ateistek

7 lastnosti, ki so mi prve padle na pamet

Trikrat sem bil izbran, naj napišem 7 naključnih dejstev o sebi. Prav. Ne bom pisal o svojem, sicer zelo lepem otroštvu.

Te so mi prve padle na pamet:

1. Rad putujem, ker monotonija zahodnjaškega načina življenja uniformira način razmišljanja. To vem šele sedaj, ko mi je moj način kumuliranja denarja omogočil več življenske svobode in pogled “čez”.

2. Ne maram institucionaliziranih religij in če se le da vedno odkrito zaničujem Vatikan.

3. Politično vedno konkreten čeprav se zavedam lastne subjektivnosti. Za seksiste, tradicionaliste, homofobe, kapitalske liberalce in desničarje nekorekten.

4. Pritegne me vse, kar je izvirno. Celo reklame.

5. Ljubim vse kar je povezano z rastlinami. Želim si živeti v hiši, ki bi prepuščala čim več svetlobe (lahko je tudi steklena, če se da:), polni rastlin in vonja po dišeči vlažnosti z minimalističnimi pristopi opremljanja. Obžalujem, ker ne bom nikoli milijarder, ki bi kupoval neobdelano zemljo in na njej sadil drevesa. Kdaj nazadnje ste objeli drevo?

6. Nikogar ne častim, ker je to lastnost ljudi, ki se ne zavedajo svoje samopodobe. Sploh pa mi je tuje avtomatizirano spoštovanje družbeno sprejetih avtoritet brez vprašanja zakaj.

7. Tradicija in nacionalna pripadnost mi ne pomenita nič ampak sta le umetna intelektualna bariera.

Sem že pri sedem?…Pa sem se ravno zagrel za še:)

junij 29, 2007 - Posted by | Vsega po malem

5 Komentarjev »

  1. Pa saj lahko 3×7. Baje, če so te 3x izbrali, moraš vedno reagirati🙂

    Komentar od Saška | junij 30, 2007 | Reply

  2. Popolnoma sem se našla v 6ki in 7ki. Zelo všečno.🙂

    Komentar od Nataša | junij 30, 2007 | Reply

  3. 6. tocko sem dvakrat prebrala s poudarkom na A pri besedi “castim”, kar bi pomenilo, da nikomur nikoli ne placas pijace. tvoja utemeljitev takega skopustva se mi je zdela zelo sumljiva😀

    Komentar od Tea | junij 30, 2007 | Reply

  4. He,he, Tea…Sem pogledal. Beseda častiti s poudarkom na a sploh ni v SSKJ,čeprav jo ljudje zelo uporabljajo. Očitno je tudi slovenščina kdaj pa kdaj malo prekratka v izražanju pa si kaj sposodi od srbov..

    Komentar od ateistek | junij 30, 2007 | Reply

  5. Neverjetno, podpišem se pod vseh sedem. Zelo sem vesela, da sem ob iskanju sedmerih verižnoblogerskih žrtev naletela na tvojo stran. Je že našla mesto med priljubljenimi.

    Komentar od dr. filomena | julij 1, 2007 | Reply


Leave a Reply

