ateistek

Željno čakanje na ozelenitev narave

Javor Letos veliko bolj nestrpno čakam na ozelenitev narave kot sem prejšnja leta. Razlog je poleg lepše narave tudi v tem, da sem končno dobil prostor, beri, povečano okensko polico, kamor lahko postavim svoje bonsaje. Mami so se oči kar zaiskrile, ko sem rekel, da jih bom lahko končno vzel k sebi. Precej sem bil zoprn, če jih je kdaj zalila z zamudo. Sploh poleti. Ena skrb manj za njo. Jaz pa se je veselim.
Trije bonsaji me spremljajo že vsaj 15 let, četrtega pa sem kupil lani decembra. Revež je bil še poln listja, čeprav je listopaden in bi takrat moral biti brez njih. Trgovci so ga držali kar na toplem, čeprav že v osnovi šoli poučujejo, da javorji odvržejo liste in potrebujejo “zimsko spanje”. Upam, da je zdaj ujel ritem.
In ko bodo lepotci končno ozeleneli, bo to prava paša za oči. No, vsaj za moje. Nekateri pravijo, da je to zgolj mučenje živega bitja. Mogoče res, vendar obstaja nekaj bonsajev, ki so dosegli več kot 1000 let, kar je častitljiva starost in redkost tudi za “nemučena” drevesa v naravi. Osebno vse skupaj smatram za umetnost. 
“Friziranje” in presajanje je letos večinoma že za njimi. Le za enega še nikakor ne morem najti primerne posode, kamor bi ga presadil. Bil sem na skoraj vseh vrtnarijah in trgovskih centrih, pa nikjer niso imeli bonsaj posod. V Baumaxu me je prodajalka celo debelo pogledala, češ, kakšne pa sploh so to posode. Danes še poskusim, če ne pa stopim v kontakt s slovenskimi ljubitelji bonsajev po pomoč.

marec 30, 2007 - Posted by | Narava

Zaenkrat še ni komentarjev.

Oddajte komentar

