ateistek

Vas je bilo že kdaj sram, da pripadate človeški vrsti?

delfini.jpg Ko sem videl tole, sem pomislil, da sploh ni tako hudo, če te kdo zmerja s kravo, psom, opico, prašičem…..Huje bi mi bilo, če bi mi kdo rekel, da sem Japonec..Mora res biti tako kruto? Ja vem, nižji stroški.
Nisem mogel gledati do konca, podpisal peticijo, čeprav verjetno nima nobene teže…Vegetarijanci, spet ste moralni zmagovalci!

februar 16, 2007 - Posted by | Narava

6 komentarjev »

  1. Mene je skoz sram, da sem človek…

    Komentar od Foka | februar 20, 2007 | Odgovori

  2. Grozljivo!
    Ne morem verjet, da smo ljudje tako kruti. Sramota!
    Tudi jaz sem podpisala peticijo in si filma nisem upala pogledat do konca!
    Japonci…..a sploh pripadajo temu planetu?

    Komentar od Monika | februar 23, 2007 | Odgovori

  3. “Huje bi mi bilo, če bi mi kdo rekel, da sem Japonec.”

    “Japonci…..a sploh pripadajo temu planetu?”

    Opa, miško, tole je pa zelo nestrpno! Boš zaradi nekaj japonskih ribičev zdaj začel sovražiti še vse Japonce? Glej, da te ne bo kdo prijavil zaradi širjenja narodnostne netrpnosti.

    Komentar od ombudsman | februar 23, 2007 | Odgovori

  4. No, bom pa takole napisal:

    “Huje bi mi bilo, če bi mi kdo rekel, da sem Japonec, ki pobija delfine”

    Bo zdaj bolje?

    Komentar od ateistek | februar 23, 2007 | Odgovori

  5. Jih pobijajo samo Japonci? Ne bi rekel. Poskusi tako.

    “Huje bi mi bilo, če bi mi kdo rekel, da sem pobijalec delfinov”

    Komentar od ombudsman | februar 23, 2007 | Odgovori

  6. Spet bi mi lahko očital, da sem nestrpen do pobijalcev delfinov:) Razen, če priznaš, da so nekatere nestrpnosti dovoljene…Mislim, da tisti pobiti delfini večinoma končajo na japonskih krožnikih…

    Komentar od ateistek | februar 23, 2007 | Odgovori


Oddajte komentar

