ateistek

Edith Piaf – življenje v rožnatem

Edith Piaf Danes sem si ogledal fantastičen film, o še bolj fantastični pevki, z izrazito nefantastičnim življenjem. Pesem “Non, Je Ne Regrette Rien” dobi popolnoma nov, ostrejši, skoraj boleč okus.

 

Revščina, krivice, nadarjenost, zvezdništvo, veselje, ljubezen, tragedije, alkoholizem, mamila, muhavost, bolezen, hrepenenje. Ti, sicer abstraktni pojmi, so bili še kako zelo oprijemljivi v njenem prekratkem življenju, predstavljenem v globoko čustveni zgodbi, vredni ogleda vsake sekunde filma. Sploh v teh praznih časih marketinškega enoumja in diktata, ko nam ponujajo realno življenje le še preko reality šovov.
Ogledal sem si ga seveda v “margini” kina Komune.

junij 5, 2007 - Posted by | Vsega po malem

6 Komentarjev »

  1. Tudi jaz želim gledati ta film, pa so ga prestavili v Komuno, kar mi še dodatno otežuje zadevo😦
    Če bi bil v Komuni, bi parkirala enostavno, Jako pregovorila, naj si on ogleda Pirate sam, jaz pa medtem Življenje v rožnatem pa še ena dva druga filma😉 (Pirati trajajo skoraj 3 ure) …… tako pa se bojim, da bom čakala na DVD.

    Komentar od Saška | junij 6, 2007 | Reply

  2. Tudi to je bolje kot nič, vendar gledanje filma na DVD- ju preprosto ni to….Mi smo iskali parkirišče vsaj 10 minut pa še to smo ga dobili, ker smo imeli srečo, da je nekdo ravno odhajal…Najboljša rešitev je parkiranje v Tivoliju in potem malo peš…

    Komentar od ateistek | junij 6, 2007 | Reply

  3. V Parizu sem obiskal njen grob in rojstno hišo. Potem pa v LaFayette kupil set desetih cedejev njenih pesmi, za 15 evrov.🙂

    Komentar od ervinator | junij 7, 2007 | Reply

  4. Ops, rojstno hišo sem lahko samo od zunaj gledal. No, saj grob tudi.🙂

    Komentar od ervinator | junij 7, 2007 | Reply

  5. Krasno. če me bo pot zanesla tja, bom storil enako. Kaj se ni rodila pod ulično svetilko?

    Komentar od ateistek | junij 7, 2007 | Reply

  6. Pravijo, da se je rodila v bolnišnici.

    Komentar od ervinator | junij 8, 2007 | Reply


Leave a Reply

