ateistek

Nova lokacija

Trenutno sem na novi lolaciji na istem otoku. Spim v hiski, ki se najbolj spominja na tiste, ki jih imajo vrtickarji, le da je malenkost vecja. Kopalica je improvizirana. Ampak ajde, 600 bahtov… Ampak vsaj postelja je obdana z mrezo proti komarjem. Ma prav fajn je spati v taki mrezi. Komarjev je toliko, da je prav neznosno. Vse brenci. Drugace pa je zelo vroce.

Danes sem najel skuter in si pogledal se ostale dele otoka, bolj natancno plaze. Ceste so tako katastrofalne, da je potrebno kar nekaj znanja, da ne zgrmis kam.  

Prehranjujem se samo s tajsko hrano, ceprav so na razpolago razlicne kuhinje. Ne bom nikoli mogel dojeti, kako lahko ljudje jedo hamburgerje in pomfrit ob tako okusni tajski hrani. Najhujsi so Americani. Trudim se jih prenasati ampak resnicno zahtevajo ogromno zivcev. Najemajo najbolj hrupne motorje, sploh tista sranja na stirih kolesih, potem so glasni, pijejo, povprasujejo po prostitutkah….Skratka, obup! 

Pozicija Zenska in H., dajta izbrskat, ce je kaka tajska restavracija v Ljubljani, pa gremo, ko pridem nazaj.

Jutri grem na Koh Samui. To je otok dve uri voznje stran, ki je nekoliko bolj turisticno oblegan. Sicer tega ne maram prevec ampak, ce sem ze tukaj, bom riskiral zadnjih nekaj dni zanj.

Kar se tice zacimb…Ko mi je bilo naroceno, naj jih prinesem, sem mislil, da je to nekaj podobnega kot v arabskem svetu, kjer zacimbe ponujajo na tone…Gledam kot nor ampak nikjer ne najdem nobenega, ki bi jih sploh prodajal. Bil sem na nekaj trznicah, vendar nic. Ko bom zadnja dva dneva v Bangkoku, se bom potrudil se bolj.

Celoten povzetek potovanja tukaj

februar 6, 2007 - Posted by | Potovanja

3 komentarji »

  1. Tajsko restavracijo baje v LJ odpirajo v prostorih nekdanje DZS ob Maxi-Marketu. še malo za počakat, potem pa njama-njama. 🙂

    Komentar od Position.Female | februar 7, 2007 | Odgovori

  2. Bom kar na kratko povedal, da Tajska hrana je obupna – smrdi. Nevem komu je zahvalo dati, da obstajajo hrenavke. Tam ni kruha, sira, običajnega mleka, čokolade, krompirja itd. Zelenjava nam skoraj nepoznana. Če pa slučajno od tega kaj dobiš, je pa zelo drago. Meni je postalo slabo, ko sem zavohal njihovo hrano. Enakega mnenja so imeli skoraj vsi turisti, katere sem tam srečal in se o tem z njimi pogovarjal. Edino kar sem tam prebavljal so bile ribe, piščanci in rižota. Zaradi nečistih krožnikov in pribora, je bilo pametno jemati hrano kot za domov v stiroporu, če nisi želel dobiti driske. Pa še enkup smrdečih psov je tam bilo, ki jih je bilo povsod veliko.

    Komentar od Miran | april 3, 2007 | Odgovori

  3. Zanimivo. Meni pa se je njihova hrana zdela odlična, vsekakor boljša od hrenovk:)) Kruha in krompirja nisem niti najmanj pogrešal, mleko ali čokolado pa lahko kupiš v prvi trgovini…Glede čistoče so res nekoliko šlampasti ampak taki pač so. Mogoče pa mi evropejci preveč pretiravamo..Driske nisem dobil. Ravno nasprotno, prebava se mi je izboljšala. Je pa res, da sem jedel zelo pekočo hrano, ki jo imam že tako zelo rad.
    Psi, ki so tam po večini zapuščeni, me sploh niso motili, večinoma so se leno pretegovali po plažah in niso kazali pretiranega zanimanja za ljudi. Vsaj tiste, ki sem jih jaz videl..

    Komentar od ateistek | april 4, 2007 | Odgovori


Oddajte komentar

