ateistek

Letališče Jožeta Pučnika

Jože PučnikJože Pučnik Moram reči, da so me zelo presenetili z izborom naziva letališča Brnik. Pa ne zato, ker je dobil ime po omenjenem gospodu ampak, da imamo tako močno potrebo preimenovati letališče. Ne vem kaj je bilo s starim, preprostim imenom narobe. Premalo ideološko? To nam je vsilila vodilna vladna stranka, kjer njen vodja časti Pučnika, podobno kot je v času, ko je bil v socialistični mladini, Tita.

Leta 1989 je Pučnik postal voditelj Demosa in ga 1990 popeljal na prve svobodne volitve. Žal ne bomo nikoli zvedeli, kaj si je mislil o tem, da je Demos s katerim se je tako zelo identificiral, pokopal ravno njegov strankarski naslednik g. Abramba.

Spominjam se, da je v začetku devetdesetih Pučnik igral vlogo “užaljene Mete”, saj nikakor ni in ni mogel sprejeti dejstva, da ga je Kučan premagal na volitvah. Kučan naj bi takrat obrnil vse medije sebi v korist in Slovence zmanipuliral, je pravil in opravičeval svoj neuspeh. V intervjujih je bil vedno zajedljiv, mračno razpoložen in pesimističen, ker nas kljub osamosvojitvi, spet vodijo ti grozni komunisti. Kot da bo zato jutri konec sveta. Kot vidimo pa Slovenija še vedno stoji. Verjetno je bil prepričan, da je edino on prava, logična izbira. Pričakoval je, da bodo vsi Slovenci z njim podoživljali osebne krivice, ki mu jih je povzročila bivša država zaradi njegovega delovanja proti njej. Želel si je vloge slovenskega Havla, torej velikega pogrebnika (bivših slovenskih) komunistov in skupne države, vendar mu to ni bilo usojeno. Kljub vsemu mu je Kučan nekoč celo hotel podelil državno odlikovanje, a ga je, verjetno iz samega sovraštva, zavrnil. Dobil ga je šele posthumno. Strahu, da bi ga tokrat zavrnil, ni bilo več. Na veliko je opozarjal na povojne poboje, poveličeval domobranstvo in je komuniste skoraj nevrotično videl povsod. Klasika. Diskurz, ki je viden v vsaki vaški gostilni po končani nedeljski maši.

Osebno mi ljudje, ki ne morejo sprejeti lastnega poraza in so zato jezni na ves svet, pač ne zbujajo nekega velikega spoštovanja. Verjetno bo poimenovanj po njemu še več. Postaja neke vrste moda v tem vse bolj obveznem udejstvovanju v nacionalni ideji slovenstva, ki vidi v njem eno izmed ikon. Prav, legitimno, samo naj mi nikar s tem ne vsiljujejo njegove “veličine” in ukinejo pravico do tehtanja koliko je pomemben in koliko ne. Do takrat mi bo pravzaprav vseeno.

Letališče Jožeta Pučnika bom imenoval bivše letališče Brnik.

Advertisements

junij 8, 2007 - Posted by | Slovenija

37 komentarjev »

  1. Koliko si bil star leta 1990?

    Komentar od Name (required) | junij 8, 2007 | Odgovori

  2. 17 let.

    Komentar od ateistek | junij 8, 2007 | Odgovori

  3. Tvoja interpretacija zgodovine se bere, kot bi jo napisal otrok, ki je dogodke opazoval skozi ograjo stajice, nad katero je bila obešena rdeča zvezda. 🙂

    Komentar od Name (required) | junij 8, 2007 | Odgovori

  4. 17? Super, vrstnik, torej. Ampak ta leta so v debati s črnim polom Slovenije odločno premalo. “Kaj pa ti, mulc, veš o našem trpljenju pod komunističnim škornjem?”
    No, ti anonimec zgoraj, ki te starost leta 1990. tako grozno zanima, ti lahko odgovorim jaz? Dovolj, da sem šel leto prej v park Zvezda, leto pozneje pa na razglasitev samostojne Slovenije pred parlament in naslednji dan pred svojo gimnazijo, ki je stala nasproti vojašnice JLA. Dovolj, da na prvih volitvah v Sloveniji nisem volil Pučnika.
    Mimogrede, dovolj, da se še spomnim “Odbora za varstvo človekovih pravic” in znam poiskati njegove člane na netu: http://sl.wikipedia.org/wiki/Odbor_za_varstvo_%C4%8Dlovekovih_pravic.
    Zdaj se pa vprašaj, koliko članov je danes za Letališče Jožeta Pučnika 😉

    Komentar od Malo srečen | junij 8, 2007 | Odgovori

  5. Name,
    Ravno to, da sem bil takrat 17 let pomeni, da znam bolje presoditi, saj sem bil kot nepopisan list. Pučnik se mi je zdel kot “hud stric”, ki kar naprej nekaj teži in grdo gleda in tega občutka mi ne moreš spremeniti. Takrat se mi ni niti sanjalo kaj je to komunizem, rdeča zastava in podobna sranja, vem pa, da smo dobro živeli. In to je tisto kar šteje. Zame. Če pa je ta komunizem toliko groznega prinesel Pučniku, je to njegova življenska zgodba. To so njegove stvari s katerimi mi ni potrebno sočustvovati in ga zato kovati med zvezde, ker je pač nekdo tako rekel. Nikoli ne bom pristal na tako vsiljeno “zvezdništvo”. Naj bodo tvoji heroji res samo tvoji.

    Komentar od ateistek | junij 8, 2007 | Odgovori

  6. Malo srečen,
    ja, revčki so vsi po vrsti tako zelo trpeli pod komunističnim škornjem a večina jih je skoraj zastonj dobila stanovanja, zastonj so se izšolali in si pridobili diplome, danes pa ta čas prikazujejo kot, da so tako grozno trpeli in iz sebe delajo žrtve. Prav smilijo se mi kako so trpeli medtem, ko naša generacija uživa v pravi demokraciji turbokapitalizma.

    Komentar od ateistek | junij 8, 2007 | Odgovori

  7. Če bi imel ćarobno paličico, bi te prestavil v leto 1985 in za vedno pustil tam. 🙂

    Komentar od Name (required) | junij 8, 2007 | Odgovori

  8. Ne, raje me prestavi v šestdeseta leta. Takoj grem:)

    Komentar od ateistek | junij 8, 2007 | Odgovori

  9. Dogovorjeno, samo na osebni izkaznici ti bo pisalo ime Jože Pučnik. 🙂

    Marš, rdečkar, nisi vreden, da bi živel v svobodi in demokraciji!

    Komentar od Name (required) | junij 8, 2007 | Odgovori

  10. No, ta zadnji prispevek Name-ja sem objavil (drugače sem takih izpadov na svojem blogu vajen a jih cenzuriram, ker so pač smeti), da se vidi kultura ljudi, ki se sicer imajo za demokrate. Seveda samo pri sebi.

    Komentar od ateistek | junij 8, 2007 | Odgovori

  11. France Bernik je za Odmeve lepo povedal, da je opredeljevanje za ali proti Pučniku ponavljanje opredeljevanja za ali proti samostojni in demokratični Sloveniji. Pučnik pooseblja osamosvojitev, on je bil tisti, ki je vlekel voz naprej, ko so ostali klecali ob polenih, ki so z leve letela pod noge osamosvajanju.

    Zahojeni levičarji ne razumete, da vam je vlada vrgla kost, nastavila past, da bi se znova izdali in pokazali svoj pravi protiosamosvojitveni in protidemokratični obraz.

    Komentar od Name (required) | junij 8, 2007 | Odgovori

  12. A Bernik je rekel? Ja, in kaj zdaj? Ne smem misliti po svoje?

    Biti za samostojno Slovenijo ali biti za Jugoslavijo, je bila takrat stvar demokratične izbire. Osebno bi takrat, če bi imel možnost obkrožil PROTI in me zato ne bi bilo niti najmanj sram. Za vse bi bilo bolje, več sto tisoč življenj, ki jih je pobralo primitivno divjaštvo versko fanatičnih in nacionalističnih hord, bi bilo ohranjenih in bili bi že zdavnaj v EU (če pogledaš kdo vse je danes notri, je vse jasno) z občutno boljšimi pogajalskimi izhodišči saj bi šlo za več kot 20 milijonsko državo. Tako pa bomo čez toliko in toliko let v EU spet v podobnem sistemu z državami, ki so bile nekoč republike bivše skupne države. Ironija!

    Boš tokrat mirno prenesel mojo pravico do izbire ali me boš spet v “demokratičnem, osamosvojitvenem duhu” maršnil?

    Komentar od ateistek | junij 8, 2007 | Odgovori

  13. “France Bernik je za Odmeve lepo povedal, da je opredeljevanje za ali proti Pučniku ponavljanje opredeljevanja za ali proti samostojni in demokratični Sloveniji.”

    A tako gre to zdaj? Kdor ni z nami je proti nam? Lepo je vedeti, kakšni so ti naši “novi demokrati”. Isti ko komunisti! France Bernik je lahko kar tiho – pa ne le zaradi kolaboracije.

    Kdor ni izgubil zgodovinskega spomina, ve, da je Pučnik (žal) vedno pušnil na volitvah. Še več, potem je bil tako zagrenjen in jezen, kot da bi mu bilo žal, da jih sploh imamo, demokratične volitve namreč. In ja, njegov protikandidat Milan Kučan, ki je zmagal, je imel podporo ljudstva z razlogom. Če bi bil proti osamosvojitvi, kot sedaj tupi JJ, ki računa s tem, da je ljudstvo izgubilo spomin, mu ne bi nikoli uspelo.

    Komentar od mih | junij 9, 2007 | Odgovori

  14. V Mladini v Rolanju po sceni: September 2007, vremenska napoved na Val-u 202: Ljubljana oblačno 22C, Jože Pučnik oblačno 19C, Lisca…
    Jože Pučnik zaradi megle zaprt…

    Ha, ha, ha… 🙂

    Komentar od foka | junij 11, 2007 | Odgovori

  15. Temu se lahko smeji samo tipično slovenceljsko brezupno zaplankana oseba, ki je v življenju videla bolj malo mednarodnih letališč.

    John F. Kennedy International Airport – New York City, New York
    George Bush Intercontinental Airport – Houston, Texas
    Logan International – Boston, Massachusetts
    Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport – Atlanta, Georgia
    Washington Dulles International Airport – Washington, D.C.
    O’Hare International Airport – Chicago, Illinois
    Antonio B. Won Pat International Airport – Guam
    LaGuardia Airport – New York City, New York
    you name it …

    Vsa letališča zgoraj se imenujejo po nekom, če ste sposobni opazili priimke v uradnih imenih letališč.

    Komentar od Name (required) | junij 11, 2007 | Odgovori

  16. Ja, in? Če se drugje (predvsem v tvojih ZDA) imenuje po ljudeh, to še ne pomeni, da se mora tudi pri nas..Papagaj!

    Komentar od ateistek | junij 12, 2007 | Odgovori

  17. Moje “humble” mnenje: če že letališče po kom poimenovati – potem po Hermanu Potočniku – Noordnungu. Le-ta ima vsaj malo veze z leališčem (vsaj malo)…

    Tja, mogoče bomo pa mariborčani bolj “cool” in bomo mariborsko letališče poimenovali po njem… 🙂

    Komentar od Tinta | junij 12, 2007 | Odgovori

  18. Eh, anonimni, ki zmoreš misliti le črno belo (in očitno še rdeče 🙂 ), preberi si, da tisti, ki smo proti poimenovanju letališča Brnik v letališče Jožeta Pučnika, nismo nujno rdečkarji, zaplankani, letal-boječi, prizemljeni in Sloveniji nikoli “odtujeni”… in kar jih je še tvojih črno-žolčnih izbruhkov po tem, mojem, sestrinem in morda še kakšnem blogu.

    Pa tudi, tisti, ki J.Pučniku ne pripisujemo nobene posebne osamosvojitvene vloge in/ali časti, ki naj bi iz tega izvirala, imamo pač svoje mnenje in svoj pogled na slovensko osamosvojitev, preteklost in prihodnost in zanj ne potrebujemo nobenih citatkov, da bi bilo mnenje kaj bolj pravo ali celo resnično.

    Komentar od PF | junij 12, 2007 | Odgovori

  19. jah če je poimenovano letališče po bushu potem je lahko res po vsakem idiotu tako da js predlagam da se preimenuje v pač tvoje ime 😉 drgače pa sm za ime Edvard Rusjan, če že mora biti kaj

    Komentar od slash | junij 12, 2007 | Odgovori

  20. Tole o poimenovanju letališča je pa eno težko s… Kot, da ne bi imeli česa drugega za počet. Zdele gledam dnevnik in take buče klatijo, da je groza. lep večer!!!

    Komentar od murena | junij 12, 2007 | Odgovori

  21. Pozdravljeni!
    Ne morem mimo tega, brez da napišem en komentar.
    Tito!
    ali veste, da je dal Tito, brez sodnih procesov po vojni pobiti blizu 100.000 ljudi.
    ali veste, da je dal ustanoviti Goli otok? (politični zapor na katerem so pobijali use nasproti misleče – ali si predstavljate, da bi Janša spravil v zapor Kučana, Drnovška, Ropa, Kacina, Pahorja, Širco, Cvikla…
    ali veste, da so po razpadu SFRJ skoraj vse obrti, industrije, trgovci itd. pogorele? (saj ni bilo več neomejenih miljard pomoči od države za podjetje, ki so proizvajala nekonkurenčne izdelke na trgu (katere so hoteli izvažati pa jih nihče ni kupoval ker so bile totalno zanič! – če si kupil npr. ducatia nisi smel uporabljati Jugoslovanskega olja ker ti je drugače zaribal – verjemite saj sem tekmoval z motorjem)
    ali veste, da še vedno nismo odplačali dolga SFRJ, ki si ga je naš “dobri” Tito najemal od drugih držav
    (hm še vedno ni komu jasno zakaj je bilo vse zastonj? stanovanja, zobar, zavarovanja…), katerega je le del podedovala Slovenija po odcepitvi od SRFJ.
    ali veste, da je bil cilj Jugoslavije ustvariti državo z eno samo narodnostjo in to Srbi? (prosim ne očitajte, da sem nestrpen do drugih narodov, ampak tako pač ne gre, da si boš prisvajal zemljo oz državo na tak zahrbten način) naj dodam še to, da so bili Srbi naseljeni po vsej Jugoslaviji ostali narodi pa so ostali nepreseljeni… iz tega vidimo, da je šlo za načrtno poseljevanje Srbov.
    ali veste, da so ulice, trgi… ,ki nosijo imena Kocbeka, Kardelja, Tita itd. v večini mest nastala prisilno, tako da so izpodrninila prvotna imena….. (kaj bi se zgodilo v današnjih dneh npr. prešernov trg -> trg Antona Ropa, Dunajska cesta -> Peterletova ulica, Cankarjev dom -> Plemeniti dom, Gruberjevo nabrežje -> Pahorjevo nabrežje….) Pa se vprašajmo še to: nekaterim državljanom Slovenije še vedno ni jasno, da njihovi trgi, ulice in podobno nosijo imena ljudi, ki so se borili proti Sloveniji in zavirali osamosvojitev, ter pobijali in zapirali vse, ki so se za to borili. Tako je po mojem mnenju povsem isto oz manj hudo, da bi na primer Titov trg v Kopru, preimenovali v trg Silva Pluta (razlika je samo v tem, da je Plut pobil recimo 990.000 ljudi manj)
    Dodal bi še to, da okoli sebe videvam mlade, ki se sprehajajo z oblačili na katerih imajo natisnjene različne voditelje kot so: Tito, Lenin, Stalin, Che Guevara…
    Pa ali se zavedajo, da imajo na majicah najhujše morilce naše civilizacije?
    Dajmo si natisniti majice s podobami Silva Pluta, Metoda Trobeca… pa bo cela žurka! Ampak ne! Kaj govorim to so morilci…. okutni morilci! Da, da. Prvi je ubil 3 drugi pa 6 ljudi. Groza kako sem sploh pomislil na kaj takega.
    Tako bo to smo nekaj stvari za premislek o “našem dobrem” Titu.
    Tako pojdimo naprej na “našega dobrega” Milana Kučana.
    po mnenju Tita je bil takrat Kučan eden izmed najobetavnejpih komunistov (super to bo Tito 2)
    postal je predsednik Zveze komunistov Slovenije (dobro mu gre kajne)
    izražal je svoje mnenje na način, da je socializem najboljši in zaviral nastajanje vsake domekratične ideje (dobro ga je naučil Tito)
    Najhujše je pa še to, da je nasprotoval osamosvojitvi Slovenije do takrat ko je spregledal da je ne more ustaviti, nato se je Kučan….. PUF!!! spremenil! In ko mu sedaj to očitajo in citirajo njegove stavke se spreneveda. Ampak dragi kučan vse je posneto, dokumentirano in spravljeno…… kam pa? In ali so kakšni podatki, ki bi omadeževali Kučana in ostale takratne komuniste shranjeni še kje? SOVA???? – razvoj SOVE -> PIF (proti imperialistična fronta – anglija, francija, amerika), OF (osvobodilan fronta), VOS (varnostno obveščevalna služba), UDBA (uprava državne varnosti – politična policija – veliko dobrega je slišati o njej kajne?), SOVA (slovenska obveščevalna varnostna služba)
    Toliko o Kučanu.
    Ne me prosim posiljevat s tem, da na podlagi tega, lahko sklepaš vse dobro o Titu in Kučanu.

    Sedaj pa še moje mnenje o letališču brnik. Repliko bi dal na nekoga zgoraj ki pravi, da če se drugod zakaj naj bi se še pri nas. Poglej… Smo civilizacija oz naše razmišljanje je tako, da se nekaterih, ki so za npr. kaj dobrega zasluženi, radi spominjamo in zato imamo spomenike. Ja? No imamo pa tudi druge stvari, ki jih uporabljamo skoraj vsak dan. No?….. bravo ulice, trge, stavbe itd. Tako imamo v Sloveniji pretežno ulice in trge, poimenovane po naših herojih in ostalih, ki si to zaslužijo. Ja? Lepo ane?
    Lepo je, da smo ponosni na našo državo in da ta ponos pokažemo, tudi na način kot je poimenovanje stavb npr.
    Cankarjev dom, šola Franceta Bevka…
    In glej ga zlomka tukaj nekje pa je tudi naše letališče.
    Letališče Jožeta Pučnika.
    Jože Pučnik je bil velik mož, odličen demokrat in brez njega bi bili sedaj nekje na nivoju najslabše razvitih držav, brez demokracije, z močnim zatiranjem prebivalstva in brez svobode govora.

    Kapo dol vsem, ki spoštujete našega heroja Jožeta Pučnika!

    Komentar od mur | junij 13, 2007 | Odgovori

  22. ali veste, da je dal Tito, brez sodnih procesov po vojni pobiti blizu 100.000 ljudi.—br />

    Podobno so naredili tudi drugi zavezniki, ki so v (pre)temeljitem osvobajanju pobili na stotine tisočev ljudi, civilistov…Zmagovalcu je pač dovoljeno veliko, čeprav tega ne podpiram..

    ———ali veste, da je dal ustanoviti Goli otok? (politični zapor na katerem so pobijali use nasproti misleče – ali si predstavljate, da bi Janša spravil v zapor Kučana, Drnovška, Ropa, Kacina, Pahorja, Širco, Cvikla…———-

    Seveda si tega ne predstavljam, saj so zdaj drugi časi. To so popolnoma neumne primerjave. Če pa bi bili časi enaki kot takrat, bi bil Janša verjetno prvi, ki bi to ustanovil…Potencialni morilci so vedno med nami, le priložnosti nimajo..

    —-ali veste, da so po razpadu SFRJ skoraj vse obrti, industrije, trgovci itd. pogorele?—–

    Zakaj pa potem razpad? Bolje bi bilo, če bi energijo usmerjali v krotenje vse bolj naraščajočega nacionalizma, ki je povzročil razpad in smrt stotinam tisočev..

    ——ali veste, da še vedno nismo odplačali dolga SFRJ, ki si ga je naš “dobri” Tito najemal od drugih držav—–

    No, vemo tudi to, da so dolgovi, ki so jih ex.republike ustvarile po razpadu, zrasli, recimo na Hrvaškem, več kot je bil celotni dolg Jugoslavije…Mogoče je tudi v Sloveniji že podobna slika..

    ——-(hm še vedno ni komu jasno zakaj je bilo vse zastonj? stanovanja, zobar, zavarovanja…),—–

    Danes so zadolževanja še večja, pa ni zato nič zastonj.

    —–ali veste, da je bil cilj Jugoslavije ustvariti državo z eno samo narodnostjo in to Srbi?—-

    To pa so velike oči strahu. Saj ni čudno, da je Jugoslavija ob takih strahovih razpadla. Res je, da so imeli nekateri srbski intelektualci svoje plane z Jugoslavijo. Vendar so to bile sprva neumnosti, ki jih ni nihče resno jemal, sploh v času, ko so se dogovarjali v kakšni obliki bi bila Jugoslavija na novo definirana. In Srbi so bili takrat pripravljeni veliko popustiti. Ko pa se je začela vojna, so se Srbi začeli zatekati tudi k takim skrajnostim, ki jih omenjaš. Vendar, naj te potolažim, s Slovenci niso imeli nekih posebnih načrtvo, kar dokazuje tudi dolgost “osamosvojitvene vojne”.

    ——-naj dodam še to, da so bili Srbi naseljeni po vsej Jugoslaviji ostali narodi pa so ostali nepreseljeni… iz tega vidimo, da je šlo za načrtno poseljevanje Srbov.—-–

    Zanimivo. Očitno je ta načrt obstajal celo v časih Turkov, ko so se srbi, po tvojem, preroško selili na prostore današnje Hrvaške, v Krajino in tudi k nam v Belo krajino, saj so vedeli, da bo tukaj nekoč Jugoslavija:)) Saj nisi resen…

    ————ali veste, da so ulice, trgi… ,ki nosijo imena Kocbeka, Kardelja, Tita itd. v večini mest nastala prisilno, tako da so izpodrninila prvotna imena…..——–

    Logično! Prišli so novi časi in novi junaki. Tako kot danes.

    ———–Pa se vprašajmo še to: nekaterim državljanom Slovenije še vedno ni jasno, da njihovi trgi, ulice in podobno nosijo imena ljudi, ki so se borili proti Sloveniji in zavirali osamosvojitev, ter pobijali in zapirali vse, ki so se za to borili.——

    Seveda so jih lovili, saj so delovali proti takratni državi, ki so jo vsi smatrali za legitimno. Prav nobena država na tem svetu ni navdušena nad tem ,da se nekdo zavzema za njen razpad…Vsaka ima pač svoje metode, kako obračuna s takimi ljudmi…

    ———Dodal bi še to, da okoli sebe videvam mlade, ki se sprehajajo z oblačili na katerih imajo natisnjene različne voditelje kot so: Tito, Lenin, Stalin, Che GuevaraPa ali se zavedajo, da imajo na majicah najhujše morilce naše civilizacije?——–

    No, osebno ne bi nikoli nosil majice Stalina, vse ostalo pa je zelo diskutabilno. Če jih hočeš videti kot morilce jih pač boš. Če nam danes vsiljujejo resnico, da Janša kot obrambni minister ni vedel, da se je zgodila trgovina z orožjem, potem lahko tudi verjamem, da Tito ni vedel za Goli otok oz. kaj se tam dogaja..

    ——–po mnenju Tita je bil takrat Kučan eden izmed najobetavnejpih komunistov (super to bo Tito 2)br />
    postal je predsednik Zveze komunistov Slovenije (dobro mu gre kajne)———

    Vsekakor bolje kot je šlo Janši, ki je bil tudi njihov član, ki pa je vse skupaj kompenziral z željami po vladanju v zvezi socialistične mladine..Meni se tvoj očitek ne zdi prav nič sporen. Preteklost Slovenije je pač komunistična, kar pa ne pomeni, da so bili vsi, ki so bili komunisti zločinci. Taka logika se danes vsiljuje na Poljskem in tudi ti nam jo vsiljuješ.

    ———Najhujše je pa še to, da je nasprotoval osamosvojitvi Slovenije do takrat ko je spregledal da je ne more ustaviti, nato se je Kučan….. PUF!!! spremenil!——–/>

    Zakaj pa ne? Legitimno je, da je bil proti osamosvajanju Slovenije. Če je kasneje spremenil ploščo, je to naredil zaradi svoje politične kariere. Jaz bi storil enak, oportuni manever. Pričakovati v politiki neoportunost, je velik idealizem. Sicer pa, si bil zraven, ko je bil Kučan na plebisciti da bi lahko videl kaj je obkrožil?

    —–Kapo dol vsem, ki spoštujete našega heroja Jožeta Pučnika!—–br />

    No, jaz ga ne spoštujem in mi ne pomeni prav nič. Za zdaj gre še za legitimno stališče. Upam, da v Sloveniji ne bomo sprejeli diktatorski zakon, kot smo ga za očitani vojni zločin na Holmcu med osamosvojitveno “vojno”, ki prepoveduje misliti drugače in to tudi javno povedati, za kar predpisuje celo sankcije. Nezaslišano!

    Komentar od ateistek | junij 13, 2007 | Odgovori

  23. Spoštovani gospod Tito 3!
    –ali veste, da je dal Tito, brez sodnih procesov po vojni pobiti blizu 100.000 ljudi.—br />
    Podobno so naredili tudi drugi zavezniki, ki so v (pre)temeljitem osvobajanju pobili na stotine tisočev ljudi, civilistov…Zmagovalcu je pač dovoljeno veliko, čeprav tega ne podpiram..

    Tvoj prvi stavek je čista neumnost…. Zakaj? Ker hočes nekaj komentirati, čes da saj so tudi drugi bla bla…. (če bodo drugi skočili čez most, boš pa še ti?) Kar so drugi ni niti najmanj pomembno. Pomembno je ali je gospod Tito ravnal sporno ali ne. In lepo da se na koncu strinjaš z mano, hkrati pa upam, Tita obsojaš, krivde GROZNEGA zločina.

    ———ali veste, da je dal ustanoviti Goli otok? (politični zapor na katerem so pobijali use nasproti misleče – ali si predstavljate, da bi Janša spravil v zapor Kučana, Drnovška, Ropa, Kacina, Pahorja, Širco, Cvikla…———-
    Seveda si tega ne predstavljam, saj so zdaj drugi časi. To so popolnoma neumne primerjave. Če pa bi bili časi enaki kot takrat, bi bil Janša verjetno prvi, ki bi to ustanovil…Potencialni morilci so vedno med nami, le priložnosti nimajo..

    Poglej. V takratnih časih ni obstajala samo Jugoslavija dragi moj Tito 3. In v drugih državah se v TAKRATNEM času, političnih nasprotnikov niso znebili ampak so z njimi mogoče sodelovali, jih poslušali….(samo diktatorji ipd. so največkart menenja, da so vsevedi in jim ne bo nihče solil pameti, kaj šele, da bi prisluhnili nekomu, ki jih svari, da napak ravnajo) Si že slišal za demokracijo?

    —-ali veste, da so po razpadu SFRJ skoraj vse obrti, industrije, trgovci itd. pogorele?—–
    Zakaj pa potem razpad? Bolje bi bilo, če bi energijo usmerjali v krotenje vse bolj naraščajočega nacionalizma, ki je povzročil razpad in smrt stotinam tisočev…

    Ta je pa dobra. Razpad je prišel sam od sebe! kajti, z vladanjem kot ga je ponujal Tito in z tržnim gospodarstvom, ki ga je imela Jugoslavija, stvar še zdaleč ne bi obstajla večno.

    ——ali veste, da še vedno nismo odplačali dolga SFRJ, ki si ga je naš “dobri” Tito najemal od drugih držav—–
    No, vemo tudi to, da so dolgovi, ki so jih ex.republike ustvarile po razpadu, zrasli, recimo na Hrvaškem, več kot je bil celotni dolg Jugoslavije…Mogoče je tudi v Sloveniji že podobna slika..

    Poglej, dolg Slovenije se zelo uspešno odplačuje kot prvič, kot drugič pa ali ni logično, da če Tito ne bi najemal dolgov, le teh sedaj ne bi odplačevali? (Vse dni si doma in prelagaš omaro levo ,desno, levo…. Potem greš na banko po kredit in odpotuješ na Havaje in tam 10 let uživaš, nakar umreš in tvoja žena podeduje dolg. Precej logično je, da če bi prej prislužil denar, ne bi vzel kredita in če ne bi vzel kredita tudi tvoja žena, sedaj ne bi imela dolga. Hmm?

    ——-(hm še vedno ni komu jasno zakaj je bilo vse zastonj? stanovanja, zobar, zavarovanja…),—–
    Danes so zadolževanja še večja, pa ni zato nič zastonj.

    Poglej če se ti zadolžuješ potem kar. Jaz se ne in tudi država v kateri živim se ne hvala sedajšnim oblastem da imamo manj nezaposlenih (4 odstotke), naši samostonji podjetniki so uspešni naše gospodarske družbe pa imajo kar 41 odstotkov dobička…. (vse je zelo negativno da, da) In ni zastonj šola, srednja šola, univerza, ceste, parki…. vraga res ni nič zastonj!

    —–ali veste, da je bil cilj Jugoslavije ustvariti državo z eno samo narodnostjo in to Srbi?—-
    To pa so velike oči strahu. Saj ni čudno, da je Jugoslavija ob takih strahovih razpadla. Res je, da so imeli nekateri srbski intelektualci svoje plane z Jugoslavijo. Vendar so to bile sprva neumnosti, ki jih ni nihče resno jemal, sploh v času, ko so se dogovarjali v kakšni obliki bi bila Jugoslavija na novo definirana. In Srbi so bili takrat pripravljeni veliko popustiti. Ko pa se je začela vojna, so se Srbi začeli zatekati tudi k takim skrajnostim, ki jih omenjaš. Vendar, naj te potolažim, s Slovenci niso imeli nekih posebnih načrtvo, kar dokazuje tudi dolgost “osamosvojitvene vojne”.

    Joj, joj, joj. Iz levega v desnega si takrat plaval, ne pa da si vedel kaj se takrat v ozadju Jugoslavije dogaja. Poglej zakaj si mečeš pesek v oči? Si takrat vedel za povojne poboje? Za goli otok takšen kot je res bil? Za dolgove? Za krotenje svobode govora? Za udbo? Za uspešnost Jugoslovanskih izdelkov? Za tehnološko razvitost, ki ji ni bilo para?……Če so imeli v načrt potem so to izvajali in ni bilo še izvedeno. Tako je del načrta za Kosovo skoraj uspel, tudi Hrvati so imeli velike probleme. Pri nas se je stvar ravno tako odvijala, nastajala so mesta in vasi z izključno srbsko populacijo. Slovenija bi tako tudi nekoč prišla na vrsto, a je SFRJ prehitela Titova smrt.

    ——-naj dodam še to, da so bili Srbi naseljeni po vsej Jugoslaviji ostali narodi pa so ostali nepreseljeni… iz tega vidimo, da je šlo za načrtno poseljevanje Srbov.—–
    Zanimivo. Očitno je ta načrt obstajal celo v časih Turkov, ko so se srbi, po tvojem, preroško selili na prostore današnje Hrvaške, v Krajino in tudi k nam v Belo krajino, saj so vedeli, da bo tukaj nekoč Jugoslavija:)) Saj nisi resen…

    Da res je zanimivo tvoje razmišljanje. Si razmislil o tem, da bi to objavil?

    ————ali veste, da so ulice, trgi… ,ki nosijo imena Kocbeka, Kardelja, Tita itd. v večini mest nastala prisilno, tako da so izpodrninila prvotna imena…..——–
    Logično! Prišli so novi časi in novi junaki. Tako kot danes.

    Logično? Zakaj pa potem ni logično Letališče Jožeta Pučnika? In tvoji nekdanji junaki so? Kardelj je pisal Kidriču:”Pospešite z ubijanjem nasprotnikov komunizma.”. Že večkrat omenjeni Tito. (dobre si zbral!)

    ———–Pa se vprašajmo še to: nekaterim državljanom Slovenije še vedno ni jasno, da njihovi trgi, ulice in podobno nosijo imena ljudi, ki so se borili proti Sloveniji in zavirali osamosvojitev, ter pobijali in zapirali vse, ki so se za to borili.——
    Seveda so jih lovili, saj so delovali proti takratni državi, ki so jo vsi smatrali za legitimno. Prav nobena država na tem svetu ni navdušena nad tem ,da se nekdo zavzema za njen razpad…Vsaka ima pač svoje metode, kako obračuna s takimi ljudmi…

    Delovanje, ki ga omenjaš je bil samo dar govora in pisanja, da ne bo pomote. Pa kdaj boš ti človek zastopil, da mora obstajati svoboda govora?! Ti bi prišel na oblast in vsakega, ki bi ti nasprotoval bi “odstranil” kajne? (bravo Tito 3) Metode…. Ubijanje.. Bravo!

    ———Dodal bi še to, da okoli sebe videvam mlade, ki se sprehajajo z oblačili na katerih imajo natisnjene različne voditelje kot so: Tito, Lenin, Stalin, Che Guevara… Pa ali se zavedajo, da imajo na majicah najhujše morilce naše civilizacije?——–
    No, osebno ne bi nikoli nosil majice Stalina, vse ostalo pa je zelo diskutabilno. Če jih hočeš videti kot morilce jih pač boš. Če nam danes vsiljujejo resnico, da Janša kot obrambni minister ni vedel, da se je zgodila trgovina z orožjem, potem lahko tudi verjamem, da Tito ni vedel za Goli otok oz. kaj se tam dogaja..

    Diskutabilno… No sklepam, da si svoje življenje posvetil posebni športni tehniki, kako čim bolje vreči pesek sebi v oči. A si se mogoče kdaj zmotil in prebral kakšno knjigo, ki ni pravljica za lahko noč? In ali ti doma televizija lovi smo POPTV. Priporočil bi ti, da si stvari pogledaš iz več zornih kotov nato pa izdelaš neko svoje mnenje, ki PAZI lahko tudi odstopa od večine.

    ——–po mnenju Tita je bil takrat Kučan eden izmed najobetavnejpih komunistov (super to bo Tito 2)br />
    postal je predsednik Zveze komunistov Slovenije (dobro mu gre kajne)———
    Vsekakor bolje kot je šlo Janši, ki je bil tudi njihov član, ki pa je vse skupaj kompenziral z željami po vladanju v zvezi socialistične mladine..Meni se tvoj očitek ne zdi prav nič sporen. Preteklost Slovenije je pač komunistična, kar pa ne pomeni, da so bili vsi, ki so bili komunisti zločinci. Taka logika se danes vsiljuje na Poljskem in tudi ti nam jo vsiljuješ.

    Ali bi si ti štel v čast, da bi ti Tito osebno povedal kako dobro napreduješ in mu slediš? Dragi moj to kar sem napisal je moj komentar, če ga nočeš zakaj imaš potem blog na katerega lahko pišem?

    ———Najhujše je pa še to, da je nasprotoval osamosvojitvi Slovenije do takrat ko je spregledal da je ne more ustaviti, nato se je Kučan….. PUF!!! spremenil!——–/>
    Zakaj pa ne? Legitimno je, da je bil proti osamosvajanju Slovenije. Če je kasneje spremenil ploščo, je to naredil zaradi svoje politične kariere. Jaz bi storil enak, oportuni manever. Pričakovati v politiki neoportunost, je velik idealizem. Sicer pa, si bil zraven, ko je bil Kučan na plebisciti da bi lahko videl kaj je obkrožil?

    Poglej vse lepo in prav, da je obkrožil kar je želel. Se strinjam. To je povsem razumljivo, saj so volitve demokratične! Druga stvar, pa se skriva v človeški mislenosti. Saj je komunizem, kot smo ga bili vajeni v SFRJ vseboval še mnogo več. Korupcija, uboji, izgnanstva, zapor, manipuliranje, prikrivanje… Človek, ki se vsega tega poslužuje, se težko tega kar na lepem otrese. (Kaj je rdeče, trdo in ne pade daleč od drevesa……………komunist)
    Pa recimo, da je to uspelo “supermanu” Kučanu. Ampak vest mi ne da miru, ZAKAJ, tega ne prizna? Ali ima mogoče to ozadje tudi temno stran?

    —–Kapo dol vsem, ki spoštujete našega heroja Jožeta Pučnika!—–br />
    No, jaz ga ne spoštujem in mi ne pomeni prav nič. Za zdaj gre še za legitimno stališče. Upam, da v Sloveniji ne bomo sprejeli diktatorski zakon, kot smo ga za očitani vojni zločin na Holmcu med osamosvojitveno “vojno”, ki prepoveduje misliti drugače in to tudi javno povedati, za kar predpisuje celo sankcije. Nezaslišano!

    Ponovno se strinjam s teboj, tudi meni to ni prav in to obsojam. Verjetno si se zdaj začudil. Sem pač liberalec, in na stvar gledam objektivno. Samo v poduk naj ti dam, (ker sem prepričan, da ne veš) da LDS in drugi slovenski “liberalci” še zdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleč niso niti približek liberalnemu mišljenju in ga samo onečaščajo. (v Sloveniji nikoli ni bilo pravih liberalcev).

    Proti Pučniku pa nikar ne ponavljaj, že 100 slišanih besed, televizijskega novinarja pri katerih te zadnjična odprtina niti ne peče več, saj je navajena vsega že od otroških let, ko si z veselim srcem in titovko na glavi, pozdravljav tvojega večnega heroja tovariša Tita!

    Komentar od mur | junij 13, 2007 | Odgovori

  24. Zate nisem Tito ampak ateistek. Upam, da ne misliš,da me s tem kakorkoli žališ.
    Seveda se strinjam s teboj, da so komunisti zagrešili zločin. Vendar je potrebno ob tem dodati, da si, gledano skozi zgodovino, zmagovalec pač lahko vedno privošči več. Uporabljanje današnje logike, da obdolženec ni kriv, dokler se mu krivde ne dokaže, pač v tistih povojnih časih ni mogla obveljati. Ljudje so bili polni sovraštva, želja po maščevanju, država je bila razrušena in brez pravih mehanizmov..Skratka, popoln kaos. In v takih razmerah se ponavadi najprej pojavijo najbolj nizkotne človeške lastnosti. Vsi tisti, ki so bežali pred zmagovalci, so dobro vedeli zakaj bežijo. Če bi bila partija tako grozna, kot se jo danes predstavlja, bi morali pred njo bežati prav vsi Slovenci.
    Značilnost komunističnih držav, sploh Stalinove Sovjetske zveze je bila, da se je režim praviloma izživljal nad lastnimi prebivalci. Za ZDA in marsikatero zahodno državo, ki jo tretiramo kot demokratično pa velja, da s kolonializiranjem oz. nepravičnim izčrpavanjem resursov, tako človeških kot materialnih, počnejo izživljanja nad drugimi narodi. Tako se recimo danes, po perverznih republikanskih interpretacijah, suverenost ZDA brani v Iraku.
    Jugoslavija je bila veliko bolj demokratična kot recimo druge države komunističnega bloka, kjer ljudem celo niso pustili iz države. Glede na to, kako kruto je razpadla in za kakšno ceno človeških življenj, se niti ne čudim zakaj so tako obračunavali z njenimi rušitelji. Bolje izgnati ali zapreti nekaj Pučnikov, Miloševičev, Tuđmanov in podobnih nacionalističnih ikon (da ne bo pomote, primerjam zgolj njihova predajanja nacionalističnim oz. kolektivno egoističnim stališčem in nič več),kot jim pustiti da širijo strupen nacionalizem, ki je v končni fazi, pomešan z versko ideologijo, prinesel smrt stotinam tisočev ljudi. Vendar po Titovi smrti v Jugoslaviji preprosto ni bilo več človeka, ki bi si to sploh želel. In potem rečejo, da je Jugoslavija razpadla zaradi same sebe. Razpadla je zaradi nacionalizma oz. egoizma njenih sestavnih delov. Namesto, da bi se transformirala v sodobno socialno demokracijo s svobodnimi volitvami, kjer bi, podobno kot v EU, kreirali parlament, so se šli nacionalističnega blodnjaka in klanja. Kdorkoli podpira ljudi, ki so z nacionalizmom rušili Jugoslavijo, je soodgovoren za vso grozo, ki jo je prinesel. Tako ali tako bodo vse te države prej ali slej v EU, torej spet v neki skupnosti. Če bi ostale skupaj, bi imele kot država veliko boljša pogajalska izhodišča. Konec koncev, šlo bi za več kot 20 milionov ljudi.
    Ostalega se mi, brez zamere, ne da več komentirat….

    Komentar od ateistek | junij 14, 2007 | Odgovori

  25. Zame osebno je bil Jože Pučnik merilo za antipatičnost in bi še vedno bil, če se na političnem zemljevidu Slovenije ne bi pojavil Grimsić. Iz merila je postal pojem antipatičnosti.
    In vedno mi bo šlo na smeh, ko bom slišal na radiu:
    Ljubljana, jasno 22
    Maribor, delno jasno 21,
    Jože Pučnik, oblačno 19,
    Kredarica, oblačno 4….

    za crknit.

    Komentar od dikembe | junij 17, 2007 | Odgovori

  26. Še eno dobro mnenje.

    Komentar od PF | junij 20, 2007 | Odgovori

  27. kaj se dogaja? upam da lahko pobrišeš kr sm dvakrat probal pa ni hotlo gor dat. Zdaj pa je 3 krat 😦 sori

    Komentar od Mur | junij 20, 2007 | Odgovori

  28. Mur, hvala za tvoj prispevek, ki si ga poslal trikrat. Zal sem ga zbrisal, ker se v njem vec ukvarjas z mano kot z odprto temo..Izogibaj se zaljenja ali cinizma na moj racun pa mogoce se kaksno receva..Blog je moj in si zato dovolim, da vsi, ki na njem pisejo pac pisejo po nekem pravilu, torej pisejo o temi brez osebnih diskreditacij.Ce bi me rad spljuval in obracunaval z menoj kot zadnjo “komunisticno sodrgo”, odpri svoj blog in si me privosci do onemoglosti…Ne bom imel nic proti, to je tvoja pravica.Tukaj pa zal ne bo slo.sori

    Komentar od ateistek | junij 22, 2007 | Odgovori

  29. Jože pučnik je velik slovenec kateremu smo storili veliko krivico ,kdor pa tega ne prizna je navaden levičarski titin

    Komentar od tine | julij 9, 2007 | Odgovori

  30. Tine, pusti pravico vsakemu posamezniku, naj presode.

    Komentar od ateistek | julij 9, 2007 | Odgovori

  31. zanimivo, zadnje čase sem se veliko pogovarjala z znanci in prijatelji o zadevi “Jože Pučnik”. Velika večina (lahko rečem več kot tri četrtine) se pridržuje razmišljanju avtorja članka! Mislim da bo Janša močno izgubil naslednje volitve.

    Komentar od zzon | julij 10, 2007 | Odgovori

  32. Se ne strinjam s teboj, ateist.

    Žal pri tvojih 17-ih letih nisi mogel vedeti, kaj je dobro življenje. Če bi bil takrat star toliko, kot si sedaj, bi imel……..ničesar. Kaj pa imaš danes ?

    Jože Pučnik je bil CAR, a so ga “uničili” s poimenovanjem Brnika po njegovem imenu. Preberi si intervju z njegovim sinom v Jani.
    Je pa res, da je njega Kučan “vsaj premagal”. Dobrotnik iz Negove ga ni mogel 😦

    Komentar od oktnar | julij 10, 2007 | Odgovori

  33. Če se lahko malo pohecam, vem, da že dojenček ve kaj je dobro in kaj ne in to pokaže z jokom:))

    Vse kar imam oz. nimam, je posledica mojih dejanj in ne zaradi Pučnika, Kučana in podobnih politikov. Nisem tip človeka, ki bi čakal, da mu nekdo nekaj da ali omogoči.
    S tem že skoraj patološkim glorificiranjem Pučnika, se dela velika krivica vsem, ki so sodelovali pri procesih slovenskega osamosvajanja, če seveda gledamo ta proces kot nekaj pozitivnega in zanemarimo vse žrtve, ki so padle v ex yu kot posledica osamosvajanj republik. Janševa oblast, ki nosi makartistična očala, je pač izbrala njega, saj še najbolj ustreza njihovi dioptriji.

    Jano ne berem,vem pa, da bi bilo zelo čudno, če bi Pučnikov sin slabo govoril o svojem “slavnem” očetu.

    Komentar od ateistek | julij 10, 2007 | Odgovori

  34. To pokaže kam trenutno gremo – v čase, ko smo vse poimenovali po zaslužnih možeh.

    Komentar od Mali brat | julij 17, 2007 | Odgovori

  35. Glavni trgi v Kopru, Velenju in Postojni se še vedno imenujejo po Titu. Času in socialističnim razmeram v državi nadvse primerno. Tito je naš, Tita ne damo.

    Komentar od a | julij 17, 2007 | Odgovori

  36. Zdaj pa so junaki drugi, kontekst čaščenja pa je enak. Pučnik je naš, Pučnika ne damo. Jaz se takih formulacij ne grem.

    Komentar od ateistek | julij 17, 2007 | Odgovori

  37. no in kako naj jaz razložim enemu angleško govorečemu človeku kaj je to letališča JOŽETA PUČNIKA, …, mu poveš…ja to je bil pa pomemben mož…hm pravi oni…What this JOŽETA PUČNIKA gave to your nation…. uh pa poveš… ne … v bistvu je JOŽE PUČNIK …HMMM PRAVI ON … in spet ponovi njegovo ime, zraven pa si še 10 zlomi jezik… eni pač nimajo dobrih imen, ne glede na to kako veliki so….kakšna smola

    Komentar od ema | marec 5, 2008 | Odgovori


Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: