ateistek

Pozdravi iz Torremolinosa

Hehe. pa se mi je zgodila nenacrtovana tezava.

Sneg pri Beljaku je blokiral celoten promet, tako da je vlak, ki naj bi me pripeljal na letalisce imel 4 urno zamudo. Zamudili so tudi tisti, ki so se odpravili z avtomobili. Skratka, cela pizd***.

In kaj sedaj? K sreci je letalska druzba lahko prestavila let vendar sele cez pet dni. Vendar biti v Munchenu pet dni je res brezveze, sploh v zimskem casu. In tako je padla ideja, da vzamemo last minute varianto, ki jih ponujajo po celotnem munchenskem letaliscu.  In tako se je vse zaenkrat koncalo v Spaniji. Zdaj smo tukaj do 28.1.06. nato letimo nazaj v Munchen in nato naslednji dan za Bangkok.

Vceraj sem obiskal Malago, danes pa Gibraltar, tako, da ne morem reci, da mi je ravno dolgcas. 

Ah, toliko….Se javljam sproti, ce bo moznost. Ko bom doma pa opremim celotno besedilo s slikami in natancnejsimi opisi krajev.

CAV!

januar 26, 2007 - Posted by | Potovanja

2 komentarja »

  1. Povedal H., tako da vem, da si še na stari celini. 🙂 Se beremo!

    Komentar od Position.Female | januar 27, 2007 | Odgovori

  2. Živjo,

    sam sem se odpravil enako 23 jan. ptoti Tajski, samo kot ponavadi, grem prej na letalšče vsaj 6 ur prej kot je potrebno in me je ravno tako ujel sneg, ampak ni bilo težave glede tega, tako da sem ujel letalo brez problema. Malo prej je treba gledati vremensko napoved. Na Tajskem sem bil 2 meseca, če koga kaj zanima lahko opišem moja doživetja.

    MIRAN

    Komentar od Miran | april 3, 2007 | Odgovori


Oddajte komentar

