ateistek

Doma

Po skoraj 14 urnem letenju in 7 urni vožnji z vlakom, sem se priklobasal domov. Misli so mi švigale sem ter tja in premlevale zadnje tri tedne dogodkov in tudi nek novi, ki me je pričakal na GSM aparatu zapisan v obliki SMS- ja.

Spal nisem 28 ur. Sam sebi se zdim kot zombi:)) Ne vem, če je pametno, da grem zdaj, popoldne, spat. Bom raje počakal do večera.

Vendar se je vse splačalo. Vsako potovanje se splača. Za razliko od denarja, spomini ostanejo za vedno. Gre le za stvar prioritet, ki si jih človek začrta v svojem življenju.

Ah, saj res, začimbe…Torej, dobil sem limonino travo, in še to s težko muko, ostale 4 začimbe pa ne. Kupil sem nekaj drugih, ki so pač bile razstavljene, tako, da sem mogoče celo kaj zadel:) Zoprno je, ker Tajci, ki nimajo veliko stikov s turisti (in ti večinoma prodajajo tudi take stvari na tržnicah) na znajo ne angleško, niti ne znajo prebrati naše pisave ampak samo tiste njihove grabljice. Pa smo tam.

Zanimivost….

Where do you come from?

Slovenija!

Aaaa, football…

Dve osebi sta jo poznali po nogometu, nekaj jih ni nikoli slišalo za Slovenijo, eden je momljal o neki Čehoslovaški, druga pa je naštela Avstrijo in Italijo in dejala, da mora biti Slovenija tam nekje…So pa Tajci povečini zelo prijazni ljudje, ki radi pomagajo, če iščeš smer, seveda, če znajo angleško, drugače se le nasmihajo. Ko sem urejal misli o Tajski, nisem mogel preko njihove strašanske skomercializiranosti družbe in religije. Zdi se mi, da tam vsakodnevno poteka prava borba za vsak baht, saj se prodaja na prav vsakem koncu. Mogoče sem imel tak občutek, ker sem bil pač turist, na katerega so gledali kot na osebek, ki mu je potrebno izvleči vsak baht. Dejstvo pa je, da je tamkajšnja družba izrazito razslojena, večina je revežev, ki ne bodo nikoli bogati ali vsaj toliko imeli, da ne bodo čutili pomanjkanja osnovnega. Živijo v razmerah in okoljih, ki se nam zahodnjakom zdijo porazne. Turistična infrastruktura je v lastni bogatejših posameznikov in tujcev, tako da od njega nimajo ravno veliko koristi. Karte so razdeljene.

Celoten povzetek potovanje tukaj

februar 13, 2007 - Posted by | Potovanja

Zaenkrat še ni komentarjev.

Oddajte komentar

