ateistek

Koh Tao – otok mladih, romantike in lepe narave

Ja, vem kicast zacetek ampak, moji vtisi so taksni. Najprej ni zgledalo tako ampak, ko sem se koncno spocil od vse te dolge poti – 6 ur iz Bangkoka + 2 ure hitrega katamarana, kjer so ljudje skoraj masovno bruhali zaradi valov – zdaj pa se mi je odprla vsa njegova lepota. Slike pridejo kasneje.

Nastanitev je poceni, hrana tudi, na obali je bela mivka, lezis pod kokosovimi palmami…Med turisti je veliko anglezov, americanov, fincev in celo nekaj madzarov.Slovencev kot kaze ni…Vreme je lepo, sicer pa je v zraku veliko vlage. Turisti so vecinoma mlajsi. Party-ji so najbolj vroci ob polni luni, v barckih ob obali se, bolj kot sedi, lezi in srka koktejle, tajsko pivo, kokos..(sploh recimo kokosov milkshake, ki je nesramno dober). Hrana je nekje med kitajsko in indijsko. Zelo okusno in seveda poceni. Za ex jurja lahko jes kot blentav:). Internet je bolj pocasen. Jutri menjam sobo, ki bo v bolj zelenem okolju. Hiske in apartmaji so vecinoma zelo prisrcno narejeni in stanejo od 500 do 4000 bahtov na dan ( mnozi s stiri za tolarje)

Dobil sem ze tudi nekaj idej kaj kupiti za darilo, kartoline so poslane…

Vec pa ko bom doma in ko se bolj izdatno zberem misli in seveda fotke..

Celoten povzetek potovanja in fotke tukaj

februar 1, 2007 - Posted by | Potovanja

1 komentar »

  1. no, smo še nekateri slovenčki, ki smo obiskali Ko Tao…jaz nekje ob koncu marca…super otoček…bil mi je izjemno všeč…par lepih fotk snetih tam 🙂 …drugače sem pa našla v knjigi gostov Khao Sok National Parka le dva slovenca vpisana in na kile nemcev 🙂

    z lepimi pozdravčki,
    Mojca Koprivnikar

    Komentar od Mojca | maj 23, 2007 | Odgovori


Oddajte komentar

