ateistek

Otrok vas stane 125.000 evrov

otrok…so izračunali v Mojih Financah.

Ne vem sicer na kaj namigujejo s tem naslovom vendar ker gre za časopis z izraženim občutkom za lastne finance in karierizem, sem ob prebiranju članka dobil občutek, kot da gre za zastraševanje.

Če pomislim na moje materialno revne a drugače zelo ljubeče “kreatorje”, bi ob natančnem zavedanju koliko stroškov bosta imela z mano, verjetno ne mogel danes pisati bloga, ker me preprosto ne bi bilo.

Še dobro, da takrat družbe ni krojila taka “kalkulacijska” miselnost ampak “grdi” socializem.

otrok1otrok3

januar 22, 2007 - Posted by | Berem

5 komentarjev »

  1. Sem zelo bogata.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Imam štiri otroke.

    Komentar od Hirkani | januar 22, 2007 | Odgovori

  2. ola!

    a bi se morda dalo dobiti ta članek? sem ga pred dolgo časa prebrala, pa rabim napisat esej o demografski problematiki slovenije in članka na spletni strani Financ iskalnik ne najde 😦

    hvalaa

    Komentar od emma | april 3, 2007 | Odgovori

  3. Emma, žal ga nimam v elektronski obliki…Sem naročnik Mojih Financ…

    Komentar od ateistek | april 3, 2007 | Odgovori

  4. Ja stane že toliko, ampak večina da mnogo manj, saj nima kje vzeti!!!
    Slovenija od kje grdote tvoje, finančne.Zakaj še eni morajo delati za 400 eur ali celo manj sramotno do tal!

    Komentar od Koby | april 4, 2007 | Odgovori

  5. Ja, no sej mate usi prv ker to je res velka sramota za Slovenijo. Upam, da se bo to cimprej vse popravl.

    Komentar od Egoist | maj 25, 2008 | Odgovori


Oddajte komentar

