ateistek

Zakaj ste izgnali Boga iz šol?

Že dolgo nisem zasledil večje krščanske manipulacije, ki hoče povedati, da manj ko bo krščanstva, več bo pokolov kot ta v Virginiji. Hudo! Nisem niti najmanj dvomil, da tudi raznorazni interpretatorji sebi lastne krščanske ideologije ne bodo pristavila svojo “rešitev problema”. Hecno je, da je ta video naredila AFA oz. “America`s largest pro-family Action site”. Verjetno ni potrebno preveč razlagat, da gre za hinavce, ki po eni strani podpirajo Busha torej tudi iraško vojno in njeno financiranje, po drugi strani pa se borijo za življenje. Pa razumi, če lahko.

Nikoli mi sicer ni bilo jasno kaj sploh so krščanske vrednote, saj zavestno nisem dopustil, da bi mi nekdo zdravo pamet uniformiral v neko ideologijo in rekel, da je ta zdrava pamet pravzaprav njegova last napisana v nekih božjih zapovedih in da sem jaz tisti, ki se mu lahko zahvalim za njih, saj mi jih je pokazal in ga moram zato slediti.
Moj nasvet za katerega pa ne bom lansiral videa na YouTube in se prikazoval v vlogi odrešenika: Kaj ko bi se ti nori Američani preprosto raje več ukvarjali z lastnimi otroki?

maj 28, 2007 - Posted by | Religije

8 komentarjev »

  1. Človek se res zamisli ob takih oglasih, ali karkoli že to je. Bog v šolah ali pa ne, nasilje bi obstajalo v vsakem primeru. Sicer pa, a naj ne bi bil bog vedno med nami, pa če je v šolah verouk ali pa ne?

    Komentar od Val | maj 28, 2007 | Odgovori

  2. Bom še pomislil, da v srednjem veku, ko so imeli Boga prav povsod in so se krščanske vrednote cedile prav iz vsake družbene pore, sploh ni bilo nasilja…

    Komentar od ateistek | maj 28, 2007 | Odgovori

  3. Yep, kids are violent ‘cuz we don’t spank ’em no mo’ 🙂

    Komentar od Grega Fajdiga | maj 29, 2007 | Odgovori

  4. Po mojem me boš pa sedaj kar izbrisal iz svojega Blogroll-a 😉
    Jaz pa nisem prepričana, če sem tako kategorično proti verouku. To je sicer zelo diskutabilna zadeva, vendar sama na verouk gledam bolj kot na predmet, ki bi bil neka mešanica zgodovine, etike in filozofije ….vsaj upam tako. Če bi pri verouku v šoli učili o vseh svetovnih verah in se poskusili držati čim bolj objektivnih načel (kar je zelo težko …. pa saj je subjektivizem prisoten tudi pri zgodovini ali še pri kakšnih predmetih višjih nivojev šolanja), bi to bil lahko simpatičen predmet.
    Če bi verouk v šoli učili duhovniki, sem absolutno PROTI, če bi ga učili učitelji, ga ne bi kategorično odklanjala.
    Sicer pa je vsakomur jasno, da verouk ne bo vplival na manj nasilja, vendar pa sama kakšne strašne nevarnosti iz vpeljave tega predmeta v šole (ob zgoraj zapisanih predpostavkah), ne vidim.
    Verouk ali nauk o strpnosti ali xy …saj je vseeno kako se imenuje, vendar pa sem mnenja, da je nujno potrebno v šole uvesti predmet, ki bi se dotaknil področja nekih življenjskih vrlin.

    Komentar od Saška | maj 29, 2007 | Odgovori

  5. Ah, veš da te ne bom brisal:) Saj se strinjam s teboj. Pa tudi, če se ne bi…Brišem samo poste od energetika, vera oz. enega in istega človeka s stotimi različnimi nicki, ki se izda s svojim žaljivim in zaničujočim načinom pisanja.
    Tak predmet že imajo in spada pod izbirni predmet o spoznavanju verstev. Torej je verouk eno(takšno ali drugačno favoriziranje ene religije)spoznavanje verstev pa drugo. S slednjim seveda ni nič narobe. Pomembno je, da se v tak predmet v ozadje ne prikrade katoliške institucije in njena propagandna mašinerija. Da bi pa kaj takega poučevali duhovniki, je nezaslišano kršenje ustavnega določila o ločitvi cerkve in države. Duhovniki, kot praviš tudi sama, ne sodijo v državne šole ampak v župnišča.
    Ja, res, otroke je potrebno učiti strpnosti. Ampak mislim, da je glavna naloga vseeno na starših in ne šoli.

    Komentar od ateistek | maj 29, 2007 | Odgovori

  6. Ateistek, ta glavna je na starših, ampak od viška glava ne boli, a ne?!
    Grega; upam, da je bila to provokacija. Našega sem nalomila le kakšne 2x in še to v zelo zgodnji dobi, ko je od ihte cepetal in kričal in je bil tepež le moja doslednost po prej “obljubljenem”. Kasneje nismo tepeža nikoli prakticirali in mislim, da se imamo tudi temu zahvaliti, da imamo bolj miroljubnega in mirnega otroka. Ponavadi so najbolj nasilni ravno tisti, ki jih doma pretepajo, ni tako?

    Komentar od Saška | maj 29, 2007 | Odgovori

  7. No, seveda je boljše, da je na obeh straneh deležen vzgoje, vendar se mi zdi, da je vse več staršev, ki prelagajo svoje dolžnosti na šolo. Kot da gre za neke vrste storitev.

    Mene starši niso nikoli tepli. Če sem ga kaj pobiksal, me je oče le grdo pogledal in sem vedel koliko je ura…

    Komentar od ateistek | maj 29, 2007 | Odgovori

  8. Ah jaz pa sem je parkrat dobila po ta zadnji plati. Takrat se mi je zdelo hudo krivično, danes pa se spomnim, da je bilo kar upravičeno…ampak ne bi pa tega nikakor označila za nasilje nad mano in mislim, da zaradi tega nisem nikakršna agresivka.
    Kar se pouka o verstvih tiče, tudi mene ne moti, a brez vmešavanja katoliške cerkve v samo učno snov, kaj šele pri izbiri njihovega kadra.
    Predmeti za življenje? Ne vem, včasih smo imeli predmet etka in družba, pa je bilo povsem neuporabno. Podobno mi niti sociologija niti filozofija nista koristili, šlo je namreč za teoretičen vpogled, manj za vsebino in neka življenjska načela.

    Komentar od Val | maj 29, 2007 | Odgovori


Oddajte komentar

