).

    Z vsakim pobalinom, ki se mu zdi valjenje skal po hribu fajn, se mi res ni treba ukvarjat. Itak so pa razprave z ultra liberalci obupno dolgočasne, razen seveda za ultra desničarje. Pri obojih človek že vnaprej ve, kakšen trapast argument bodo servirali in ob tem jezno masturbirali, češ, prasci klerikalni / komunistični. Razlika je samo v tem, da levičarji še bolj kot desničarji mislijo, da so pametni k svina in to samo zato, ker špilajo ateiste, obenem pa mislijo, da vsi desno usmerjeni še vedno verjamejo v Adama in Evo.

    Pri nas, kjer so tudi intelektualci odurno polarizirani, le jezik imajo lepši, je najtežje ohraniti kritično distanco. Desničarji me zmerjajo s komunistom, levičarji pa s klerikalcem.

    Sprava in dobri medsosedski odnosi up my ass! V takem okolju že ne.

    Komentar od chef | september 11, 2007 | Odgovori

  14. Ah, Chef, zdaj se pa kot distanciraš od vsega….

    Komentar od ateistek | september 11, 2007 | Odgovori


Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: