ateistek

Koncno v Bangkoku

Po vseh pripetljajih s snegom in zamudami, mi je uspelo ceprav s 5 dnevnim zamikom priti do tega glavnega tajskega mesta.

Mesto je veliko, precej onesnazeno, tako zrak kot voda. Ljudje se mi zdijo prijazni in nekoliko vsiljivi saj se na vsak nacin trudijo prodati kar koli. Ni se tezko znajti, saj imajo veliko stvari dobro urejenih in prilagojenih turistom. Peljal sem se z ladjico po Chao Phraya River, sel na sprehod po neki smrdeci ulici, kjer so prodajai ocvrte zabe, kobilice, scurke in gosenice. Ne hecam se. Naredil sem tudi fotografijo.    

Nahajam se na glavni turisticni ulici KhaoSan Road. Po vecini evropskih mest je glavna turisticna ulica ponavadi najbolj draga in razkosna tukaj pa ni ravno tako. Spim v neki luknji vendar se ne sekiram prvec, ker grem jutri naprej na jug v Koh Tao, kjer bom ostal dlje casa, tako, da bom bolj pazil kaj najemam.

Toliko za zdaj!   

Celoten povzetek potovanja tukaj

januar 30, 2007 - Posted by | Potovanja

2 komentarja »

  1. A si poskusil kakšnega ocvrtega žužka? Mene, kljub temu, da pred vsakimi panično vriskam, to vendar mika. Recimo da bi ugriznila v ocvrto kobilico.

    (Zadnje dni sem čisto okupirana s hrano, podlegam nenavadnim željam po čudnih okusih, kot je recimo zdaj kaviar za zajtrk…)

    Uživaj in piši. Čakam na še. 🙂

    Komentar od Position.Female | januar 31, 2007 | Odgovori

  2. Ne vem, bolj kot okus po kobilici me skrbi higijena..Ti scurki inm podobno je bilo na razpolago na najbolj zabiti in revni ulici, tako, da ne bi ravno tvegal…Drugje pa jih nisem videl…

    Komentar od ateistek | februar 1, 2007 | Odgovori


Oddajte komentar

