ateistek

Lep dan z opeharjenim koncem

Goba Danes je bil lep dan. Kaj početi?
Najprej sem se zavihtel na Nanos. Glede na mojo kondicijo, ki že po tradiciji nekoliko zapeša v zimskem času, sem pričakoval nekoliko lažjo pot, čeprav sem si med dvemi možnimi potmi, ki vodita do vrha izbral krajšo in seveda težjo. Skratka, dočakalo me je skoraj plezanje. Vse skupaj je spominjalo že na alpski dvatisočak, ko se je po kaki dobri uri končno prikazala antena na vrhu. In potem v Vojkovo kočo na joto, štrudl in čaj. Okusno, povrh pa še dokaj poceni, saj so me te dobrote koštale samo 5 eurov. In potem sestop. In kam potem? Ni se mi dalo takoj domov, pa sem se z družbico odločil za savnanje v hotelu Palace. Drago se sliši vendar je savna za par 100 sit cenejša kot v Atlantisu, zaostaja pa ne veliko.

Po štirih urah “cmarjenja” se je zbudila lakota. Večina lokalov je že bila zaprtih, tako da izbira ravno ni bila velika. Naletel sem na Plako (le kaj to pomeni?) – restavracija v “wanna be” grškem stilu. Nič posebnega.
Prav. Že takoj na vhodu nas je starejši natakar (mislim, da je bil kar lastnik) vprašal kaj bomo pili. Radensko, izstreli kolega. In kaj mu je prinesel? Neko navadno italijansko vodo napolnjeno z mehurčki. Seveda jo je zavrnil. Vmes smo pojedli. Okoli so na veliko puhali cigatni dim, prostor za kadilce oz. nekadilce nikjer ni bil ločen…Dobro, tolažil sem se pač s prihajajočim zakonom o prepovedi kajenja v zaprtih prostorih. In potem sledi račun. AAAAAAAAA! Hrana še ni bila tako katastrofalno draga ampak pijača….Pol litra brezalkoholnega piva sem plačal 3 eure. Ponavadi je bil 450 do 500 sit oz. približno dva evra, zdaj pa je za okoli 50% dražji. Seveda sem protestiral. In kaj mi je natakar odvrnil: Ja, fant, zdaj smo v EU. Ko sem mu odvrnil, da EU ni kriva za njihovo lakomnost, je utihnil in se naredil, kot da ni nič slišal.
Tako to pač gre. Cene storitev se tiho dražijo in vsi, ki jih ponujajo, se delajo kot da se nič ne dogaja. Posamezniki zalajamo vendar kaj nam to pomaga, če pa gre očitno za kartelne dogovore. Zgovarjanje na trg in njegove zakonitosti so samo še smešna pesmica.
Nihče nas ni vprašal ali si želimo evra, saj referenduma o tem vprašanju, čeprav je zaradi podražitev zelo pomembno, ni bilo nikoli. Pa nisem nikakršen evroskeptik ampak mislim, da če so povsod padli na izpitu draženja ob uvedbi evra, zakaj bi bila tudi Slovenija izjema. Slovenski gostinci in trgovci so enako lakomni kot pri vseh drugih narodih in bodo naredili vse, da dvignejo cene. Moja izkušnja že govori tako. Danes kavica in ostale pijače, jutri pa še hrana in smo tam. Najprej začneš z manjšimi stvarmi in nato konkreten udarec. Očitno bo to slovenski recept za dvig cen storitev.

januar 14, 2007 - Posted by | Hribolazenje

6 komentarjev »

  1. Zadnjič v Mariboru je bila navadna voda v steklenički za 2 deci kar 2,5 eura. Tako smo za 4 obične vode plačal 10 eurov!!! 0,33 dcl pive, ki ga je pila mama, pa je stalo “le” 2 eura. Babe smo bile šokirane…

    Komentar od Foka | januar 14, 2007 | Odgovori

  2. Najdi recept za dvig dohodkov v sestmestno cifro v evrih in podrazitve ti bodo prav zadnja skrb.

    Komentar od charlotte | januar 14, 2007 | Odgovori

  3. Mislim, da tri evre za pir še ni zadnji udarec…Po mojem bo na koncu te “dražilne norosti” stal do 5 eurov, kot recimo v tujini, kjer imajo evro…

    2,5 eura za dva deci vode? Nezaslišano, cenejša je bila, ko sem bil sredi puščave v Izraelu….Dolar in pol.

    Komentar od ateistek | januar 14, 2007 | Odgovori

  4. Šestmestno cifro? Misliš v evrih? AAAAAAAA! Potem me res ne bi skrbelo tudi če bi bil pir po 10 eurov……Charlotte, imaš kako “legalno idejo”?

    Komentar od ateistek | januar 14, 2007 | Odgovori

  5. Kaj znas?

    Komentar od charlotte | januar 14, 2007 | Odgovori

  6. Vse kar se da hitro naučiti…. Prirojeno pa mi je, da imam rad številke…

    Komentar od ateistek | januar 14, 2007 | Odgovori


Oddajte komentar

